Blitzkrieg (gra): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Obróbka zgrubna)
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika 46.169.234.63, powód: nieśmieszne)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 4: Linia 4:


== Rozgrywka ==
== Rozgrywka ==
Kampania jest bardzo rozbudowana (''idź i zniszcz''), w dodatku propaguje [[nazizm]], bo jest możliwość kierowania w niej tymi skur{{cenzura3}}i, którzy rozj{{cenzura3}}i naszą ukochaną [[Polska|Polskę]]. W 3 części gry podczas kampanii radzieckiej mieliśmy możliwość pokierowania polskimi partyzantami z [[Armia Ludowa|Armii Ludowej]] w misji Powstanie Warszawskie. W dodatku dla tych co lubią się wysilać możemy w ramach zadania dodatkowego oczywiście w tej samej misji, wykonać zadanie uratowania żołnierzy [[Armia Krajowa|Armii Krajowej]] z Niemieckiego oblężenia, a gdy to wykonamy mogą już tylko umierać za towarzysza Stalina. Przez lepiej niewskazane jest więc grać w nią będąc patriotą, lub co gorsza, [[Obóz Narodowo-Radykalny|fanatycznym nacjonalistą]]. Oczywiście w ponad 90%, czy i 100%, a nawet 100000000% możemy wyeliminować wroga za pomocą snajpera lub nalotu a potem posłać tam całe dywizje i włala tak się prezentuje cała rozgrywka.
Kampania jest bardzo rozbudowana<ref>''idź i zniszcz''</ref> i propaguje [[nazizm]], bo jest możliwość kierowania w niej tymi, którzy rozj{{cenzura3}}i naszą ukochaną [[Polska|Polskę]]. W trzeciej części gry podczas kampanii radzieckiej mieliśmy możliwość pokierowania polskimi partyzantami z [[Armia Ludowa|Armii Ludowej]] w misji „[[Powstanie warszawskie]]”. Możemy także w ramach zadania dodatkowego oczywiście w tej samej misji, wykonać zadanie uratowania żołnierzy [[Armia Krajowa|Armii Krajowej]] z niemieckiego oblężenia, a gdy to wykonamy mogą już tylko umierać za towarzysza [[Stalin]]a. Niewskazane jest grać w nią będąc patriotą, lub co gorsza, [[Obóz Narodowo-Radykalny|fanatycznym nacjonalistą]]. Oczywiście w ponad 90%, czy i 100%, a nawet 100000000% możemy wyeliminować wroga za pomocą snajpera lub nalotu a potem posłać tam całe dywizje i gotowe, tak prezentuje się cała rozgrywka.


== Realizm ==
== Realizm ==
[[Gra]] bardzo realistyczna i ucząca psychiki pozytywnej. Nawet najsilniejsze czołgi można zniszczyć dowolnym żołdakiem. Dzielny gracz nawala do PCM-a i vice versa do siebie z [[Ciężki karabin maszynowy|CKM-a]] z odległości 1 metra nie mogąc trafić.
[[Gra]] bardzo realistyczna i ucząca psychiki pozytywnej. Nawet najsilniejsze czołgi można zniszczyć dowolnym żołdakiem. Dzielny gracz nawala do PCM-a i vice versa do siebie z [[Ciężki karabin maszynowy|CKM-a]] z odległości jednego metra nie mogąc trafić.


Możesz zmieniać obrazek każdego napotkanego wroga robiąc z niego fasolkę po bretońsku. Żołnierz [[Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich|ZSRR]] obrywając od Tygrysa idzie jeszcze 10 metrów, a później pada albo i nawet nie. Poważną wadą gry jest brak itemów wódki jako apteczek dla Rosjan.
Możesz zmieniać obrazek każdego napotkanego wroga robiąc z niego fasolkę po bretońsku. Żołnierz [[Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich|ZSRR]] obrywając od Tygrysa idzie jeszcze 10 metrów, a później pada albo i nawet nie. Poważną wadą gry jest brak itemów wódki jako apteczek dla Rosjan.
Snajper w grze jest w stanie wytłuc połowę wrogich żołnierzy (dopóki wystarczy mu amunicji). Oczywiście wróg nawet nie zwróci uwagi na swoich masakrowanych wojaków, ani nie zacznie poszukiwać snajpera.
Snajper w grze jest w stanie wytłuc połowę wrogich żołnierzy (dopóki wystarczy mu amunicji). Oczywiście wróg nawet nie zwróci uwagi na swoich masakrowanych wojaków, ani nie zacznie poszukiwać snajpera.
W dwóch pierwszych częściach gry w przypadku ,gdy na mapie panował deszcz ,śnieg ,czy inne burze piaskowe w zależności od klimatu mapy to gracz nie mógł wezwać jakichkolwiek sił powietrznych ,jednak w drugiej części gry gracz mógł wezwać [[Boeing B-29 Superfortress|deszczowo odporne samoloty]] ,które mogły bez problemu masakrować [[Niemcy|niemiaszków]] ,czy [[Japonia|fanatycznych fanów anime]] ,którzy z chęcią by poświęcili swój żywot dla ojczyzny i kraju.
Ciężarówki w tej grze mają magiczną moc klonowania ludzi wykorzystując przy tym wzięte z magazynu zapasy (nawiasem mówiąc magazyny posiadają nieskończone ilości zasobów).
Ciężarówki w tej grze mają magiczną moc klonowania ludzi wykorzystując przy tym wzięte z magazynu zapasy (nawiasem mówiąc magazyny posiadają nieskończone ilości zasobów).


