Lekcja: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to D@mi. Autor wycofanej wersji to 83.10.218.6.) |
|||
Linia 4: | Linia 4: | ||
* [[matematyka|walka na figury geometryczne]] |
* [[matematyka|walka na figury geometryczne]] |
||
* [[język polski|wybijanie młotkiem dysleksji z głów]] |
* [[język polski|wybijanie młotkiem dysleksji z głów]] |
||
Lekcja dzieli się na 3 fazy: |
|||
* Wstęp: przywitanie, sprawdzenie obecności. Tu następuje zawiązanie akcji |
|||
* Rozwinięcie: odpytywanie uczniów przez nauczycieli. Trwa najdłużej i kończy się punktem kulminacyjnym - wstawieniem pały |
|||
* Zakończenie: część bardziej naukowa, dzielenie się nauczycieli wiedzą z uczniami. Zazwyczaj najkrótsza. |
|||
{{stubszko}} |
{{stubszko}} |
Wersja z 19:36, 13 paź 2007
Lekcja – trwająca 45 minut nieustanna tortura, której mordercy poddają biednych, niewinnych młodych ludzi. Można też powiedzieć, że lekcja to stosunkowo długi okres czasu, przygotowujący do stosunkowo krótkiej przerwy. Są różne rodzaje lekcji; niektóre z nich to:
Lekcja dzieli się na 3 fazy:
- Wstęp: przywitanie, sprawdzenie obecności. Tu następuje zawiązanie akcji
- Rozwinięcie: odpytywanie uczniów przez nauczycieli. Trwa najdłużej i kończy się punktem kulminacyjnym - wstawieniem pały
- Zakończenie: część bardziej naukowa, dzielenie się nauczycieli wiedzą z uczniami. Zazwyczaj najkrótsza.