Sprawdzian szóstoklasisty: Różnice pomiędzy wersjami
(Klika zmian w tekście) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{cytat|No trudny |
{{cytat|No trudny był, no…|Typowy uczeń po '''sprawdzianie'''}} |
||
⚫ | {{t}} test sprawdzający czego nie zakułeś w szóstej klasie. Sprawdza wiedzę z matematyki, polskiego, przyrody i historii. Możesz na nim zdobyć do 40 punktów. Zazwyczaj sprawia wielkie problemy u klasowych nieuków, którzy po nim zarzucają innych takimi tekstami jak ("Coś tam napisałem, pewnie dobrze będzie...." "O ja pier{{Cenzura3}} chyba zapomniałem zaznaczyć jednej odpowiedzi.") Pokazuje Ci, że w gimbazie będziesz musiał jeszcze więcej zakuwać. |
||
<br> |
|||
⚫ | {{t}} test sprawdzający czego nie zakułeś w szóstej klasie. Sprawdza |
||
== Rodzaje osób piszących test == |
== Rodzaje osób piszących test == |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
* {{t|Gracz}} nie chce mu się pisać, a czas przeznaczony na pisanie przelicza na levele. Jak tylko skończy pisanie, wychodzi, z nikim się nie żegnając. Nie wykazuje żadnego zainteresowania ani sprawdzianem, ani odpowiedziami rówieśników z klasy. Gra najczęściej w [[Minecraft]]a, [[Tibia|Tibię]] lub [[League of Legends|LOL-a]]. Osiąga średnio do 20 punktów. |
|||
⚫ | |||
* {{t|Luzak}} doskonale zdaje sobie sprawę, że na wynik sprawdzianu szóstoklasisty nie patrzy nikt poza jego rodzicami, więc sam test ma w [[Dupa|głębokim poważaniu]]. Często jest [[Dresiarz|dresem]]. Nie zaznacza żadnych odpowiedzi, bo i tak nie da się nie zdać. Jego wynik jest albo jednocyfrowy, albo jednym z najlepszych w klasie. |
|||
4. '''Gamer''' - typowy gracz komputerowy, który myśli, że test to kolejny poziom jego gry. Gra najczęściej w [[Minecraft|Minecrafta]], [[Tibia|Tibię]] lub [[League_of_Legends|LOL-a]] Osiąga średnio do 20 punktów.<br> |
|||
⚫ | |||
5. '''Noob''' - robi sobie jaja z testu. Uważa, że to kolejne forum internetowe które może zalać swoimi bebłami. Większość odpowiedzi strzela. Maksymalny wynik z testu osiągnięty przez nooba to 15 punktów.<br> |
|||
⚫ | ** {{t|Mega-Kujon}} rzadki okaz ''kujonus maximus'', kujon<sup>2</sup>. Najdoskonalsza osoba w klasie (a może i szkole?) wiedząca wszystko, o co ją zapytają na teście. Na pytanie o trudność tekstu odpowiada coś w stylu „''takiego łatwego testu chyba nigdy nie pisałem, chyba tylko idiota by go nie napisał na więcej niż 25 punktów''”. Jednocześnie jest gnojem i prędzej nakabluje na kolegę z telefonem na kolanach niż sam coś podpowie. Wynik poniżej 35 punktów to dla niego porażka, ban na [[Wikipedia|Wikipedię]] i [[wpierdol]] od starego. |
||
6. '''Luzak''' - osoba mająca wszystko w [[Dupa|głębokim poważaniu]], zazwyczaj [[Dresiarz|dres]]. Nie zaznacza żadnych odpowiedzi, bo i tak przejdzie do gimbazy. Jego wynik można policzyć na palcach jednej ręki.<br> |
|||
* {{t|Głąb}} dyslektyk, dysgrafik, dyskalkulik itp. Pisze z podobnymi sobie w innej sali, posiada bonus +30 do czasu pisania. Mimo tego i tak nie daje sobie rady z rozprawką i kończy z jednocyfrowym wynikiem. |
|||
7. '''MacGaver''' - typ człowieka [[Luzak|dam sobie radę]]. On jedyny ma skilla aby napisać [[Nonsensopedia:Lanie_wody|coś z niczego]]<br> |
|||
