Błękitna Linia: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) |
|||
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 10 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Liniablue.jpg |
[[Plik:Liniablue.jpg|thumb|200px|Błękitna Linia według malarza]] |
||
{{cytat|Jeżeli szukasz powodu, by popełnić samobójstwo, zadzwoń |
{{cytat|Jeżeli szukasz powodu, by popełnić samobójstwo, zadzwoń – damy Ci pracę.|Ogłoszenie o Błędnej Linii}} |
||
<span style="color: blue">'''Błę'''<u>kit</u>'''na Linia'''</span> (właśc. '''Błędna linia''') – w TP jest tym, czego tak naprawdę nie potrzebuje nikt, ponieważ Neostrada nigdy, ale to nigdy się nie psuje. Nawet gdyby się kiedykolwiek popsuła ('''tylko''' z winy użytkownika), to wyspecjalizowany helpdesk natychmiast wspomoże go swoją fachową poradą. Pracują tam ludzie z najwyższej półki specjalizacji, co poniektórzy poodchodzili nawet z NASA, aby móc tylko pracować przy Neostradzie! |
|||
Po odczekaniu 94 minut i 46 sekund w nadziei na wolnego i kompetentnego konsultanta, pracownicy Linii Błękitnych Szympansów udzielą nam niezawodnej porady jak odnieść sukces w pracy z [[Internet Explorer]]em: |
|||
* Sformatować dysk twardy. |
|||
* Odłączyć kabel od monitora. |
|||
* Zamienić głośniki miejscami. |
|||
* Wsunąć CD-ROM głębiej. |
|||
* Przykryć myszkę kocem, żeby się wypociła. |
|||
* Spuścić powietrze z radiatora. |
|||
* Przeinstalować Windowsa, nawet jeżeli ma się Linuxa. |
|||
* Wywalić komputer przez okno, a potem złożyć. |
|||
* Lub zainstalować [[Windows Vista]] to na wszystko pomoże. |
|||
* Pozostaje też opcja dla masochistów czyli wpłacić na konto TP 5000 złotych polskich. |
|||
Czasem występuje również tajemniczy błąd 734, który może oznaczać praktycznie wszystko – wiecie, jak to jest. Poza tym, Neostrada często-gęsto sama daje nam światłe rady: nie można połączyć się z Internetem (w sytuacji kiedy nie można połączyć się z Internetem), prawdopodobnie przez to, że nie można nawiązać połączenia z Internetem (TP dba o swoich klientów). Jakby nie było, w Neostradzie jest jedno rozwiązanie na wszystko: spróbuj później – co prawda nikt nie mówi, kiedy później, i co będzie później. |
|||
Charakterystyczną cechą tego telefonu jest to, iż trzeba trafić na otwartą linię, by połączyć się z konsultantem. |
|||
== Typy konsultantów == |
== Typy konsultantów == |
||
* '''Przepraszam''' – konsultant przeprasza za wszystko, włącznie z tym, że się urodził. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
[[Plik:Bllinia.jpg|right|thumb|250px|Konsultanci Błędnej Linii]] |
|||
== Spowiedź przez telefon == |
|||
* ''Jeśli chcesz wyznać swoje grzechy, wciśnij 1''; |
|||
* ''Jeśli chcesz wyznać grzechy [[sąsiad]]a, wciśnij 2)''; |
|||
* ''Jeśli chcesz bić się w [[cycki|pierś]], wciśnij 3)''; |
|||
* ''Jeśli chcesz potrzymać za pierś, pomyliłeś numery synu''; |
|||
== Witamy na Błędnej Linii == |
== Witamy na Błędnej Linii == |
||
Jeżeli chcesz chcieć, wciśnij 1. |
* Jeżeli chcesz chcieć, wciśnij 1. |
||
* Jeżeli masz problem z [[neostrada|nerwostradą]] wciśnij 2. |
|||
Jeżeli |
* Jeżeli chcesz porozmawiać z automatem, wciśnij 3. |
||
⚫ | |||
Jeżeli chcesz |
* Jeżeli chcesz usłyszeć, że dokonałeś błędnego wyboru, wciśnij jeden z następujących znaków: 5, 6, 7, 8, 9, 0, *, #. |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
Jeżeli chcesz usłyszeć, że dokonałeś błędnego wyboru, wciśnij jeden z następujących znaków: 5, 6, 7, 8, 9, 0, *, #. |
|||
== Zobacz też == |
|||
⚫ | |||
* [[997 (numer)]] |
|||
* [[Neostrada]] |
|||
[[Kategoria:Biznes]] |
|||
⚫ |
Aktualna wersja na dzień 12:47, 10 lut 2022
Jeżeli szukasz powodu, by popełnić samobójstwo, zadzwoń – damy Ci pracę.
