Spellforce: Cień Feniksa: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (3)
M (1)
Linia 1: Linia 1:
Spellforce:
Spellforce:


Duży [[gra komputerowa|zbiór kopalnego kodu]], datowanego na rok 2003, który po przetworzeniu przez komputer, umożliwia zanurzenie się w surrealistyczny świat narkotycznych wizji twórców tamtego okresu.
Gamingowy mutant- odmieniec, będący połączeniem <s>wad</s> gier [[RPG]] oraz [[RTS]], wydobyty z elektronicznego odmętu, datowanego na rok 2003.


== Świat ogniem i krwią płynący ==
== Radosne realia krainy Io ==
A więc: na przypominającym staro- ziemską Pangeę kontynencie trwa odwieczna walka szeroko rozumianego Dobra i Zła. Rasy, stereotypowo uważane za „dobre” tj: [[ork|Orkowie]], Trolle i inne, bez chwili zastanowienia nad losem innym niż własnym, radośnie wyniszczają krainy „złych”: Ludzi, Krasnoludów itd. Zresztą z wzajemnością. Podczas gdy liczba żywych istot w Io sukcesywnie się zmniejsza, największa siła polityczna tamtego okresu: 13 [[mag|magów]], zawiązuje przymierze mające na celu złamać antyczne prawa ograniczające ich rozwój do maksymalnego, 85 lvl-a. Zaczyna się dość niewinnie: jako kampania przeciwko złu, a kończy apokalipsą gdy na serwerze świata zostaje odpalony [[Kreator błędów|Kreator Błędów Systemu Windows<sup>®</sup>]]. Świat Io, rozerwany na kawałki, rozlatuje się w czasoprzestrzeni i wtedy, gdy choć minimalnie zaczyna przypominać rzeczywistą galaktykę, jeden z magów poczuł niedosyt i pozszywał skrawki siecią portali, aby hordy ludzkich i elfickich barbarzyńców mogły swobodnie najeżdżać sielskie krainy nieumarłych i demonów.
A więc: na przypominającym staro- ziemską Pangeę kontynencie trwa odwieczna walka szeroko rozumianego Dobra i Zła. Rasy, stereotypowo uważane za „dobre” tj: [[ork|Orkowie]], Trolle i inne, bez chwili zastanowienia nad losem innym niż własnym, radośnie wyniszczają krainy „złych”: Ludzi, Krasnoludów itd. Zresztą z wzajemnością. Podczas gdy liczba żywych istot w Io sukcesywnie się zmniejsza, największa siła polityczna tamtego okresu: 13 [[mag|magów]], zawiązuje przymierze mające na celu złamać antyczne prawa ograniczające ich rozwój do maksymalnego, 85 lvl-a. Zaczyna się dość niewinnie: jako kampania przeciwko złu, a kończy apokalipsą gdy na serwerze świata zostaje odpalony [[Kreator błędów|Kreator Błędów Systemu Windows<sup>®</sup>]]. Świat Io, rozerwany na kawałki, rozlatuje się w czasoprzestrzeni i wtedy, gdy choć minimalnie zaczyna przypominać rzeczywistą galaktykę, jeden z magów poczuł niedosyt i pozszywał skrawki siecią portali, aby hordy ludzkich i elfickich barbarzyńców mogły swobodnie najeżdżać sielskie krainy nieumarłych i demonów.


== Ja- broń doskonała ==
== Ja- broń doskonała ==
Aby dokończyć dzieło chaosu, nasz wiecznie niezaspokojony mag przywołuje do życia właśnie Ciebie: jednego z tysięcy nieśmiertelnych wojowników o duszy zaklętej w paciorku sztucznego szkła, zwanego runą. Jako najlepszy z wylizywaczy dupy swojego mocodawcy, otrzymujesz wolność niesienia śmierci i dalszego rozwoju w tym kierunku. Twoja przygoda się rozpoczyna! a tymczasem w świecie realnym:
Aby dokończyć dzieło chaosu, nasz wiecznie niezaspokojony mag przywołuje do życia właśnie Ciebie: jednego z tysięcy nieśmiertelnych wojowników o duszy zaklętej w paciorku sztucznego szkła, zwanego runą. Jako najlepszy z wylizywaczy dupy swojego mocodawcy, otrzymujesz wolność siania zagłady i dalszego rozwoju w tym kierunku. '''Twoja przygoda się rozpoczyna!'''
...a tymczasem w świecie realnym:


