Bombardier NGT6: Różnice pomiędzy wersjami
M (dodano link do artykułu Sauna) |
|||
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 11 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
⚫ | |||
{{Cytat|Nie no |
{{Cytat|Nie no – Wyjebany!|Motorniczy o '''Bombardierze'''}} |
||
{{Cytat|Nasze lepsze!|Warszawiak o '''Bombardierze'''}} |
{{Cytat|Nasze lepsze!|Warszawiak o '''Bombardierze'''}} |
||
{{Cytat|Kupimy nowe, za pieniądze z UE!|Kraków o '''Bombardierze'''}} |
{{Cytat|Kupimy nowe, za pieniądze z UE!|Kraków o '''Bombardierze'''}} |
||
{{Cytat|JP!|Dres o '''Bombardierze'''}} |
{{Cytat|JP!|Dres o '''Bombardierze'''}} |
||
{{Cytat|Patrz synku tak wygląda tramwaj niskopodłogowy|Mieszkańcy Nowej Huty o '''Bombardierze'''}} |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
Istnieją trzy typy tegoż wynalazku: |
Istnieją trzy typy tegoż wynalazku: |
||
* |
* '''NGT6/1''' – Pierwszy typ krakowskich TGV. Posiada mało drzwi, by utrudnić ucieczkę przed pożarem (pomył jeszcze z czasów [[Adolf Hitler|Hitlera]]) |
||
* |
* '''NGT6/2''' – Drugi typ nowoczesnych replik chińskich wagonów. Posiadają tylne drzwi, lecz nie można otworzyć w nich okien. |
||
* |
* '''NGT6/3''' – Trzeci podstępny typ producenta. Tramwaj jest tak zbudowany, by każdy myślał że jest klimatyzowany i nowoczesny. |
||
* |
* '''NGT6/N8S''' – Czwarty, wymyślony przez Kraków, dla [[Nowa Huta|Nowej Huty]]. Wszyscy [[Myśl|myślą]], że ma coś wspólnego z innymi typami. |
||
==Budowa== |
== Budowa == |
||
Pewnego dnia jakiś naukowy naukowiec wymyślił, że zbuduje [[tramwaj]]. Biorąc kieszonkowe od mamy i kredyt z banku założył swoją firmę Bombardier. Wkrótce dostał wiadomość od [[MPK Kraków]], że chcą coś nowego i niemiecko |
Pewnego dnia jakiś naukowy naukowiec wymyślił, że zbuduje [[tramwaj]]. Biorąc kieszonkowe od mamy i kredyt z banku założył swoją firmę Bombardier. Wkrótce dostał wiadomość od [[MPK Kraków]], że chcą coś nowego i niemiecko – kanadyjskiego. Początkowe plany były takie, by dać Polakom replikę niemieckiego pancernego pociągu, którego nie mogli zniszczyć, jednak pomysłu zaniechano<ref>Prawdopodobnie dlatego, że import trwałby 7 lat z hakiem.</ref>. Kilka dni później, z montażowni wyjechała, a właściwie wysypała się pierwsza namiastka NGT6. Nagle firma Bombardier dostała olśnienia, że brakuje w tramwaju „obudowy”. Po dogadaniu się z polskim PKP, prezes firmy dostał obudowę EN57, potocznie zwaną kiblem. Światła wagonu, zostały wykupione pod stadionem narodowym, a pulpit zastąpiono kopią tego z wietnamskiego TGV. Sam środek został napchany siedzeniami i innymi domowej roboty zabezpieczeniami przed wypadkami. Wózek do tramwaju został zrefundowany przez polską firmą produkującą błotniki. |
||
==Jak jechać== |
== Jak jechać == |
||
* Usiądź wygodnie, lecz uważnie, by nie zająć miejsca starszej osoby |
* Usiądź wygodnie, lecz uważnie, by nie zająć miejsca starszej osoby |
||
* Nie otwieraj okna |
* Nie otwieraj okna – większość osób myśli, że w tramwaju jest klimatyzacja |
||
* Gdy do tramwaju wsiądzie starsza osoba |
* Gdy do tramwaju wsiądzie starsza osoba – popatrz w okno |
||
* Wsiadaj na miejsca oznakowane plusem |
* Wsiadaj na miejsca oznakowane plusem |
||
* Nigdy nie stój przy złączeniu dwóch członów |
* Nigdy nie stój przy złączeniu dwóch członów – tramwaj lubi się odczepiać |
||
* Zawsze stój przy kabinie motorniczego, bo w razie pożaru, tylko tam otwierają się drzwi |
* Zawsze stój przy kabinie motorniczego, bo w razie pożaru, tylko tam otwierają się drzwi |
||
== Ciekawostki == |
== Ciekawostki == |
||
* Tramwaj ma zainstalowany system Windows 98 HE |
* Tramwaj ma zainstalowany system Windows 98 HE. |
||
* Przód tramwaju jest oparty na projekcie nigeryjskiego parowozu |
* Przód tramwaju jest oparty na projekcie nigeryjskiego [[Parowóz|parowozu]]. |
||
* Siedzenia w pojeździe są tak ustawione, by nikt nie mógł uciec podczas wypadku |
* Siedzenia w pojeździe są tak ustawione, by nikt nie mógł uciec podczas wypadku. |
||
* Podczas lata, tramwaj pełni funkcje sauny. |
* Podczas lata, tramwaj pełni funkcje [[Sauna|sauny]]. |
||
* Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać |
* Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać. |
||
* Podwozie jest oparte na |
* Podwozie jest oparte na arabskich pociągach prządłobieżnych. |
||
* Skrót NGT znaczy tyle, co „Nowy Gorący Tramwaj”, co powoduje, że lubią go starsze kobiety. |
* Skrót NGT znaczy tyle, co „Nowy Gorący Tramwaj”, co powoduje, że lubią go starsze kobiety. |
||
{{Przypisy}} |
{{Przypisy}} |
||
{{Komunikacja miejska}} |
|||
<br clear="all" /> |
|||
{{KMTrójmiasto}} |
{{KMTrójmiasto}} |
||
[[Kategoria: |
[[Kategoria:Tramwaje]] |
||
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Gdańsku]] |
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Gdańsku]] |
||
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Krakowie]] |
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Krakowie]] |
Aktualna wersja na dzień 16:16, 5 kwi 2022
Nie no – Wyjebany!