** {{t|Cwaniak}} nie ma problemów z nauką, ale starzy mu załatwili papiery na dysgrafię, więc również posiada bonus +30 do czasu pisania, czego zazdroszczą mu pozostali piszący. Kończy z wynikiem w okolicach 30 punktów. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
10. '''Farciarz''' - dyslektyk, dysgraf itp. Osoby piszące w innych salach, z większą ilością czasu. Są powodem zazdrości wielu kolegów z klasy. Mimo swoich ograniczeń potrafią napisać na tyle samo punktów co ty ("No co za fart, no..." - Zwykły uczeń o farciarzu). |
|||
== Warunki przeprowadzania == |
== Warunki przeprowadzania == |
||
Test przeprowadzany jest w sali/hali sportowej szkoły, do której wszyscy uczniowie z wielką radością |
Test przeprowadzany jest w sali/hali sportowej szkoły, do której wszyscy uczniowie [[Korea Północna|z wielką radością]] wcześniej znosili ławki i krzesła. Ławki oddalone są od siebie (w kolumnie) o około 75 cm. Przed wejściem do sali losujesz twój szczęśliwy numerek stolika (np. 13 lub 666). Od razu po tym pokazujesz kolegom numerek, aby mogli zlokalizować twoje miejsce i później szukać tam ewentualnych podpowiedzi. Zasiadając w ławce wyrzucasz na stolik wszystkie przybory szkolne, jakie były na liście (''bo pani mówiła, że trzeba przynieść'') i rozsiadasz się wygodnie na twardym krześle. Wchodząc do sali od razu rzuca się w oczy loża [[Służba Bezpieczeństwa PRL|nauczycieli]], skąd będą gapić się na uczniów przez kolejne 60 minut swojego skomplikowanego życia. Po ścianach rozmieszczone są zegary (zajumane wcześniej z innych sal) oraz czasami kilka uschniętych paprotek (jeśli też je przynosili z innych klas). Nie może również zabraknąć małej tablicy, na której będzie napisana godzina zakończenia egzaminu, a której nie widać z końcowych miejsc. |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
||
* [[egzamin gimnazjalny]] |
* [[egzamin gimnazjalny]] |
||
* [[matura]] |
* [[matura]] |
||
* [[sprawdzian]] |
* [[sprawdzian]] |
||
<br> |
|||
{{przypisy}} |
|||
{{Szkoła}} |
{{Szkoła}} |
||
Wersja z 17:59, 15 lip 2014
No trudny był, no…
- Typowy uczeń po sprawdzianie
Szablon:T test sprawdzający czego nie zakułeś w szóstej klasie. Sprawdza wiedzę z matematyki, polskiego, przyrody i historii. Możesz na nim zdobyć do 40 punktów. Zazwyczaj sprawia wielkie problemy u klasowych nieuków, którzy po nim zarzucają innych takimi tekstami jak ("Coś tam napisałem, pewnie dobrze będzie...." "O ja pier chyba zapomniałem zaznaczyć jednej odpowiedzi.") Pokazuje Ci, że w gimbazie będziesz musiał jeszcze więcej zakuwać.
Rodzaje osób piszących test
- Szablon:T typowy uczeń, jego wynik to około 25-30 punktów.
- Szablon:T nie potrafi napisać tego z tyłu. Myśli, że ma mało czasu i pomija większość odpowiedzi. Jego wynik to mniej niż 10 punktów.
- Szablon:T kilka minut przed testem uświadamia sobie, że zapomniał jak mnożyć i dzielić ułamki. Po wejściu do sali zawsze coś mu wypada z ręki. Zdobywa średnio więcej niż 15 punktów.
- Szablon:T nie chce mu się pisać, a czas przeznaczony na pisanie przelicza na levele. Jak tylko skończy pisanie, wychodzi, z nikim się nie żegnając. Nie wykazuje żadnego zainteresowania ani sprawdzianem, ani odpowiedziami rówieśników z klasy. Gra najczęściej w Minecrafta, Tibię lub LOL-a. Osiąga średnio do 20 punktów.