== Wymagania sprzętowe ==
== Wymagania sprzętowe ==
... są naprawdę zjawiskowe. Aby pobudzić do życia ten pozytywny, pełen magii i szczęścia świat nie trzeba wcale zbyt wiele:
... są naprawdę zjawiskowe. Aby pobudzić do życia ten pozytywny, pełen magii i szczęścia świat nie trzeba wcale zbyt wiele:
{{d|[[windows|Okno]]}}jakiekolwiek, byle nie siódme- szczęśliwe liczby uniemożliwiają pracę nekromantom, deomnologom i przywoływaczom obecnym w grze.
{{d|[[windows|Okno]]}}jakiekolwiek, byle nie siódme, gdyż szczęśliwe liczby uniemożliwiają pracę nekromantom, deomnologom i przywoływaczom obecnym w grze.
{{d|[[Procesor]]}}jakikolwiek, może być ten z tostera.
{{d|[[Procesor]]}}jakikolwiek, może być ten z tostera.
{{d|Karta Graf.}}zmodyfikowany pod tym kątem chip lodówki wystarczy
{{d|Karta Graf.}}zmodyfikowany pod tym kątem chip lodówki wystarczy

Wersja z 17:54, 22 paź 2013

Spellforce:

Duży zbiór kopalnego kodu, datowanego na rok 2003, który po przetworzeniu przez komputer, umożliwia zanurzenie się w surrealistyczny świat narkotycznych wizji twórców tamtego okresu.

Radosne realia krainy Io

A więc: na przypominającym staro- ziemską Pangeę kontynencie trwa odwieczna walka szeroko rozumianego Dobra i Zła. Rasy, stereotypowo uważane za „dobre” tj: Orkowie, Trolle i inne, bez chwili zastanowienia nad losem innym niż własnym, radośnie wyniszczają krainy „złych”: Ludzi, Krasnoludów itd. Zresztą z wzajemnością. Podczas gdy liczba żywych istot w Io sukcesywnie się zmniejsza, największa siła polityczna tamtego okresu: 13 magów, zawiązuje przymierze mające na celu złamać antyczne prawa ograniczające ich rozwój do maksymalnego, 85 lvl-a. Zaczyna się dość niewinnie: jako kampania przeciwko złu, a kończy apokalipsą gdy na serwerze świata zostaje odpalony Kreator Błędów Systemu Windows®. Świat Io, rozerwany na kawałki, rozlatuje się w czasoprzestrzeni i wtedy, gdy choć minimalnie zaczyna przypominać rzeczywistą galaktykę, jeden z magów poczuł niedosyt i pozszywał skrawki siecią portali, aby hordy ludzkich i elfickich barbarzyńców mogły swobodnie najeżdżać sielskie krainy nieumarłych i demonów.

Ja- broń doskonała

Aby dokończyć dzieło chaosu, nasz wiecznie niezaspokojony mag przywołuje do życia właśnie Ciebie: jednego z tysięcy nieśmiertelnych wojowników o duszy zaklętej w paciorku sztucznego szkła, zwanego runą. Jako najlepszy z wylizywaczy dupy swojego mocodawcy, otrzymujesz wolność siania zagłady i dalszego rozwoju w tym kierunku. Twoja przygoda się rozpoczyna! ...a tymczasem w świecie realnym:

