Kumitsu: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 83.8.92.78; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Mkart.)
Znacznik: skórka mobilna
Linia 3: Linia 3:


== Zasady Wojownika Kumitsu ==
== Zasady Wojownika Kumitsu ==
* Tylko Mistrz Kumitsu potrafi zabic nieboszczyka.
* Kumitsu Mistrz zawsze dba o swoja koszulke nawet gdy nie jest wytrzeźwiały.
* Mistrz kumitsu potrafi zabic jednym pyerdolnieciem przy czym zawsze ostrzega przeciwnika o swej sile.
* Kumitsu Mistrz nigdy nie uderza z prawej.
* Kumitsu Mistrz nigdy nie uderza z prawej.
* Wojownicy Kumitsu muszą być [[honor]]owi.
* Wojownicy Kumitsu muszą być [[honor]]owi.

Wersja z 07:49, 23 lut 2015

Plik:Kumitsu
Wielki Mistrz Marek wraz ze swoim uczniem (Klakier) demonstruje podstawowe chwyty kumitsu

Kumitsu (jap. くみつ) – styl walki wschodu, który wymaga wielkiej mocy i siły w lewej ręce. Jest on dość nowy, powstał 11 lutego 2010, mimo to szybko zdobył popularność. Jednakże niewielu na świecie jest mistrzów tej sztuki walki. Kumitsu opiera się na stylu żmii.

Zasady Wojownika Kumitsu

  • Kumitsu Mistrz nigdy nie uderza z prawej.
  • Wojownicy Kumitsu muszą być honorowi.
  • Muszą darzyć szacunkiem swojego Mistrza-Żmiję.
  • Głównym strojem Wojowników Kumitsu jest zielona koszulka i szary dresik.
  • Mistrz Kumitsu musi być wytrzeźwiały.
  • Wojownik Kumitsu zawsze daj szanse przeciwnikowi na poddanie.
  • Mistrz walczy tylko na twardym.
  • Wojownik Kumitsu musi być dobry w stójce i w parterze.
  • Prawdziwi Mistrzowie kumistu posiadają własny pojazd zwany „Kumibusem”.

Główne ataki wojownika kumitsu

  • Szybkość czasu – najsilniejszy atak mogący być wykorzystywany tylko przez Wielkich Mistrzów Kumitsu. Polega na zmyleniu przeciwnika poprzez wymachiwanie przed nim rękami oraz ataku lewą ręką.
  • Żmija zabija nieboszczyka – atak polegający na uciśnięciu krtani leżącego wroga lewą ręką. Rodzaj duszenia.
  • Powalenie żmii – podstawowy atak młodego adepta kumitsu. Atakujący, używając mocy żmii, uchyla się nad przeciwnikiem i powala go na ziemię.
  • Pchnięcie żmii – atak polegający na równoczesnym uderzeniu obiema rękami (lewą mocniej, prawą tylko symbolicznie) w klatkę piersiową przeciwnika. Jest to atak obronny.
  • Żmija zmyla węża – tryb obronny polegający na zmyleniu przeciwnika poprzez udawanie kopnięcia w twarz lewą nogą i szybka zmiana pozycji oraz ustawienie gardy.
  • Kopnięcie węża – kopnięcie przeciwnika, szybki obrót na drugiej nodze i ustawienie gardy.

Wykrzyknięcie „Kumitsu!” przed wykonaniem ataku zwiększa siłę, skuteczność i szybkość ataku. Wykrzykując to stanowimy jedność ze żmiją.