Wojna świeżakowa: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika 37.7.250.172 (skrypt))
(Bez i)
Linia 63: Linia 63:
* Kalafior Krzyś,
* Kalafior Krzyś,
* Borówka Basia,
* Borówka Basia,
* Rzodkiewka Żaneta.
* Pomidor Patryk.


Żeby zdobyć maskotkę, należy uzbierać naklejki. Jedna naklejka kosztuje 40 złotych. Tak więc niektóre maskotki kosztują 2400 złotych. Ze względu na zasięg biznesu Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zarejestrowała Biedronkę jako kościół wyznaniowy, do którego należy kilkadziesiąt tysięcy osób.
Żeby zdobyć maskotkę, należy uzbierać naklejki. Jedna naklejka kosztuje 40 złotych. Tak więc niektóre maskotki kosztują 2400 złotych. Ze względu na zasięg biznesu Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zarejestrowała Biedronkę jako kościół wyznaniowy, do którego należy kilkadziesiąt tysięcy osób.

Wersja z 18:08, 20 paź 2017

Film propagandowy kościoła Biedronki
Plik:Bicek.jpg
Propaganda ukazująca bicki Grześka, jednego ze świeżaków

Na gurze ruze
Na dole kszaki
Mam horom curke
Dej mi świeżaki

Olga Tokarczuk w wierszu „Upadek rozumu i godności człowieka”

To co świeżak, sparing wieczorem, hm? Ponapierdalamy się troszkę, co?

Siwy z Symetrii podczas zakupów w Biedronce

Wojna świeżakowa – konflikt zbrojny pomiędzy wyznawcami sieci sklepów Biedronka, a wyznawcami Lidla. Wojna toczy się o zasoby naturalne w postaci naklejek, za które można kupić rozgrzeszenie świeżaki. Obok Targowicy, Jałty i Naszej klasy konflikt ten zalicza się do największych klęsk narodu polskiego od 966 roku. Ze względu na motywy religijne i sposób prowadzenia akcji wojnę świeżakową stawia się w jednym szeregu obok działalności Al-Kaidy, Państwa Islamskiego, Boko Haram i Hezbollahu.

Obie strony wielokrotnie łamały prawa człowieka. Powszechne są: bójki, usiłowanie morderstw za pomocą wzroku, celowe wywoływanie raka mózgu za pomocą szantażu emocjonalnego przez madki, niszczenie marzeń dzieci oraz finansowanie prostytucji[1] (seks za Brokułkę Bartusię).

Świeżaki

Wojna toczy się o świeżaki – magiczne maskotki, które uzdrawiają nosacze sundajskie od wszelkiej maści chorób psychicznych oraz zachęcają dzieci w podstawówkach do lepszej nauki. Maskotki te są podstawą nosaczowej piramidy Maslowa. Najsłynniejszym właścicielem świeżaków jest Bartłomiej Misiewicz, który w dniu wyrzucenia z MON kazał swojemu kierowcy zapakować całą kolekcję razem z Chupa Chupsami.

Lista świeżaków:

  • Marcheweczka Marysia,
  • Jabłuszko Antoś,
  • Truskaweczka Tosia,
  • Brokułek Bartuś,
  • Czosneczek Czesio,
  • Bakłażanek Błażejek,
  • Groszek Grześ,
  • Kalafior Krzyś,
  • Borówka Basia,
  • Rzodkiewka Żaneta.

Żeby zdobyć maskotkę, należy uzbierać naklejki. Jedna naklejka kosztuje 40 złotych. Tak więc niektóre maskotki kosztują 2400 złotych. Ze względu na zasięg biznesu Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zarejestrowała Biedronkę jako kościół wyznaniowy, do którego należy kilkadziesiąt tysięcy osób.

Przebieg

Wojna wybuchła 28 sierpnia 2017 roku, kiedy to ukazała się tzw. „Druga edycja Świeżaków”. Biedronka w ten sposób wypowiedziała wojnę Lidlowi. Według tajnych akt, do których dotarł serwis WikiLeaks, działania zbrojne będą trwać do 3 grudnia, zaś zawieszenie broni ma być podpisane już 19 listopada. Podczas wojny Biedronka zmusza klientów do kupowania maskotek, które mają roznosić świerzb wśród klientów Lidla. Frakcja Biedronki identyfikuje się z dewizą Mam horom curke.

Już 29 sierpnia klienci Lidla zdecydowali się na akcje odwetowe: aby zapobiec epidemii zaczęli podpalać maskotki. Tę taktykę zaproponowali rosyjscy agenci Michaiła Białkowa, właściciela serwisu wypok.pl. Portal ten aktywnie włączył się do walki z świeżakami. Według WikiLeaks Białkow zaproponował właścicielom Lidla wychodować do odwetu, Świeżaki Lidlaki. Fałszywki krążą po całym kraju, skutecznie zaniżając wartość amuletów-świeżaków. Ponadto Białkow zasugerował, żeby wszyscy wrogowie Biedronki… kupowali tam w sklepie i zbierali świeżaki, które będą idealną zabawką dla kota lub psa.

Niepełna lista bitew

  • 30 sierpnia – w Pułtusku pewna Grażyna ukradła 1378 naklejek[2].
  • 8 września – w Szamotułach pewna Halinka ukradła ok. 1700 naklejek[3]
  • 10 września – w Lubartowie dezerterzy z Biedronki napadli na swoją byłą świątynie, gdzie ukradli 10 tys. naklejek. Teraz grozi im proces za zdradę sieci sklepów[4].
  • 11 września – w Aleksandrowie Kujawskim nieznany z imienia partyzant z Lidla próbował ukraść 790 naklejek[5].

Ponadto w internecie krąży miejska legenda, według której pewien mieszkaniec Pomorza chciał ukraść Kalafiora Krzysia z czyjegoś samochodu. Niestety po wybiciu szyby zdesperowany żołnierz odkrył, że to zwykły kalafior, który podłożył partyzant z Lidla.

Teatrzyk Świeżaków

Biedronka dowiedziawszy się o Wojnie Świeżakowej nawiązała kontrakt z Tusk Vision Network do siania propagandy wojennej wśród wielu polskich rodzin ukrytej pod nazwą Teatrzyk Świeżaków. Emitowana jest od 15 września 2017 roku tuż przed Faktami i pokazywały minutowe profanacje znanych dzieł literackich wstawki oparte na kultowych tworach literackich. Biedronka uzasadnia to chęcią przekonania dzieci do zdrowego odżywiania. W rzeczywistości Teatrzyk Świeżaków ma na celu podniecać i tak już fatalną sytuację na obu frontach wojennych i zachęcać potencjalnych żołnierzy do rabowania świeżaków.

Przypisy