- Szablon:T doskonale zdaje sobie sprawę, że na wynik sprawdzianu szóstoklasisty nie patrzy nikt poza jego rodzicami, więc sam test ma w głębokim poważaniu. Często jest dresem. Nie zaznacza żadnych odpowiedzi, bo i tak nie da się nie zdać. Jego wynik jest albo jednocyfrowy, albo jednym z najlepszych w klasie.
- Szablon:T przygotowywał się przez noc do testu, ale i tak do szkoły przyszedł z podręcznikiem od gramatyki. Przed takim testem każdy go potrzebuje. Jest jedynym wiarygodnym źródłem informacji w klasie. Z testu dostaje powyżej 35 punktów.
- Szablon:T rzadki okaz kujonus maximus, kujon2. Najdoskonalsza osoba w klasie (a może i szkole?) wiedząca wszystko, o co ją zapytają na teście. Na pytanie o trudność tekstu odpowiada coś w stylu „takiego łatwego testu chyba nigdy nie pisałem, chyba tylko idiota by go nie napisał na więcej niż 25 punktów”. Jednocześnie jest gnojem i prędzej nakabluje na kolegę z telefonem na kolanach niż sam coś podpowie. Wynik poniżej 35 punktów to dla niego porażka, ban na Wikipedię i wpierdol od starego.
- Szablon:T dyslektyk, dysgrafik, dyskalkulik itp. Pisze z podobnymi sobie w innej sali, posiada bonus +30 do czasu pisania. Mimo tego i tak nie daje sobie rady z rozprawką i kończy z jednocyfrowym wynikiem.
- Szablon:T nie ma problemów z nauką, ale starzy mu załatwili papiery na dysgrafię, więc również posiada bonus +30 do czasu pisania, czego zazdroszczą mu pozostali piszący. Kończy z wynikiem w okolicach 30 punktów.
Warunki przeprowadzania
Test przeprowadzany jest w sali/hali sportowej szkoły, do której wszyscy uczniowie z wielką radością wcześniej znosili ławki i krzesła. Ławki oddalone są od siebie (w kolumnie) o około 75 cm. Przed wejściem do sali losujesz twój szczęśliwy numerek stolika (np. 13 lub 666). Od razu po tym pokazujesz kolegom numerek, aby mogli zlokalizować twoje miejsce i później szukać tam ewentualnych podpowiedzi. Zasiadając w ławce wyrzucasz na stolik wszystkie przybory szkolne, jakie były na liście (bo pani mówiła, że trzeba przynieść) i rozsiadasz się wygodnie na twardym krześle. Wchodząc do sali od razu rzuca się w oczy loża nauczycieli, skąd będą gapić się na uczniów przez kolejne 60 minut swojego skomplikowanego życia. Po ścianach rozmieszczone są zegary (zajumane wcześniej z innych sal) oraz czasami kilka uschniętych paprotek (jeśli też je przynosili z innych klas). Nie może również zabraknąć małej tablicy, na której będzie napisana godzina zakończenia egzaminu, a której nie widać z końcowych miejsc.
Kolejność wykonywania testowych procedur
- Przychodzisz pod salę.
- Losujesz szczęśliwy numerek stolika.
- Siadasz na krześle przy wyznaczonym stoliku i namierzasz kolegów z klasy.
- Dyrektor szkoły ogłasza oficjalne rozpoczęcie testu i skrobie na tablicy
flamastremkredą[1] godzinę zakończenia. - Piszesz test, jednocześnie wysyłając odpowiedzi kolegom.
- Unikasz wykrycia strażników. Przechodzisz do pisania o swoim bardzo ciekawym życiu.
- Test się kończy, a ty szczęśliwy uciekasz do domu.
Zobacz też
Przypisy
- ↑ Nie oszukujmy się, żadna szkoła nie ma tablic na mazaki, bo to zbędny wydatek