- Motorniczy o Bombardierze
Nasze lepsze!
- Warszawiak o Bombardierze
Kupimy nowe, za pieniądze z UE!
- Kraków o Bombardierze
JP!
- Dres o Bombardierze
Patrz synku tak wygląda tramwaj niskopodłogowy
- Mieszkańcy Nowej Huty o Bombardierze
Bombardier NGT6 (zwany przez autorów Super Szybkim Tramwajem Domowej Roboty, w skrócie SSTDR) – nowożytna replika przedwojennych pojazdów szynowych. Istnieją trzy typy tegoż wynalazku:
- NGT6/1 – Pierwszy typ krakowskich TGV. Posiada mało drzwi, by utrudnić ucieczkę przed pożarem (pomył jeszcze z czasów Hitlera)
- NGT6/2 – Drugi typ nowoczesnych replik chińskich wagonów. Posiadają tylne drzwi, lecz nie można otworzyć w nich okien.
- NGT6/3 – Trzeci podstępny typ producenta. Tramwaj jest tak zbudowany, by każdy myślał że jest klimatyzowany i nowoczesny.
- NGT6/N8S – Czwarty, wymyślony przez Kraków, dla Nowej Huty. Wszyscy myślą, że ma coś wspólnego z innymi typami.
Budowa[edytuj • edytuj kod]
Pewnego dnia jakiś naukowy naukowiec wymyślił, że zbuduje tramwaj. Biorąc kieszonkowe od mamy i kredyt z banku założył swoją firmę Bombardier. Wkrótce dostał wiadomość od MPK Kraków, że chcą coś nowego i niemiecko – kanadyjskiego. Początkowe plany były takie, by dać Polakom replikę niemieckiego pancernego pociągu, którego nie mogli zniszczyć, jednak pomysłu zaniechano[1]. Kilka dni później, z montażowni wyjechała, a właściwie wysypała się pierwsza namiastka NGT6. Nagle firma Bombardier dostała olśnienia, że brakuje w tramwaju „obudowy”. Po dogadaniu się z polskim PKP, prezes firmy dostał obudowę EN57, potocznie zwaną kiblem. Światła wagonu, zostały wykupione pod stadionem narodowym, a pulpit zastąpiono kopią tego z wietnamskiego TGV. Sam środek został napchany siedzeniami i innymi domowej roboty zabezpieczeniami przed wypadkami. Wózek do tramwaju został zrefundowany przez polską firmą produkującą błotniki.
Jak jechać[edytuj • edytuj kod]
- Usiądź wygodnie, lecz uważnie, by nie zająć miejsca starszej osoby
- Nie otwieraj okna – większość osób myśli, że w tramwaju jest klimatyzacja
- Gdy do tramwaju wsiądzie starsza osoba – popatrz w okno
- Wsiadaj na miejsca oznakowane plusem
- Nigdy nie stój przy złączeniu dwóch członów – tramwaj lubi się odczepiać
- Zawsze stój przy kabinie motorniczego, bo w razie pożaru, tylko tam otwierają się drzwi
Ciekawostki[edytuj • edytuj kod]
- Tramwaj ma zainstalowany system Windows 98 HE.
- Przód tramwaju jest oparty na projekcie nigeryjskiego parowozu.
- Siedzenia w pojeździe są tak ustawione, by nikt nie mógł uciec podczas wypadku.
- Podczas lata, tramwaj pełni funkcje sauny.
- Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać.
- Podwozie jest oparte na arabskich pociągach prządłobieżnych.
- Skrót NGT znaczy tyle, co „Nowy Gorący Tramwaj”, co powoduje, że lubią go starsze kobiety.
Przypisy
- ↑ Prawdopodobnie dlatego, że import trwałby 7 lat z hakiem.