- Ogłoszenie o Błędnej Linii
Błękitna Linia (właśc. Błędna linia) – w TP jest tym, czego tak naprawdę nie potrzebuje nikt, ponieważ Neostrada nigdy, ale to nigdy się nie psuje. Nawet gdyby się kiedykolwiek popsuła (tylko z winy użytkownika), to wyspecjalizowany helpdesk natychmiast wspomoże go swoją fachową poradą. Pracują tam ludzie z najwyższej półki specjalizacji, co poniektórzy poodchodzili nawet z NASA, aby móc tylko pracować przy Neostradzie!
Po odczekaniu 94 minut i 46 sekund w nadziei na wolnego i kompetentnego konsultanta, pracownicy Linii Błękitnych Szympansów udzielą nam niezawodnej porady jak odnieść sukces w pracy z Internet Explorerem:
- Sformatować dysk twardy.
- Odłączyć kabel od monitora.
- Zamienić głośniki miejscami.
- Wsunąć CD-ROM głębiej.
- Przykryć myszkę kocem, żeby się wypociła.
- Spuścić powietrze z radiatora.
- Przeinstalować Windowsa, nawet jeżeli ma się Linuxa.
- Wywalić komputer przez okno, a potem złożyć.
- Lub zainstalować Windows Vista to na wszystko pomoże.
- Pozostaje też opcja dla masochistów czyli wpłacić na konto TP 5000 złotych polskich.
Czasem występuje również tajemniczy błąd 734, który może oznaczać praktycznie wszystko – wiecie, jak to jest. Poza tym, Neostrada często-gęsto sama daje nam światłe rady: nie można połączyć się z Internetem (w sytuacji kiedy nie można połączyć się z Internetem), prawdopodobnie przez to, że nie można nawiązać połączenia z Internetem (TP dba o swoich klientów). Jakby nie było, w Neostradzie jest jedno rozwiązanie na wszystko: spróbuj później – co prawda nikt nie mówi, kiedy później, i co będzie później.
Charakterystyczną cechą tego telefonu jest to, iż trzeba trafić na otwartą linię, by połączyć się z konsultantem.
Typy konsultantów[edytuj • edytuj kod]
- Przepraszam – konsultant przeprasza za wszystko, włącznie z tym, że się urodził.
- Paragraf – odsyła nas do wszelakich umów i na stronę internetową, by jeszcze bardziej utrudnić nam życie.
- Bezimiennik – nie przedstawia się, by uniknąć przykrych konsekwencji.
- Uprzejmy – uważany za gatunek wymarły, dotąd nie został spotkany.
Spowiedź przez telefon[edytuj • edytuj kod]
- Jeśli chcesz wyznać swoje grzechy, wciśnij 1;
- Jeśli chcesz wyznać grzechy sąsiada, wciśnij 2);
- Jeśli chcesz bić się w pierś, wciśnij 3);
- Jeśli chcesz potrzymać za pierś, pomyliłeś numery synu;
Witamy na Błędnej Linii[edytuj • edytuj kod]
- Jeżeli chcesz chcieć, wciśnij 1.
- Jeżeli masz problem z nerwostradą wciśnij 2.
- Jeżeli chcesz porozmawiać z automatem, wciśnij 3.
- Jeżeli chcesz usłyszeć, że w trosce o twoje bezpieczeństwo rozmowy są nagrywane, wciśnij 4.
- Jeżeli chcesz usłyszeć, że dokonałeś błędnego wyboru, wciśnij jeden z następujących znaków: 5, 6, 7, 8, 9, 0, *, #.
Aby połączyć się z konsultantem, wciśnij- Aby mieć święty spokój, rozłącz się.