Sprawdzian szóstoklasisty: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Klika zmian w tekście)
Linia 1: Linia 1:
{{cytat|No trudny było, no... |Typowy uczeń zapytany o '''Sprawdzian szóstoklasisty'''.}}
{{cytat|No trudny był, no…|Typowy uczeń po '''sprawdzianie'''}}
{{t}} test sprawdzający czego nie zakułeś w szóstej klasie. Sprawdza wiedzę z matematyki, polskiego, przyrody i historii. Możesz na nim zdobyć do 40 punktów. Zazwyczaj sprawia wielkie problemy u klasowych nieuków, którzy po nim zarzucają innych takimi tekstami jak ("Coś tam napisałem, pewnie dobrze będzie...." "O ja pier{{Cenzura3}} chyba zapomniałem zaznaczyć jednej odpowiedzi.") Pokazuje Ci, że w gimbazie będziesz musiał jeszcze więcej zakuwać.
<br>
{{t}} test sprawdzający czego nie zakułeś w szóstej klasie. Sprawdza wiedze z matematyki, polskiego, przyrody i historii. Możesz na nim zdobyć do 40 punktów. Zazwyczaj sprawia wielkie problemy u klasowych nieuków, którzy po nim zarzucają innych takimi tekstami jak ("Coś tam napisałem, pewnie dobrze będzie...." "O ja pier{{Cenzura3}} chyba zapomniałem zaznaczyć jednej odpowiedzi.") Pokazuje Ci, że w gimbazie będziesz musiał jeszcze więcej zakuwać.


== Rodzaje osób piszących test ==
== Rodzaje osób piszących test ==
* {{t|Normal}} typowy [[uczeń]], jego wynik to około 25-30 punktów.

