Bullet-time: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (bot wprowadza drobne poprawki)
Znacznik: przez API
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:MatrixOrigami.gif|thumb|Bo bez bullet-time'u nie ogarniesz jakiego papieru trzeba użyć]]
<!--[[Plik:MatrixOrigami.gif|thumb|Bo bez bullet-time'u nie ogarniesz jakiego papieru trzeba użyć]]
'''Bullet-time''' – efekt wizualny wykorzystywany w grach komputerowych i [[film]]ach polegający na spowolnieniu lub zatrzymaniu czasu, oraz ukazaniu trajektorii śmigających w powietrzu pocisków. Wykorzystywany jest głównie w najbardziej dramatycznych momentach, podczas których daje głównemu bohaterowi możliwość na przykład przebiegnięcia kilkunastu metrów i zasłonięcia [[prezydent]]a USA przed serią z pepeszy czy wykonania akrobatycznego wygibasa, zakończonego najczęściej wybiciem [[zęby|zębów]] o podłogę.
'''Bullet-time''' – efekt wizualny wykorzystywany w grach komputerowych i [[film]]ach polegający na spowolnieniu lub zatrzymaniu czasu, oraz ukazaniu trajektorii śmigających w powietrzu pocisków. Wykorzystywany jest głównie w najbardziej dramatycznych momentach, podczas których daje głównemu bohaterowi możliwość na przykład przebiegnięcia kilkunastu metrów i zasłonięcia [[prezydent]]a USA przed serią z pepeszy czy wykonania akrobatycznego wygibasa, zakończonego najczęściej wybiciem [[zęby|zębów]] o podłogę.



Wersja z 20:49, 17 lip 2018