Parowóz: Różnice pomiędzy wersjami
M |
(→Zalety) |
||
Linia 56: | Linia 56: | ||
---- |
---- |
||
Niska cena 1 000 000 000 - wersja standardowa napędzana na parę 1 000 000 000 000 000/godzinę za wersje podrasowaną z wyposażeniem dodatkowym |
Niska cena 1 000 000 000 - wersja standardowa napędzana na parę 1 000 000 000 000 000/godzinę za wersje podrasowaną z wyposażeniem dodatkowym (kocioł i większe [[bufory]]) |
||
Nigdy nie będziesz musiał reperować po karambolu na autostradzie A2 |
Nigdy nie będziesz musiał reperować po karambolu na autostradzie A2 |
Wersja z 02:22, 16 cze 2008
Ten artykuł tak beznadziejnie zredagowano, że nawet nasz rezolutny szympans w to nie wierzy. A on cierpliwym zwierzęciem jest… Jeżeli nie potrafisz operować widłami ani redagować tekstu, zajrzyj do Kanciapy przed wzięciem się za poprawę. Jeżeli nie potrafisz uzasadnić wstawienia szablonu, nie wstawiaj go. |
Parowóz - podrasowana lokomotywa napędzana parą w lepszych przypadkach wzbogaconym uranem w warunkach domowych. Stworzony z myślą o niskim spalaniu paliwa, dużej prędkości oraz łatwości w uruchamianiu. Chciano zastosować poduszki powietrzne i pasy lecz rząd produkujący te maszyny (Polska) nie zgodził się na to. Fabryka znajdowała się w Oświęcimiu i pracowała pełną parą od roku 1939 - 1944.
Dane techniczne
Liczba miejsc: maszynista (czasem dwóch) + 4 wagony - każdy po 40 osób
Prędkość maksymalna: 120 km/h
Przyśpieszenie: 0 - 100 km/h - w pół godziny
Pojemność silnika: 150 hektolitrów
Wyposażenie
Standardowe
Żelazna rura do asekuracji podczas zderzenia
Schowek na wode/uran
Maszynista
1,5l Nałęczowianki do wytworzenia pary/100 ton uranu
Koło
Dodatkowe
Resztę parowozu (1337 części)
Wycieraczki
Pompę próżniową
4 wagony
Zniżkę na stacji na wodę i uran
Wygodne fotele dla maszynisty obszyte skórą z morsa (po 2 dniach używania nie będzie się dało odróżnić od smaru) Łopatę
Komputer pokładowy
Zapałki
Dartha Vadera - ochrona
Reaktor termojądrowy
Zalety
Niska cena 1 000 000 000 - wersja standardowa napędzana na parę 1 000 000 000 000 000/godzinę za wersje podrasowaną z wyposażeniem dodatkowym (kocioł i większe bufory)
Nigdy nie będziesz musiał reperować po karambolu na autostradzie A2
Brak zawieszenia ułatwia jazdę po polskich drogach
Wielka masa (1000 ton) spowoduje że już nigdy nie będziesz musiał zatrzymywać się policji jak bardzo tego będą chcieli
Wady
Spala 300 litrów wody mineralnej (musi być to Nałęczowianka 250ml gratis) na minutę lub 50 ton uranu na minutę
Hamulce działają raz na 1000 prób hamowań w gorszych przypadkach nigdy nie zahamujesz
Przy prędkości 20 km/h kabina się trzęsie a silnik słychać na Alasce jak nie dalej (naukowcy dalej nie wiedzą dlaczego tak się dzieje lecz podejrzewają że maszynista za bardzo bawi się gazem)
Ciekawostki
Ogrzewanie nie działa ponieważ 1/2 kabiny jest odsłonięta
Komin trzeba przepychać ręcznie
Rzadko się psuje podczas karambolu bardziej podczas spokojnej jazdy
Maszynista żyje średnio 4 lata to z powodu latających owadów
Koniec produkcji
W roku 1944 zaprzestano produkcji generalne przyczyny
Ciągle brakowało maszynistów
Amerykanie ukradli Niemcom cały uran a woda w Bałtyku się skończyła
Koniec 2 wojny światowej przyczynił się do oswobodzenia pracowników w Oświęcimiu
Cała stal przeznaczona na parowozy została użyta w czołgach niemieckich Tygrys i Pantera oraz do produkcji działek 50 mm