* {{t|Nieuk}} nie potrafi napisać [[Rozprawka|tego z tyłu]]. Myśli, że ma mało czasu i pomija większość odpowiedzi. Jego wynik to mniej niż 10 punktów.
1. '''Normal''' - typowy [[Kowalski|średni uczeń]], jego wynik to około 20 punktów.<br>
* {{t|Panikarz}} kilka minut przed testem uświadamia sobie, że zapomniał jak mnożyć i dzielić ułamki. Po wejściu do sali zawsze coś mu wypada z ręki. Zdobywa średnio więcej niż 15 punktów.
2. '''Nieuk''' - nie potrafi napisać [[Rozprawka|tekstu z tyłu]]. Myśli, że ma mało czasu i pomija większość odpowiedzi. Jego wynik to mniej niż 19 punktów.<br>
* {{t|Gracz}} nie chce mu się pisać, a czas przeznaczony na pisanie przelicza na levele. Jak tylko skończy pisanie, wychodzi, z nikim się nie żegnając. Nie wykazuje żadnego zainteresowania ani sprawdzianem, ani odpowiedziami rówieśników z klasy. Gra najczęściej w [[Minecraft]]a, [[Tibia|Tibię]] lub [[League of Legends|LOL-a]]. Osiąga średnio do 20 punktów.
3. '''Panikarz''' - kilka minut przed testem uświadamia sobie, że nie wie jak mnożyć i dzielić ułamki. Osoba najczęściej przebywająca koło kujona. Zdobywa średnio więcej niż 15 punktów.<br>
* {{t|Luzak}} doskonale zdaje sobie sprawę, że na wynik sprawdzianu szóstoklasisty nie patrzy nikt poza jego rodzicami, więc sam test ma w [[Dupa|głębokim poważaniu]]. Często jest [[Dresiarz|dresem]]. Nie zaznacza żadnych odpowiedzi, bo i tak nie da się nie zdać. Jego wynik jest albo jednocyfrowy, albo jednym z najlepszych w klasie.
4. '''Gamer''' - typowy gracz komputerowy, który myśli, że test to kolejny poziom jego gry. Gra najczęściej w [[Minecraft|Minecrafta]], [[Tibia|Tibię]] lub [[League_of_Legends|LOL-a]] Osiąga średnio do 20 punktów.<br>
* {{t|Kujon}} przygotowywał się przez noc do testu, ale i tak do szkoły przyszedł z podręcznikiem od gramatyki. Przed takim testem każdy go potrzebuje. Jest jedynym wiarygodnym źródłem informacji w klasie. Z testu dostaje powyżej 35 punktów.
5. '''Noob''' - robi sobie jaja z testu. Uważa, że to kolejne forum internetowe które może zalać swoimi bebłami. Większość odpowiedzi strzela. Maksymalny wynik z testu osiągnięty przez nooba to 15 punktów.<br>
** {{t|Mega-Kujon}} rzadki okaz ''kujonus maximus'', kujon<sup>2</sup>. Najdoskonalsza osoba w klasie (a może i szkole?) wiedząca wszystko, o co ją zapytają na teście. Na pytanie o trudność tekstu odpowiada coś w stylu „''takiego łatwego testu chyba nigdy nie pisałem, chyba tylko idiota by go nie napisał na więcej niż 25 punktów''”. Jednocześnie jest gnojem i prędzej nakabluje na kolegę z telefonem na kolanach niż sam coś podpowie. Wynik poniżej 35 punktów to dla niego porażka, ban na [[Wikipedia|Wikipedię]] i [[wpierdol]] od starego.
6. '''Luzak''' - osoba mająca wszystko w [[Dupa|głębokim poważaniu]], zazwyczaj [[Dresiarz|dres]]. Nie zaznacza żadnych odpowiedzi, bo i tak przejdzie do gimbazy. Jego wynik można policzyć na palcach jednej ręki.<br>
* {{t|Głąb}} dyslektyk, dysgrafik, dyskalkulik itp. Pisze z podobnymi sobie w innej sali, posiada bonus +30 do czasu pisania. Mimo tego i tak nie daje sobie rady z rozprawką i kończy z jednocyfrowym wynikiem.
7. '''MacGaver''' - typ człowieka [[Luzak|dam sobie radę]]. On jedyny ma skilla aby napisać [[Nonsensopedia:Lanie_wody|coś z niczego]]<br>
** {{t|Cwaniak}} nie ma problemów z nauką, ale starzy mu załatwili papiery na dysgrafię, więc również posiada bonus +30 do czasu pisania, czego zazdroszczą mu pozostali piszący. Kończy z wynikiem w okolicach 30 punktów.
8. '''Kujon''' - przygotowywał się przez noc do testu, ale i tak do szkoły przyszedł z podręcznikiem od gramatyki. Przed takim testem każdy go potrzebuje. Jest jedynym wiarygodnym źródłem informacji w klasie. Z testu dostaje powyżej 35 punktów (bo inaczej lanie).<br>
9. '''Mega-Kujon''' - Niezwykle rzadki okaz ''Kujonus-Maximus'' - kujon<sup>2</sup>. Najdoskonalsza osoba w klasie (a może i szkole?) wiedząca praktycznie wszystko o co ją zapytają na teście. Na pytanie o trudność tekstu odpowiada: "Takiego łatwego testu chyba nigdy nie pisałem. Chyba tylko idiota by go nie napisał na więcej niż 25 punktów". Pisze on test na 38 punktów lub więcej.<br>
10. '''Farciarz''' - dyslektyk, dysgraf itp. Osoby piszące w innych salach, z większą ilością czasu. Są powodem zazdrości wielu kolegów z klasy. Mimo swoich ograniczeń potrafią napisać na tyle samo punktów co ty ("No co za fart, no..." - Zwykły uczeń o farciarzu).


== Warunki przeprowadzania ==
== Warunki przeprowadzania ==
Test przeprowadzany jest w sali/hali sportowej szkoły, do której wszyscy uczniowie z wielką radością (czyt. pod przymusem) wcześniej znosili ławki i krzesła. Ławki oddalone są od siebie (w kolumnie) o około 75 cm. Przed wejściem do sali losujesz twój szczęśliwy numerek stolika (np. 13 lub 113). Od razu po tym pokazujesz kolegom numerek, aby wiedzieli w którą stronę mają się oglądać po podpowiedzi. Zasiadając w ławce wyrzucasz na stolik wszystkie przybory szkolne jakie dostępne (Bo pani mówiła, że trzeba przynieść...) i rozsiadasz się wygodnie na twardym krześle. Wchodząc do sali od razu rzuca się w oczy loża [[Służba_Bezpieczeństwa_PRL|nauczycieli]] skąd będą gapić się na uczniów przez kolejne 60 minut swojego skomplikowanego życia. Po ścianach rozmieszczone są zegary (zajumane wcześniej z innych sal) oraz kilka uschniętych już paprotek (u mnie tak było). Nie może również zabraknąć małej tablicy z flamastrem!<br>
Test przeprowadzany jest w sali/hali sportowej szkoły, do której wszyscy uczniowie [[Korea Północna|z wielką radością]] wcześniej znosili ławki i krzesła. Ławki oddalone są od siebie (w kolumnie) o około 75 cm. Przed wejściem do sali losujesz twój szczęśliwy numerek stolika (np. 13 lub 666). Od razu po tym pokazujesz kolegom numerek, aby mogli zlokalizować twoje miejsce i później szukać tam ewentualnych podpowiedzi. Zasiadając w ławce wyrzucasz na stolik wszystkie przybory szkolne, jakie były na liście (''bo pani mówiła, że trzeba przynieść'') i rozsiadasz się wygodnie na twardym krześle. Wchodząc do sali od razu rzuca się w oczy loża [[Służba Bezpieczeństwa PRL|nauczycieli]], skąd będą gapić się na uczniów przez kolejne 60 minut swojego skomplikowanego życia. Po ścianach rozmieszczone są zegary (zajumane wcześniej z innych sal) oraz czasami kilka uschniętych paprotek (jeśli też je przynosili z innych klas). Nie może również zabraknąć małej tablicy, na której będzie napisana godzina zakończenia egzaminu, a której nie widać z końcowych miejsc.
'''Kolejność wykonywania testowych procedur:'''<br>
1. Przychodzisz pod salę<br>
2. Losujesz szczęśliwy numerek stolika<br>
3. Siadasz na krześle, przy wyznaczonym stoliku - namierzasz kolegów z klasy<br>
4. Dyrektor szkoły ogłasza oficjalne rozpoczęcie testu i skrobie na tablicy flamastrem godzinę zakończenia.<br>
5. Piszesz test jednocześnie wysyłając zakodowane wiadomości o odpowiedziach kolegom.<br>
6. Unikasz wykrycia strażników. Przechodzisz do pisania o swoim bardzo ciekawym życiu.<br>
7. Test się kończy a ty szczęśliwy uciekasz do domu.<br>


=== Kolejność wykonywania testowych procedur ===
# Przychodzisz pod salę.
# Losujesz szczęśliwy numerek stolika.
# Siadasz na krześle przy wyznaczonym stoliku i namierzasz kolegów z klasy.
# Dyrektor szkoły ogłasza oficjalne rozpoczęcie testu i skrobie na tablicy <s>flamastrem</s> kredą<ref>Nie oszukujmy się, żadna szkoła nie ma tablic na mazaki, bo to ''zbędny wydatek''</ref> godzinę zakończenia.
# Piszesz test, jednocześnie wysyłając odpowiedzi kolegom.
# Unikasz wykrycia strażników. Przechodzisz do pisania o swoim bardzo ciekawym życiu.
# Test się kończy, a ty szczęśliwy uciekasz do domu.


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==

* [[egzamin gimnazjalny]]
* [[egzamin gimnazjalny]]
* [[matura]]
* [[matura]]
* [[sprawdzian]]
* [[sprawdzian]]
<br>


{{przypisy}}
{{Szkoła}}
{{Szkoła}}



Wersja z 17:59, 15 lip 2014

No trudny był, no…

Typowy uczeń po sprawdzianie

Szablon:T test sprawdzający czego nie zakułeś w szóstej klasie. Sprawdza wiedzę z matematyki, polskiego, przyrody i historii. Możesz na nim zdobyć do 40 punktów. Zazwyczaj sprawia wielkie problemy u klasowych nieuków, którzy po nim zarzucają innych takimi tekstami jak ("Coś tam napisałem, pewnie dobrze będzie...." "O ja pierCenzura2.svg chyba zapomniałem zaznaczyć jednej odpowiedzi.") Pokazuje Ci, że w gimbazie będziesz musiał jeszcze więcej zakuwać.

