Szablon:Pojedynki: Różnice pomiędzy wersjami
M Znacznik: edytor źródłowy |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (do archiwum) |
||
(Nie pokazano 47 wersji utworzonych przez 9 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<noinclude> |
|||
⚫ | |||
{{Archiwalny}} |
|||
|Art1czytaj=Poradnik:Jak sformatować pokój |
|||
⚫ | |||
|Art2czytaj=Poradnik:Jak stworzyć dobrą grę |
|||
|Art1czytaj=Szlak turystyczny |
|||
|Art1=[[Plik:Biurko AVFa 2.0.JPG|left|150px]] |
|||
|Art2czytaj=Tor kolejowy |
|||
'''Jak sformatować pokój''' – ten poradnik poświęcony jest [[format]]owaniu pokoju, czyli reinstalacji wszystkich jego komponentów, systemu operacyjnego, a w ostateczności nawet ciebie. Niezalecane dla ludzi o słabych nerwach. |
|||
|Art1=[[Plik:Szlak_turystyczny_zyrardow_cm01.jpg|200px|center|I wszystko jasne, prawda?]] |
|||
'''Szlak turystyczny''' – (nie)specjalnie oznakowana droga, którą w zamierzeniu organizatorów, powinna zmierzać wycieczka. Jest wytyczony w terenie, i, przynajmniej teoretycznie, powinien być łatwy do znalezienia i widoczny na całej trasie. Przeciętny [[turysta]] na szukaniu szlaków i prostowaniu błędów wynikających z ich przebiegu spędza statystycznie 33% wycieczki – dla niższych partii Karkonoszy oraz całych Gór Sowich należy tę liczbę pomnożyć przez dwa. Generalnie nie są przeznaczone dla różnej maści [[Janusz turystyki|Januszy turystyki]] i zakładają minimalną ilość oleju w głowie. Znaki są ulubionym obiektem ataków różnej maści [[wandal]]i, którzy właśnie w tym miejscu uparli się napisać sprayem, że ''Juzek jezd gópi'' i nawet im do głowy nie przyszło, że ktoś będzie potrzebował tych białych i kolorowych kresek. |
|||
;Historia |
|||
;Jak rozpoznać, że twojemu pokojowi przyda się format? |
|||
Idea znakowania szlaków powstała z obserwacji [[pies|psów]] znaczących swoje drogi przez podlewanie krzaczków. Inna teoria mówi o tym, że pierwszy szlak turystyczny wyznaczył chłop z wiadrem z wylewającą się farbą, a jego żona postanowiła sprawdzić czy przypadkiem nie chodzi do Jadźki za chałupę, stając się w ten sposób historycznie pierwszą turystką podążającą szlakiem turystycznym. |
|||
* Nudzi ci się obecny wygląd pokoju; |
|||
* [[Pokój]] ci się wiesza; |
|||
* Twój pokój jest zawirusowany (wyłączony [[Wpierdol|firewall]]?); |
|||
* Jedyne, czego w nim (nie)brakuje, to gówna na środku; |
|||
* By dostać się do pokoju potrzebujesz łopaty; |
|||
* I [[dynamit]]u; |
|||
* Gdy zdmuchniesz kurz z [[parapet]]u, w radiu mówią o zmianach meteorologicznych; |
|||
* [[Sąsiad|Sąsiedzi]] z naprzeciwka mówią o pięknym widoku na wysypisko śmieci z ich okien; |
|||
* Twoi domownicy patrząc na twój pokój pytają ''od kiedy śpisz w kotłowni?''; |
|||
* Twój pokój wygląda jak [[dżungla]] lub [[wysypisko]]; |
|||
* Czytasz ten poradnik. |
|||
|Ankieta=<poll> |
|Ankieta=<poll> |
||
Który artykuł wybierasz? |
Który artykuł wybierasz? |
||
Tor kolejowy |
|||
Po<!-- aaa -->radnik:Jak sformatować pokój |
|||
Szlak turystyczny |
|||
Po<!-- bbb -->radnik:Jak stworzyć dobrą grę |
|||
</poll> |
</poll> |
||
|Art2=[[Plik:Lausanne Metro Track Closeup.jpg|190px|center|Drapieżnik czai się w oczekiwaniu na ofiarę]] |
|||
|Art2=Poniższy poradnik stanowi zbiór wskazówek i zaleceń dla twórców gier [[gry komputerowe|na komputer]], [[PlayStation]], [[Xbox]], czy jakąś konsolę [[Nintendo]]. Wzięły się one zarówno z doświadczenia, jak i dobrego serca autora. Na pewno pomogą one zarówno początkującemu, jak i staremu programiście, który nie ma pomysłów na stworzenie gry, lub nie wie za bardzo jak się do tego zabrać. Nie znajdziesz tu żadnych programów, skryptów i innego badziewia na-którym-się-nie-znam. '''I poradnik ten nie jest finansowany przez [[Blizzard Entertainment|Blizzard]]!''' |
|||