Linia 17: Linia 18:
* atakować działa przeciw-pancerne czołgami, koniecznie lekkimi i pojedynczo;
* atakować działa przeciw-pancerne czołgami, koniecznie lekkimi i pojedynczo;
* stawiać całe [[wojsko]] pod wzgórzami;
* stawiać całe [[wojsko]] pod wzgórzami;
* atakować magazyny [[bombowce|bombowcami]] nie niszcząc dział P-LOT;
* atakować magazyny [[bombowiec|bombowcami]] nie niszcząc dział P-LOT;
* strzelać [[snajper]]em w najsilniej opancerzone czołgi;
* strzelać [[snajper]]em w najsilniej opancerzone czołgi;
* strzela w morze z dział, myśląc, że ktoś go stamtąd zaatakuje;
* strzela w morze z dział, myśląc, że ktoś go stamtąd zaatakuje;

Aktualna wersja na dzień 20:37, 13 kwi 2023

Jedna z najpotężniejszych jednostek w grze.

Blitzkrieg – trylogia gier komputerowych, w której dzielny gracz spuszcza łomot Niemcom (albo na odwrót) podczas II wojny światowej.

Rozgrywka[edytuj • edytuj kod]

Kampania jest bardzo rozbudowana[1] i propaguje nazizm, bo jest możliwość kierowania w niej tymi, którzy rozjCenzura2.svgi naszą ukochaną Polskę. W trzeciej części gry podczas kampanii radzieckiej mieliśmy możliwość pokierowania polskimi partyzantami z Armii Ludowej w misji „Powstanie warszawskie”. Możemy także w ramach zadania dodatkowego oczywiście w tej samej misji, wykonać zadanie uratowania żołnierzy Armii Krajowej z niemieckiego oblężenia, a gdy to wykonamy mogą już tylko umierać za towarzysza Stalina. Niewskazane jest grać w nią będąc patriotą, lub co gorsza, fanatycznym nacjonalistą. Oczywiście w ponad 90%, czy i 100%, a nawet 100000000% możemy wyeliminować wroga za pomocą snajpera lub nalotu a potem posłać tam całe dywizje i gotowe, tak prezentuje się cała rozgrywka.

Realizm[edytuj • edytuj kod]

Gra bardzo realistyczna i ucząca psychiki pozytywnej. Nawet najsilniejsze czołgi można zniszczyć dowolnym żołdakiem. Dzielny gracz nawala do PCM-a i vice versa do siebie z CKM-a z odległości jednego metra nie mogąc trafić.

Możesz zmieniać obrazek każdego napotkanego wroga robiąc z niego fasolkę po bretońsku. Żołnierz ZSRR obrywając od Tygrysa idzie jeszcze 10 metrów, a później pada albo i nawet nie. Poważną wadą gry jest brak itemów wódki jako apteczek dla Rosjan. Snajper w grze jest w stanie wytłuc połowę wrogich żołnierzy (dopóki wystarczy mu amunicji). Oczywiście wróg nawet nie zwróci uwagi na swoich masakrowanych wojaków, ani nie zacznie poszukiwać snajpera. W dwóch pierwszych częściach gry w przypadku ,gdy na mapie panował deszcz ,śnieg ,czy inne burze piaskowe w zależności od klimatu mapy to gracz nie mógł wezwać jakichkolwiek sił powietrznych ,jednak w drugiej części gry gracz mógł wezwać deszczowo odporne samoloty ,które mogły bez problemu masakrować niemiaszków ,czy fanatycznych fanów anime ,którzy z chęcią by poświęcili swój żywot dla ojczyzny i kraju. Ciężarówki w tej grze mają magiczną moc klonowania ludzi wykorzystując przy tym wzięte z magazynu zapasy (nawiasem mówiąc magazyny posiadają nieskończone ilości zasobów).

Noob[edytuj • edytuj kod]

Zazwyczaj lubi:

  • atakować działa przeciw-pancerne czołgami, koniecznie lekkimi i pojedynczo;
  • stawiać całe wojsko pod wzgórzami;
  • atakować magazyny bombowcami nie niszcząc dział P-LOT;
  • strzelać snajperem w najsilniej opancerzone czołgi;
  • strzela w morze z dział, myśląc, że ktoś go stamtąd zaatakuje;
  • atakuje ciężarówkami lub Opla Calibrę blitzem;
  • nie patrząc na opancerzenie, zawsze wybiera w magazynie to, co ma największą siłę ataku;
  • następnie oddając salwę podjeżdża całym wojskiem 2 metry od pozycji wroga. Klika przy tym na minimapę, by zrobić podgląd własnej bazy;
  • ma w wielkim poważaniu, gdy ktoś bezpardonowo rozwala mu działa;
  • broni się czołgami, kierując je tyłem do strony ataku;
  • do zwalczania wrogiego lotnictwa używa samolotów rozpoznawczych.

Dodatkowo:

  • noob, gdy widzi, że ktoś do obrony przed jednostkami naziemnymi wykorzystuje działa P-LOT, to używa działa P-PANC do obrony przed wrogim lotnictwem;
  • noob, gdy wysadza mosty, najpierw rozstawia na nich całe swoje „liczne” wojsko, a następnie wysadza most.

Przypisy

  1. idź i zniszcz