Rodzaje osób piszących test

  • Szablon:T typowy uczeń, jego wynik to około 25-30 punktów.
  • Szablon:T nie potrafi napisać tego z tyłu. Myśli, że ma mało czasu i pomija większość odpowiedzi. Jego wynik to mniej niż 10 punktów.
  • Szablon:T kilka minut przed testem uświadamia sobie, że zapomniał jak mnożyć i dzielić ułamki. Po wejściu do sali zawsze coś mu wypada z ręki. Zdobywa średnio więcej niż 15 punktów.
  • Szablon:T nie chce mu się pisać, a czas przeznaczony na pisanie przelicza na levele. Jak tylko skończy pisanie, wychodzi, z nikim się nie żegnając. Nie wykazuje żadnego zainteresowania ani sprawdzianem, ani odpowiedziami rówieśników z klasy. Gra najczęściej w Minecrafta, Tibię lub LOL-a. Osiąga średnio do 20 punktów.
  • Szablon:T doskonale zdaje sobie sprawę, że na wynik sprawdzianu szóstoklasisty nie patrzy nikt poza jego rodzicami, więc sam test ma w głębokim poważaniu. Często jest dresem. Nie zaznacza żadnych odpowiedzi, bo i tak nie da się nie zdać. Jego wynik jest albo jednocyfrowy, albo jednym z najlepszych w klasie.
  • Szablon:T przygotowywał się przez noc do testu, ale i tak do szkoły przyszedł z podręcznikiem od gramatyki. Przed takim testem każdy go potrzebuje. Jest jedynym wiarygodnym źródłem informacji w klasie. Z testu dostaje powyżej 35 punktów.
    • Szablon:T rzadki okaz kujonus maximus, kujon2. Najdoskonalsza osoba w klasie (a może i szkole?) wiedząca wszystko, o co ją zapytają na teście. Na pytanie o trudność tekstu odpowiada coś w stylu „takiego łatwego testu chyba nigdy nie pisałem, chyba tylko idiota by go nie napisał na więcej niż 25 punktów”. Jednocześnie jest gnojem i prędzej nakabluje na kolegę z telefonem na kolanach niż sam coś podpowie. Wynik poniżej 35 punktów to dla niego porażka, ban na Wikipedię i wpierdol od starego.
  • Szablon:T dyslektyk, dysgrafik, dyskalkulik itp. Pisze z podobnymi sobie w innej sali, posiada bonus +30 do czasu pisania. Mimo tego i tak nie daje sobie rady z rozprawką i kończy z jednocyfrowym wynikiem.
    • Szablon:T nie ma problemów z nauką, ale starzy mu załatwili papiery na dysgrafię, więc również posiada bonus +30 do czasu pisania, czego zazdroszczą mu pozostali piszący. Kończy z wynikiem w okolicach 30 punktów.

Warunki przeprowadzania

Test przeprowadzany jest w sali/hali sportowej szkoły, do której wszyscy uczniowie z wielką radością wcześniej znosili ławki i krzesła. Ławki oddalone są od siebie (w kolumnie) o około 75 cm. Przed wejściem do sali losujesz twój szczęśliwy numerek stolika (np. 13 lub 666). Od razu po tym pokazujesz kolegom numerek, aby mogli zlokalizować twoje miejsce i później szukać tam ewentualnych podpowiedzi. Zasiadając w ławce wyrzucasz na stolik wszystkie przybory szkolne, jakie były na liście (bo pani mówiła, że trzeba przynieść) i rozsiadasz się wygodnie na twardym krześle. Wchodząc do sali od razu rzuca się w oczy loża nauczycieli, skąd będą gapić się na uczniów przez kolejne 60 minut swojego skomplikowanego życia. Po ścianach rozmieszczone są zegary (zajumane wcześniej z innych sal) oraz czasami kilka uschniętych paprotek (jeśli też je przynosili z innych klas). Nie może również zabraknąć małej tablicy, na której będzie napisana godzina zakończenia egzaminu, a której nie widać z końcowych miejsc.

Kolejność wykonywania testowych procedur

  1. Przychodzisz pod salę.
  2. Losujesz szczęśliwy numerek stolika.
  3. Siadasz na krześle przy wyznaczonym stoliku i namierzasz kolegów z klasy.
  4. Dyrektor szkoły ogłasza oficjalne rozpoczęcie testu i skrobie na tablicy flamastrem kredą[1] godzinę zakończenia.
  5. Piszesz test, jednocześnie wysyłając odpowiedzi kolegom.
  6. Unikasz wykrycia strażników. Przechodzisz do pisania o swoim bardzo ciekawym życiu.
  7. Test się kończy, a ty szczęśliwy uciekasz do domu.

Zobacz też

Przypisy

  1. Nie oszukujmy się, żadna szkoła nie ma tablic na mazaki, bo to zbędny wydatek