Wymagania sprzętowe

... są naprawdę zjawiskowe. Aby pobudzić do życia ten pozytywny, pełen magii i szczęścia świat nie trzeba wcale zbyt wiele: {{subst:#ifeq:Okno||{{subst:CURRENTDAY}}|Okno}} {{subst:#switch:listopada |1=stycznia |01=stycznia |2=lutego |02=lutego |3=marca |03=marca |4=kwietnia |04=kwietnia |5=maja |05=maja |6=czerwca |06=czerwca |7=lipca |07=lipca |8=sierpnia |08=sierpnia |9=września |09=września |10=października |11=listopada |12=grudnia |{{subst:#time:xg}}}}jakiekolwiek, byle nie siódme, gdyż szczęśliwe liczby uniemożliwiają pracę nekromantom, deomnologom i przywoływaczom obecnym w grze. {{subst:#ifeq:Procesor||{{subst:CURRENTDAY}}|Procesor}} {{subst:#switch:listopada |1=stycznia |01=stycznia |2=lutego |02=lutego |3=marca |03=marca |4=kwietnia |04=kwietnia |5=maja |05=maja |6=czerwca |06=czerwca |7=lipca |07=lipca |8=sierpnia |08=sierpnia |9=września |09=września |10=października |11=listopada |12=grudnia |{{subst:#time:xg}}}}jakikolwiek, może być ten z tostera. {{subst:#ifeq:Karta Graf.||{{subst:CURRENTDAY}}|Karta Graf.}} {{subst:#switch:listopada |1=stycznia |01=stycznia |2=lutego |02=lutego |3=marca |03=marca |4=kwietnia |04=kwietnia |5=maja |05=maja |6=czerwca |06=czerwca |7=lipca |07=lipca |8=sierpnia |08=sierpnia |9=września |09=września |10=października |11=listopada |12=grudnia |{{subst:#time:xg}}}}zmodyfikowany pod tym kątem chip lodówki wystarczy {{subst:#ifeq:Reszta||{{subst:CURRENTDAY}}|Reszta}} {{subst:#switch:listopada |1=stycznia |01=stycznia |2=lutego |02=lutego |3=marca |03=marca |4=kwietnia |04=kwietnia |5=maja |05=maja |6=czerwca |06=czerwca |7=lipca |07=lipca |8=sierpnia |08=sierpnia |9=września |09=września |10=października |11=listopada |12=grudnia |{{subst:#time:xg}}}}niezbędna do gry reszta sprzętu w postaci środków psychotropowych, ew. karty dźwiękowej, klawiatury i myszy.

Ścieżki expienia

{{subst:#ifeq:Kampania||{{subst:CURRENTDAY}}|Kampania}} {{subst:#switch:listopada |1=stycznia |01=stycznia |2=lutego |02=lutego |3=marca |03=marca |4=kwietnia |04=kwietnia |5=maja |05=maja |6=czerwca |06=czerwca |7=lipca |07=lipca |8=sierpnia |08=sierpnia |9=września |09=września |10=października |11=listopada |12=grudnia |{{subst:#time:xg}}}}pasjonująca kontynuacja losów przydupasa maga Kręgu w których to odwiedzamy przeróżne krainy, unicestwiamy ich mieszkańców, wykonujemy questy i ciągniemy dalej ten wózek z węglem, zwanym fabułą. {{subst:#ifeq:Tryb gry swobodnej||{{subst:CURRENTDAY}}|Tryb gry swobodnej}} {{subst:#switch:listopada |1=stycznia |01=stycznia |2=lutego |02=lutego |3=marca |03=marca |4=kwietnia |04=kwietnia |5=maja |05=maja |6=czerwca |06=czerwca |7=lipca |07=lipca |8=sierpnia |08=sierpnia |9=września |09=września |10=października |11=listopada |12=grudnia |{{subst:#time:xg}}}}rodzaj rozgrywki przystosowany do oczekiwań graczy, których życiową pasją jest wyprane z fabuły napierCenzura2.svg potworków i levelowanie jakiegoś pozbawionego tożsamości Sługi Run. 45 specjalnie przystosowanych do tego celu mapek powinno wystarczyć, co więcej można zaimportować postać z kampanii, gdyby gracz zaczął odbierać fabułę jako bezsensowne przerwy pomiędzy kolejnymi walkami.

Nasz protagonista i jego skille

Jako związana z tandetnym breloczkiem istota, Sługa nie musi martwić się konsekwencjami własnej śmierci, gdyż moc Runy zawsze przywróci go do życia. Co prawda kończące poprzedni żywot uderzenie topora pozbawi go części wspomnień i zdobytego expa, ale to detal.

Aby skutecznie pozbawiać bólu napotkane adominacje, należy zdecydować się na jedną, lub kilka z ścieżek rozwoju: