Bombardier NGT6: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (dodano link do artykułu Sauna)
 
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 11 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Hw ngt6.jpg|right|200px|thumb|Bombardier NGT6]]
{{Cytat|Nie no - Wyjebany!|[[Motorniczy]] o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Nie no Wyjebany!|Motorniczy o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Nasze lepsze!|Warszawiak o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Nasze lepsze!|Warszawiak o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Kupimy nowe, za pieniądze z UE!|Kraków o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Kupimy nowe, za pieniądze z UE!|Kraków o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|JP!|Dres o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|JP!|Dres o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Patrz synku tak wygląda tramwaj niskopodłogowy|Mieszkańcy Nowej Huty o '''Bombardierze'''}}

'''Bombardier NGT6''' (zwany przez autorów Super Szybkim Tramwajem Domowej Roboty, w skrócie SSTDR) – nowożytna replika przedwojennych pojazdów szynowych.
[[Plik:Bombardier.jpg|right/left|xxxpx|thumb|Bombardier NGT6]]
{{t|Bombardier NGT6|zwany przez autorów Super Szybkim Tramwajem Domowej Roboty, w skrócie SSTDR}}nowożytna replika przedwojennych pojazdów szynowych.
Istnieją trzy typy tegoż wynalazku:
Istnieją trzy typy tegoż wynalazku:
*{{t|NGT6/1}}Pierwszy typ krakowskich TGV. Posiada mało drzwi, by utrudnić ucieczkę przed pożarem (pomył jeszcze z czasów [[Adolf Hitler|Hitlera]])
* '''NGT6/1''' – Pierwszy typ krakowskich TGV. Posiada mało drzwi, by utrudnić ucieczkę przed pożarem (pomył jeszcze z czasów [[Adolf Hitler|Hitlera]])
*{{t|NGT6/2}}Drugi typ nowoczesnych replik chińskich wagonów. Posiadają tylne drzwi, lecz nie można otworzyć w nich okien.
* '''NGT6/2''' – Drugi typ nowoczesnych replik chińskich wagonów. Posiadają tylne drzwi, lecz nie można otworzyć w nich okien.
*{{t|NGT6/3}}Trzeci podstępny typ producenta. Tramwaj jest tak zbudowany, by każdy myślał że jest klimatyzowany i nowoczesny.
* '''NGT6/3''' – Trzeci podstępny typ producenta. Tramwaj jest tak zbudowany, by każdy myślał że jest klimatyzowany i nowoczesny.
*{{t|NGT6/N8S}}Czwarty, wymyślony przez Kraków, dla [[Nowa Huta|Nowej Huty]]. Wszyscy myślą, że ma coś wspólnego z innymi typami.
* '''NGT6/N8S''' – Czwarty, wymyślony przez Kraków, dla [[Nowa Huta|Nowej Huty]]. Wszyscy [[Myśl|myślą]], że ma coś wspólnego z innymi typami.


==Budowa==
== Budowa ==
Pewnego dnia jakiś naukowy naukowiec wymyślił, że zbuduje [[tramwaj]]. Biorąc kieszonkowe od mamy i kredyt z banku założył swoją firmę Bombardier. Wkrótce dostał wiadomość od [[MPK Kraków]], że chcą coś nowego i niemiecko - kanadyjskiego. Początkowe plany były takie, by dać Polakom replikę niemieckiego pancernego pociągu, którego nie mogli zniszczyć, jednak pomysłu zaniechano<ref>Prawdopodobnie dlatego, że import trwałby 7 lat z hakiem.</ref>. Kilka dni później, z montażowni wyjechała, a właściwie wysypała się pierwsza namiastka NGT6. Nagle firma Bombardier dostała olśnienia, że brakuje w tramwaju "obudowy". Po dogadaniu się z polskim PKP, prezes firmy dostał obudowę EN57, potocznie zwaną kiblem. Światła wagonu, zostały wykupione pod stadionem narodowym, a pulpit zastąpiono kopią tego z wietnamskiego TGV. Sam środek został napchany siedzeniami i innymi domowej roboty zabezpieczeniami przed wypadkami. Wózek do tramwaju został zrefundowany przez polską firmą produkującą błotniki.
Pewnego dnia jakiś naukowy naukowiec wymyślił, że zbuduje [[tramwaj]]. Biorąc kieszonkowe od mamy i kredyt z banku założył swoją firmę Bombardier. Wkrótce dostał wiadomość od [[MPK Kraków]], że chcą coś nowego i niemiecko kanadyjskiego. Początkowe plany były takie, by dać Polakom replikę niemieckiego pancernego pociągu, którego nie mogli zniszczyć, jednak pomysłu zaniechano<ref>Prawdopodobnie dlatego, że import trwałby 7 lat z hakiem.</ref>. Kilka dni później, z montażowni wyjechała, a właściwie wysypała się pierwsza namiastka NGT6. Nagle firma Bombardier dostała olśnienia, że brakuje w tramwaju „obudowy”. Po dogadaniu się z polskim PKP, prezes firmy dostał obudowę EN57, potocznie zwaną kiblem. Światła wagonu, zostały wykupione pod stadionem narodowym, a pulpit zastąpiono kopią tego z wietnamskiego TGV. Sam środek został napchany siedzeniami i innymi domowej roboty zabezpieczeniami przed wypadkami. Wózek do tramwaju został zrefundowany przez polską firmą produkującą błotniki.


==Jak jechać==
== Jak jechać ==
* Usiądź wygodnie, lecz uważnie, by nie zająć miejsca starszej osoby
* Usiądź wygodnie, lecz uważnie, by nie zająć miejsca starszej osoby
* Nie otwieraj okna - większość osób myśli, że w tramwaju jest klimatyzacja
* Nie otwieraj okna większość osób myśli, że w tramwaju jest klimatyzacja
* Gdy do tramwaju wsiądzie starsza osoba - popatrz w okno
* Gdy do tramwaju wsiądzie starsza osoba popatrz w okno
* Wsiadaj na miejsca oznakowane plusem
* Wsiadaj na miejsca oznakowane plusem
* Nigdy nie stój przy złączeniu dwóch członów - tramwaj lubi się odczepiać
* Nigdy nie stój przy złączeniu dwóch członów tramwaj lubi się odczepiać
* Zawsze stój przy kabinie motorniczego, bo w razie pożaru, tylko tam otwierają się drzwi
* Zawsze stój przy kabinie motorniczego, bo w razie pożaru, tylko tam otwierają się drzwi


== Ciekawostki ==
== Ciekawostki ==
* Tramwaj ma zainstalowany system Windows 98 HE
* Tramwaj ma zainstalowany system Windows 98 HE.
* Przód tramwaju jest oparty na projekcie nigeryjskiego parowozu
* Przód tramwaju jest oparty na projekcie nigeryjskiego [[Parowóz|parowozu]].
* Siedzenia w pojeździe są tak ustawione, by nikt nie mógł uciec podczas wypadku
* Siedzenia w pojeździe są tak ustawione, by nikt nie mógł uciec podczas wypadku.
* Podczas lata, tramwaj pełni funkcje sauny.
* Podczas lata, tramwaj pełni funkcje [[Sauna|sauny]].
* Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać
* Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać.
* Podwozie jest oparte na afrykańskich pociągach domobieżnych
* Podwozie jest oparte na arabskich pociągach prządłobieżnych.
* Skrót NGT znaczy tyle, co „Nowy Gorący Tramwaj”, co powoduje, że lubią go starsze kobiety.
* Skrót NGT znaczy tyle, co „Nowy Gorący Tramwaj”, co powoduje, że lubią go starsze kobiety.


{{Przypisy}}
{{Przypisy}}
{{Komunikacja miejska}}

<br clear="all" />
{{KMTrójmiasto}}
{{KMTrójmiasto}}


[[Kategoria:Komunikacja miejska]]
[[Kategoria:Tramwaje]]
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Gdańsku]]
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Gdańsku]]
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Krakowie]]
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Krakowie]]

Aktualna wersja na dzień 16:16, 5 kwi 2022

Bombardier NGT6

Nie no – Wyjebany!

Motorniczy o Bombardierze

Nasze lepsze!

Warszawiak o Bombardierze

Kupimy nowe, za pieniądze z UE!

Kraków o Bombardierze

JP!

Dres o Bombardierze

Patrz synku tak wygląda tramwaj niskopodłogowy

Mieszkańcy Nowej Huty o Bombardierze

Bombardier NGT6 (zwany przez autorów Super Szybkim Tramwajem Domowej Roboty, w skrócie SSTDR) – nowożytna replika przedwojennych pojazdów szynowych. Istnieją trzy typy tegoż wynalazku:

  • NGT6/1 – Pierwszy typ krakowskich TGV. Posiada mało drzwi, by utrudnić ucieczkę przed pożarem (pomył jeszcze z czasów Hitlera)
  • NGT6/2 – Drugi typ nowoczesnych replik chińskich wagonów. Posiadają tylne drzwi, lecz nie można otworzyć w nich okien.
  • NGT6/3 – Trzeci podstępny typ producenta. Tramwaj jest tak zbudowany, by każdy myślał że jest klimatyzowany i nowoczesny.
  • NGT6/N8S – Czwarty, wymyślony przez Kraków, dla Nowej Huty. Wszyscy myślą, że ma coś wspólnego z innymi typami.

Budowa[edytuj • edytuj kod]

Pewnego dnia jakiś naukowy naukowiec wymyślił, że zbuduje tramwaj. Biorąc kieszonkowe od mamy i kredyt z banku założył swoją firmę Bombardier. Wkrótce dostał wiadomość od MPK Kraków, że chcą coś nowego i niemiecko – kanadyjskiego. Początkowe plany były takie, by dać Polakom replikę niemieckiego pancernego pociągu, którego nie mogli zniszczyć, jednak pomysłu zaniechano[1]. Kilka dni później, z montażowni wyjechała, a właściwie wysypała się pierwsza namiastka NGT6. Nagle firma Bombardier dostała olśnienia, że brakuje w tramwaju „obudowy”. Po dogadaniu się z polskim PKP, prezes firmy dostał obudowę EN57, potocznie zwaną kiblem. Światła wagonu, zostały wykupione pod stadionem narodowym, a pulpit zastąpiono kopią tego z wietnamskiego TGV. Sam środek został napchany siedzeniami i innymi domowej roboty zabezpieczeniami przed wypadkami. Wózek do tramwaju został zrefundowany przez polską firmą produkującą błotniki.

Jak jechać[edytuj • edytuj kod]

  • Usiądź wygodnie, lecz uważnie, by nie zająć miejsca starszej osoby
  • Nie otwieraj okna – większość osób myśli, że w tramwaju jest klimatyzacja
  • Gdy do tramwaju wsiądzie starsza osoba – popatrz w okno
  • Wsiadaj na miejsca oznakowane plusem
  • Nigdy nie stój przy złączeniu dwóch członów – tramwaj lubi się odczepiać
  • Zawsze stój przy kabinie motorniczego, bo w razie pożaru, tylko tam otwierają się drzwi

Ciekawostki[edytuj • edytuj kod]

  • Tramwaj ma zainstalowany system Windows 98 HE.
  • Przód tramwaju jest oparty na projekcie nigeryjskiego parowozu.
  • Siedzenia w pojeździe są tak ustawione, by nikt nie mógł uciec podczas wypadku.
  • Podczas lata, tramwaj pełni funkcje sauny.
  • Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać.
  • Podwozie jest oparte na arabskich pociągach prządłobieżnych.
  • Skrót NGT znaczy tyle, co „Nowy Gorący Tramwaj”, co powoduje, że lubią go starsze kobiety.

Przypisy

  1. Prawdopodobnie dlatego, że import trwałby 7 lat z hakiem.