Real

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Mamusiu, kup mi hotłilsa

typowy klient

Dla chcącego, nic dobrego

hasło reklamowe

Real(ang."realistycznie")- Odpowiednik Tesco, ale znacznie tańszy. Jego nazwa ma uświadomić klientowi, że to się dzieje naprawdę.

Real.jpg

Zalety

- Ładne logo - Dzięki długim kolejkom, dzieci przekonują rodziców do kupna "hotłilsa", co umożliwia umieszczenie ich przy kasach - Zazwyczaj możemy popatrzeć na nową toyotę lub suzuki - Można popatrzeć na duży wybór ( to dlatego, że nikt ich nie kupuje ) rozwalonych iPodów, telefonów i laptopów w dziale "Elektronika" - Ich ulotki to świetne podpałki

Wady

- Na wiosnę montują choinkę, a zimą zające - Trzeba iść do toalety, zanim będziesz czuł taką potrzebę ( inaczej nie zdążysz ) - Jeśli chcesz mieć to co pisze na pudełku, musisz podejść do Biura Obsługi - Rzeczy kupowane za punkty nie przekraczają 20

Porady

- Z powodów pracowników na rolkach, niezbędny jest testament i grupa krwi wypisana na szaliku ( ewentualnie na kurtce ) - Zawsze wybieraj najmniej uszkodzony wózek ( najlepiej poczekać na pana, który je przywiezie) - W razie ugryzienia przez karpia, które czasem wystawiają, żeby zabrać czas klientom zrobić opatrunek uciskowy i podać surowice