'''Tor kolejowy''' – droga żelazna służąca w zamierzeniu [[pociąg]]om i [[tramwaj]]om do przemierzania świata, w praktyce zazwyczaj jest wykorzystywana jako miejsce [[Libacja alkoholowa|spotkań towarzyskich]] lub lokalny ciąg komunikacyjny do przepędzania [[Krowa|bydła]]. Przynajmniej w Polsce. |
|||
;Rodzaje szyn |
|||
# Po pierwsze należy zdobyć pomysł na grę. Wyjdź na dwugodzinny spacer, najlepiej do [[las]]u. Jeśli chcesz stworzyć coś szokującego to idź na [[cmentarz]] o północy. Wierz mi, że pomysł znajdziesz szybko... albo ktoś Ci go odnaleźć pomoże. |
|||
* '''Szyna zębata''' (zwana również '''szyną drapieżną''') – gatunek endemiczny występujący wyłącznie na terenach [[Góry|górskich]]. Całymi dniami wygrzewa się na podkładach między szynami jezdnymi czekając na ofiarę. Gdy ta nadjedzie, chwytają ją swoimi straszliwymi [[Zęby|zębiszczami]]. [[Kolejarz]]e żyją w symbiozie z szynami zębatymi – korzystają z nich do wjeżdżania na wzniesienia, podczas gdy szyna w ten sposób zaspokaja swój instynkt drapieżcy. |
|||
# Aha! Bym zapomniał. Nikt nie mówi, że tylko [[Tetris]] ma wciągającą grywalność. |
|||
* '''Szyna prądowa''' – taka szyna, po której powierzchni śmigają [[elektron]]y. Przejeżdżający pociąg (zazwyczaj [[metro]]) zlizuje elektryczność z szyny prądowej specjalnym [[Język|języczkiem]] i po przetrawieniu jej w [[Falownik|układzie pokarmowym]] wykorzystuje ją w [[silnik]]ach. W ekstremalnych przypadkach spotyka się nawet dwie szyny prądowe, wtedy pociąg doposaża się w kolejny języczek. |
|||
# Należy zdobyć fundusze. Tu masz wolne pole do popisu. Możesz zapisać się do [[pizzeria|pizzerii]], albo po prostu stanąć gdzieś na staromieściu z tabliczką ''Zbieram fundusze na stworzenie gry'' i pobrząkiwać strunami od [[gitara|gitary]]. |
|||
}} |
|||
# Musisz odnaleźć ekipę, która gotowa będzie ci pomóc. Nie jest to łatwe, ale wystarczy, że postawisz im [[piwo]] bądź, jeśli należą do tych co nie kochają wojen i ''łańcuchów-pętających-naszą-wolność'', tanie [[wino]]. ''If'' natomiast ty, albo oni nie pijasz, to wystarczy roczny karnet na pływalnię. |
|||
<noinclude>[[Kategoria:Pojedynki ANM-ów|*]]</noinclude> |
Aktualna wersja na dzień 21:07, 28 lis 2020
Ta strona ma charakter archiwalny, dlatego pozwól jej spokojnie obrastać kurzem i nie przejmuj się jej treścią. |
Szlak turystyczny – (nie)specjalnie oznakowana droga, którą w zamierzeniu organizatorów, powinna zmierzać wycieczka. Jest wytyczony w terenie, i, przynajmniej teoretycznie, powinien być łatwy do znalezienia i widoczny na całej trasie. Przeciętny turysta na szukaniu szlaków i prostowaniu błędów wynikających z ich przebiegu spędza statystycznie 33% wycieczki – dla niższych partii Karkonoszy oraz całych Gór Sowich należy tę liczbę pomnożyć przez dwa. Generalnie nie są przeznaczone dla różnej maści Januszy turystyki i zakładają minimalną ilość oleju w głowie. Znaki są ulubionym obiektem ataków różnej maści wandali, którzy właśnie w tym miejscu uparli się napisać sprayem, że Juzek jezd gópi i nawet im do głowy nie przyszło, że ktoś będzie potrzebował tych białych i kolorowych kresek.
Idea znakowania szlaków powstała z obserwacji psów znaczących swoje drogi przez podlewanie krzaczków. Inna teoria mówi o tym, że pierwszy szlak turystyczny wyznaczył chłop z wiadrem z wylewającą się farbą, a jego żona postanowiła sprawdzić czy przypadkiem nie chodzi do Jadźki za chałupę, stając się w ten sposób historycznie pierwszą turystką podążającą szlakiem turystycznym. |
Który artykuł wybierasz? Zagłosowałeś na „Tor kolejowy” 28 lis 2020 o 20:40. Możesz zmienić swój głos, klikając na inną odpowiedź poniżej. 131 37 Oddano już 168 głosów. poll-id 616A3D8E9F6EFD91E8680B1104FA335B |
Tor kolejowy – droga żelazna służąca w zamierzeniu pociągom i tramwajom do przemierzania świata, w praktyce zazwyczaj jest wykorzystywana jako miejsce spotkań towarzyskich lub lokalny ciąg komunikacyjny do przepędzania bydła. Przynajmniej w Polsce.
|
Archiwum |