Trolejbus: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Misiek95. Autor wycofanej wersji to 83.25.221.209.)
Linia 1: Linia 1:
'''Trolejbus''' - w zasadzie [[tramwaj]], który bardzo chciał być [[autobus|autobusem]] (wg. niektórych niezależnych źródeł autobus, który chciał być tramwajem). Składa się z kontenera, opon i prądopobieraka. Zazwyczaj kursuje jako największa atrakcja turystyczna w danym mieście. Wszystko z przypadku, bo miasta nie było stać na budowę szyn.
'''Trolejbus''' - w zasadzie [[tramwaj]], który bardzo chciał być [[autobus|autobusem]]. Składa się z kontenera, opon i prądopobieraka. Zazwyczaj kursuje jako największa atrakcja turystyczna w danym mieście. Wszystko z przypadku, bo miasta nie było stać na budowę szyn.


==Zasilanie==
==Zasilanie==

Wersja z 16:42, 31 mar 2009

Trolejbus - w zasadzie tramwaj, który bardzo chciał być autobusem. Składa się z kontenera, opon i prądopobieraka. Zazwyczaj kursuje jako największa atrakcja turystyczna w danym mieście. Wszystko z przypadku, bo miasta nie było stać na budowę szyn.

Zasilanie

Trolejbusy są zasilane prądem zazwyczaj ze starych elektrowni cieplnych. Prąd ten jest bardzo zmienny w zależność od pracowników elektrowni:

  • 600 V - masowe wyrzucanie pracowników z pracy za pijaństwo.
  • 1500 V - pracownicy przeszli na strajk głodowy.
  • 3000 V - w elektrowni wybuchł strajk generalny.
  • 15000 V - pracownicy dostali podwyżki.

Linie trakcyjne do, których przczepiony jest pantograf, często się zrywają, gdy siadają na nich ptaki, aby załatwić się na dach trolejbusa.

Tradycyjny wygląd trolejbusa

  • Powyrywane grzejniki.
  • Podarte lub spalone siedzenia.
  • Powybijane szyby.
  • Podrapany lakier na karoserii.
  • Dach pełen ptasich odchodów.
  • Śmierdzący i niemyjący się kierowca i pasażerowie.

Szablon:Stubtech