Strefa płatnego parkowania: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to ZieloneDaewooTico. Autor wycofanej wersji to 83.8.210.15.)
M (→‎top: bot wprowadza drobne poprawki)
Znacznik: przez API
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Strefa Płatnego Parkowania''' – najbardziej rozpowszechniona forma zalegalizowanej kradzieży. Zwykle wyznaczana w centrach miast, głównie w celu zmniejszenia korków, a także zwiększenia zasobności portfeli urzędników. Instytucja uwielbiana przez [[MKM|miłośników komunikacji miejskiej]], dzięki niej znacząco zmniejsza się liczba [[samochód|blachosmrodów]], które psują każdą [[sweet focia|sweet focie]] najnowszego [[Pesa 120Na|Słingusia]] lub [[Solaris Urbino|Słoneczka]].
'''Strefa płatnego parkowania''' – najbardziej rozpowszechniona forma zalegalizowanej kradzieży. Zwykle wyznaczana w centrach miast, głównie w celu zmniejszenia korków, a także zwiększenia zasobności portfeli urzędników. Instytucja uwielbiana przez [[miłośnik Komunikacji Miejskiej|miłośników komunikacji miejskiej]], dzięki niej znacząco zmniejsza się liczba [[samochód|blachosmrodów]], które psują każdą [[sweet focia|sweet focie]] najnowszego [[Pesa 120Na|Słingusia]] lub [[Solaris Urbino|Słoneczka]].

==Projektanci==
== Projektanci ==
Osoby wyznaczające strefy płatnego parkowania są tak niezwykle wybitnymi ekonomistami, iż potrafią stworzyć strefę w taki sposób, że ogołaca zarówno portfele kierowców jak i miejską kasę. Ciązy na nich także wielka presja - muszą skutecznie utrudnić życie szarym kierowcom, którzy zajmują drogę, a więc utrudniają urzędnikom i koalicjantom poruszanie się służbowymi limuzynami .
Osoby wyznaczające strefy płatnego parkowania są tak niezwykle wybitnymi ekonomistami, iż potrafią stworzyć strefę w taki sposób, że ogołaca zarówno portfele kierowców jak i miejską kasę. Ciązy na nich także wielka presja muszą skutecznie utrudnić życie szarym kierowcom, którzy zajmują drogę, a więc utrudniają urzędnikom i koalicjantom poruszanie się [[podatnik|służbowymi]] limuzynami.
==Strażnicy==

== Strażnicy ==
Strażnicy w strefach płatnego parkowania muszą wykazać się szczególną twardością psychiczną. Przeciętny strażnik otrzymuje premie w zależności od liczby wystawionych mandatów, toteż widząc, że dany bilet parkingowy traci ważność za 5 minut staje obok niego i z niecierpliwością czeka na możliwość włożenia mandatu za wycieraczkę. W 99 % kierowca wraca do samochodu przed upływem tego czasu, a zawiedziony strażnik idzie szukać następnej ofiary.
Strażnicy w strefach płatnego parkowania muszą wykazać się szczególną twardością psychiczną. Przeciętny strażnik otrzymuje premie w zależności od liczby wystawionych mandatów, toteż widząc, że dany bilet parkingowy traci ważność za 5 minut staje obok niego i z niecierpliwością czeka na możliwość włożenia mandatu za wycieraczkę. W 99 % kierowca wraca do samochodu przed upływem tego czasu, a zawiedziony strażnik idzie szukać następnej ofiary.

Ponieważ taka sytuacja powtarza się kilkanaście razy dziennie, rozczarowany strażnik musi przechodzić warsztaty psychologiczne, w przeciwnym razie doznawali by załamania nerwowego po pierwszym dniu pracy.
Ponieważ taka sytuacja powtarza się kilkanaście razy dziennie, rozczarowany strażnik musi przechodzić warsztaty psychologiczne, w przeciwnym razie doznawali by załamania nerwowego po pierwszym dniu pracy.


{{stub|trans}}
[[Kategoria:Motoryzacja]]
[[Kategoria:Motoryzacja]]

Aktualna wersja na dzień 22:05, 15 lut 2017

Strefa płatnego parkowania – najbardziej rozpowszechniona forma zalegalizowanej kradzieży. Zwykle wyznaczana w centrach miast, głównie w celu zmniejszenia korków, a także zwiększenia zasobności portfeli urzędników. Instytucja uwielbiana przez miłośników komunikacji miejskiej, dzięki niej znacząco zmniejsza się liczba blachosmrodów, które psują każdą sweet focie najnowszego Słingusia lub Słoneczka.

Projektanci[edytuj • edytuj kod]

Osoby wyznaczające strefy płatnego parkowania są tak niezwykle wybitnymi ekonomistami, iż potrafią stworzyć strefę w taki sposób, że ogołaca zarówno portfele kierowców jak i miejską kasę. Ciązy na nich także wielka presja – muszą skutecznie utrudnić życie szarym kierowcom, którzy zajmują drogę, a więc utrudniają urzędnikom i koalicjantom poruszanie się służbowymi limuzynami.

Strażnicy[edytuj • edytuj kod]

Strażnicy w strefach płatnego parkowania muszą wykazać się szczególną twardością psychiczną. Przeciętny strażnik otrzymuje premie w zależności od liczby wystawionych mandatów, toteż widząc, że dany bilet parkingowy traci ważność za 5 minut staje obok niego i z niecierpliwością czeka na możliwość włożenia mandatu za wycieraczkę. W 99 % kierowca wraca do samochodu przed upływem tego czasu, a zawiedziony strażnik idzie szukać następnej ofiary.

Ponieważ taka sytuacja powtarza się kilkanaście razy dziennie, rozczarowany strażnik musi przechodzić warsztaty psychologiczne, w przeciwnym razie doznawali by załamania nerwowego po pierwszym dniu pracy.