Need for Speed: Underground 2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (to co się akurat w oczy rzuciło)
Linia 1: Linia 1:
{{cytat|Ja p{{cenzura3}}le! Po c{{cenzura}} tego Mustanga GT kupowałem! Jaka krowa!|Typowy gracz po kupieniu Forda Mustanga GT.}}
{{cytat|Ja p{{cenzura3}}le! Po c{{cenzura}} tego Mustanga GT kupowałem! Jaka krowa!|Typowy gracz po kupieniu Forda Mustanga GT.}}
{{cytat|A jednak! Nie tak źle!|Ten sam koleś po przejechaniu driftu lub ulepszenia swojego Forda.}}
{{cytat|A jednak! Nie tak źle!|Ten sam koleś po przejechaniu driftu lub ulepszenia swojego Forda.}}
[[Plik:Furka.png|thumb|right|250px|Jeden z elitarnych wozów gry - Nissan Skyline GT[R34] V-Spec (kto taką nazwę wymyślił?)]]

{{t}}gra wyścigowa wydana w 2004 roku. Jest kontynuacją gry [[Need for Speed: Underground]].
{{t}}gra wyścigowa wydana w 2004 roku. Jest kontynuacją gry [[Need for Speed: Underground]].



Wersja z 18:46, 2 lut 2014

Ja pCenzura2.svgle! Po cSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment tego Mustanga GT kupowałem! Jaka krowa!

Typowy gracz po kupieniu Forda Mustanga GT.

A jednak! Nie tak źle!

Ten sam koleś po przejechaniu driftu lub ulepszenia swojego Forda.
Jeden z elitarnych wozów gry - Nissan Skyline GT[R34] V-Spec (kto taką nazwę wymyślił?)

Szablon:Tgra wyścigowa wydana w 2004 roku. Jest kontynuacją gry Need for Speed: Underground.

Fabuła

Po zakończonej części pierwszej jesteśmy królami Olympic City. Wszystko luzik, ścigamy się Nissanem Skyline'm gdy nagle jakiś n00bek wyzywa nas na pojedynek. Po drodze wjeżdża w nas Czarny Hummer H2. 6 miechów później lecimy do Bayview. Tam Rachel (kuzynka twojego lachona z jedynki) daje pożycza ci 350Z i każe ci jechać do sklepu z samochodami. Oczywiście po drodze są 3 wyścigi, które możemy przejechać. W sklepie mamy mały wybór aut: Peugeot 206, Ford Focus ZX3, Mazda Miata MX-5, Nissan 240SX, Toyota Corolla (edycja „dresowóz”). Wszystkie te auta możemy sobie w dupę wsadzić. Trzeba jeździć tym gównem dopóki nie odblokujemy Sentry lub Tiburona, ewentualnie CecyliToyoty Celiki. Na końcu gry dowiadujemy się kto był w tym Hummerze i spuszczamy mu wpierdol (na drodze). Tym kimś jest Caleb. Ten lamus wozi się Pontiakiem GTO.

Tryby wyścigu

Mamy kilka trybów wyścigu:

  • Circuit - nic specjalnego, jeździmy po trasie w kółko.
  • Sprint - Tu trzeba przejechać pół miasta[1] i dojechać pierwszym.
  • Drug Drag - Jedziemy około 20 sek. na prostej i zmieniamy biegi. Nudne jak nie wiem co.
  • Drift - Tu trzeba jechać bokiem po trasie, zdobywając punkty.[2]
  • Street X - To samo co Circuit, tylko po trasach do driftu (autorom się nudziło).
  • URL - wyścig, który po wygranej odblokowuje samochody.
Typowy tuning.

Niedorzeczności

  • Kiedy wjedziemy w kogoś z prędkością 300km/h on leci w kosmos, a nam się nic nie staje.
  • Mamy gigantyczny garaż, a pomieścimy w nim tylko 6 aut.
  • Da się przejść grę Fordem Focusem i innymi starterami.
  • W mieście nie ma policji.
  • Po chwili dotykania przeciwnika obrócimy go o 360 stopni.
  • Nasze auta jeżdżą 350 km/h, przeciwnika 280 km/h, a "trafików" 10 km/h.
  • Nitro się ładuje.

Noob w Undergroundzie

  • Nie wie, jak tuningować samochody.
  • Mówi, że ta gra jest niemożliwa do przejścia, bo nie może przejechać swoim stockowym 206 wyścigu.
  • Ciągle obraca przeciwników.
  • Uderza we wszystkie cywilne auta, jakie mija.
  • Ciągle klika enter na scenkach i wyborach[3]
  • Myśli, że jest Pr0 bo pokonał Caleba.

Przypisy

  1. lub kraju, bo cCenzura2.svgj wie co to jest
  2. Nikomu nie mów, najlepsze do driftu są: Audi TT, Golf GTI (dresowóz 2) i Lancer Evo VII
  3. Czyli jak kupuje samochód, to wybiera i wciska ciągle enter, przypadkowo zastępując swoje aktualne auto