SU45: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 83.24.251.168; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Expert3222.)
M
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:SU45-079 SU45-089 EU07-217 WK13.jpg|thumb|250px|Balanga Suk z [[EU07|nieproszonym gościem]]]]
[[Plik:SU45-079 SU45-089 EU07-217 WK13.jpg|thumb|250px|Balanga Suk z [[EU07|nieproszonym gościem]]]]
{{cytat|BES SĘSU!!|[[Jasiu Śmietana]] o kasacji tych jakże pięknych lokomotyw}}
{{cytat|BES SĘSU!!|[[Jasiu Śmietana]] o kasacji tych jakże pięknych lokomotyw}}
{{t}} [[PRL]]-owska kopalnia smrodu. Wiele jej egzemplarzy czeka na [[Śmierć|kasację]] z powybijanymi szybami, lub bez świateł. Jak większość polskich lokomotyw miała nastawnik, który był w rzeczywistości kierownicą od [[Syrena|Syrenki]]. Był też oczywiście powyklejany beżową, zawsze brudną taśmą klejącą. Jest to po prostu <del>[[EU07|siódemka]] po modernizacji</del> [[ET22|byczek]] po podróbce. Najczęściej ciągnie pociąg "San" z [[Przemyśl]]a do [[Kołobrzeg]]u i tak przez ćwierć trasy, gdyż w [[Lublin]]ie jest zamieniana na [[EP07|budynia]], [[EU07|siódemkę]] lub [[EP08|świnię]]. Obecnie zastępowana przez zakupione w PESIE złomy SU160.
'''SU45''' – [[PRL-owska]] kopalnia smrodu. Wiele jej egzemplarzy czeka na [[Śmierć|kasację]] z powybijanymi szybami, lub bez świateł. Jak większość polskich lokomotyw miała nastawnik, który był w rzeczywistości kierownicą od [[Syrena|Syrenki]]. Był też oczywiście powyklejany beżową, zawsze brudną taśmą klejącą. Jest to po prostu <del>[[EU07|siódemka]] po modernizacji</del> [[ET22|byczek]] po podróbce. Najczęściej ciągnie pociąg „San” z [[Przemyśl]]a do [[Kołobrzeg]]u i tak przez ćwierć trasy, gdyż w [[Lublin]]ie jest zamieniana na [[EP07|budynia]], [[EU07|siódemkę]] lub [[EP08|świnię]]. Obecnie zastępowana przez zakupione w PESIE złomy SU160.

== Historia ==
== Historia ==
Pewnego dnia w Zakładach Cegielskiego w [[Poznań|Poznaniu]] był sobie pewien inżynier, który zaprojektował lokomotywę SP45. Więcwyprodukowano. Po kilku króciutkich miesiącach okazało się, że lokomotywa zdołała uciągnąć nawet pociąg towarowy! Lokomotywa posiadała sprowadzony z Hameryki kocioł parowy zasilany uranem.
Pewnego dnia w Zakładach Cegielskiego w [[Poznań|Poznaniu]] był sobie pewien inżynier, który zaprojektował lokomotywę SP45. Zaczętowięc produkować. Po kilku króciutkich miesiącach okazało się, że lokomotywa zdołała uciągnąć nawet pociąg towarowy! Lokomotywa posiadała sprowadzony z Hameryki kocioł parowy zasilany uranem. Po wyczerpaniu się złóż uranu zdemontowano jednak kocioł i dano elektryczne ogrzewanie, przez co lokomotywa otrzymała oznaczenie SU45.
Jednak po wyczerpaniu się złóż uranu zdemontowano kocioł i dano elektryczne ogrzewanie przez co lokomotywa otrzymała oznaczenie SU45.


== SU45 w żargonie ==
== SU45 w żargonie ==
* od kodu SU<ref>Właśnie dlatego były nazywane [[Suka]]mi</ref>wzięła się nazwa… (macie tą nazwę w przypisie)
* Od kodu SU<ref>Właśnie dlatego były nazywane [[Suka]]mi</ref>wzięła się nazwa (wymieniona w przypisie)… ,
* lokomotywa jest też nazywana Fiatem od silników zdemontowanych z [[Fiat 126p|Kaszlaka]].
* Lokomotywa jest też nazywana Fiatem, od silników zdemontowanych z [[Fiat 126p|Kaszlaka]].


== Występowanie ==
== Występowanie ==
Linia 21: Linia 21:
</gallery>
</gallery>


{{Przypisy}}
{{przypisy}}
{{ciężarówki}}
{{ciężarówki}}
[[Kategoria:Lokomotywy]]
[[Kategoria:Lokomotywy]]

Wersja z 01:19, 28 paź 2015

Balanga Suk z nieproszonym gościem

BES SĘSU!!

Jasiu Śmietana o kasacji tych jakże pięknych lokomotyw

SU45PRL-owska kopalnia smrodu. Wiele jej egzemplarzy czeka na kasację z powybijanymi szybami, lub bez świateł. Jak większość polskich lokomotyw miała nastawnik, który był w rzeczywistości kierownicą od Syrenki. Był też oczywiście powyklejany beżową, zawsze brudną taśmą klejącą. Jest to po prostu siódemka po modernizacji byczek po podróbce. Najczęściej ciągnie pociąg „San” z Przemyśla do Kołobrzegu i tak przez ćwierć trasy, gdyż w Lublinie jest zamieniana na budynia, siódemkę lub świnię. Obecnie zastępowana przez zakupione w PESIE złomy SU160.

Historia

Pewnego dnia w Zakładach Cegielskiego w Poznaniu był sobie pewien inżynier, który zaprojektował lokomotywę SP45. Zaczęto ją więc produkować. Po kilku króciutkich miesiącach okazało się, że lokomotywa zdołała uciągnąć nawet pociąg towarowy! Lokomotywa posiadała sprowadzony z Hameryki kocioł parowy zasilany uranem. Po wyczerpaniu się złóż uranu zdemontowano jednak kocioł i dano elektryczne ogrzewanie, przez co lokomotywa otrzymała oznaczenie SU45.

SU45 w żargonie

  • Od kodu SU[1]wzięła się nazwa (wymieniona w przypisie)… ,
  • Lokomotywa jest też nazywana Fiatem, od silników zdemontowanych z Kaszlaka.

Występowanie

Lokomotywownie i Bocznice w całej Polsce.

Galeria

Przypisy

  1. Właśnie dlatego były nazywane Sukami

Szablon:Ciężarówki