Java: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(socket.connect())
Linia 24: Linia 24:
* doWhatIWant() - przeważnie kończy się [[segfault]]em po 24h pracy
* doWhatIWant() - przeważnie kończy się [[segfault]]em po 24h pracy
* socket.connect() - włóż drucik do gniazdka
* socket.connect() - włóż drucik do gniazdka
* setMakeProgramFaster("java") - przepisz wprowadzony kod na C lub C++ (zależnie od wersji Javy)






{{stubinf}}
{{stubinf}}

Wersja z 15:33, 9 mar 2008

Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe.

Języki programowania:


Inne języki komputerowe:


edytuj ten szablon

Sen to czy Java?

Powiedzenie polskie

Java – środowisko programistyczne oparte na prehistorycznym Pascalu, inaczej zwane PaskalPrim, a pieszczotliwie zwany Paszczakiem. Przez ekspertów uważana za najseksowniejszy język programowania świata – dzięki funkcji getStringFromObj().

Podstawową cechą Javy jest prędkość działania. Optymalny kod w Java działa średnio 50 razy wolniej niż kod w C++. Ta cecha czyni ten język wyjątkowo przydatnym dla ludzi którzy mają dużo czasu.

Java jest językiem obiektowym, oznacza to, innymi słowy, że aby znaleźć komendę programista jest zmuszony do przejrzenia drzewka ponad tysiąca różnych obiektów w poszukiwaniu tej jednej upragnionej. Wśród początkujących programistów panuje przekonanie, że każde życzenie da się spełnić jedną komendą, starczy tylko ją znaleźć. Wśród zaawansowanych programistów panuje przekonanie, że każde życzenie da się spełnić prościej i szybciej w innym języku.

Zaawansowany programista Javy wyróżnia się z tłumu innych programistów niskim wzrostem, gdzie najwyższy punkt posiada w kłębie, okularami w kształcie dwóch słoików połączonych taśmą klejącą, oraz posiadaniem 20 notatników we wszystkich otworach. Rozmowa z takim programistą jest wyjątkowo trudna, gdyż nie potrafi on zapamiętać więcej niż jednej komendy jednocześnie, dlatego większość czasu spędza na notowaniu co do niego mówi użytkownik.

Najpopularniejsze komendy

  • getStringFromObj() - zdejmij stringi danemu obiektowi
  • getStringFromFrog - zdejmij stringi żonie
  • getEndOfPlayWithFrog - załóż stringi żonie
  • goodIdea - wyślij wirusa do Wikipedii
  • badIdea - Korzystaj z Wikipedii
  • goodIdeaMocherus - dofinansuj Radio Maryja
  • getSetGo - rozpocznij wyścig
  • alert: cookie - upiecz ciastka
  • GloriaIdea - dofinansuj Nonsensopedię
  • System.out.println - zniszcz Wikipedię
  • doWhatIWant() - przeważnie kończy się segfaultem po 24h pracy
  • socket.connect() - włóż drucik do gniazdka
  • setMakeProgramFaster("java") - przepisz wprowadzony kod na C lub C++ (zależnie od wersji Javy)



Szablon:Stubinf