SsangYong: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to The Number of the Beast. Autor wycofanej wersji to 213.199.238.50.) |
|||
Linia 25: | Linia 25: | ||
{{stubmot}} |
{{stubmot}} |
||
[[Kategoria:Marki samochodów]] |
[[Kategoria:Marki samochodów]] |
||
Tak, w PL zakorzeniło się właściwie wszystko niemieckie. I to pomimo Brzezinki, którą podobno to my zbudowaliśmy Żydom. Ale nawet angielskie jest do bani, bo ta kierownica, cale, daleko, oszukali nas przed wojną, i w ogóle. Ponadto wszyscy rozmawiamy po niemiecku wirklich sehr gut. Aaaaa... Niemcy jesze dali naszemu Kubicy pojeździć BMW-icą - marzeniem każdego polskiego Cygana. |
|||
Ale PL dalej jest the best. "My ze szwagrem po pijaku nie takie rzeczy robili" - mawiają Polacy, patrząc na piramidy. |
|||
A naprawdę? Eeee, może innym razem... |
Wersja z 20:10, 13 mar 2010
SsangYong – koreańska marka samochodów, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się YsHcHe PoKHeMoNoWyM xD ShTyLeM przez zamianę nazwy Action na Actyon to ktoś kupi jej samochody.
Produkcja
Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na Discovery Channel (spotykamy także pojedyncze reklamy w TVN, ale to mniejszość etniczna).
Modele dostępne w Polsce
Wyniki finansowe
Rok 2004
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.
Rok 2005
Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.
Rok 2006
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś silnik i trochę karoserii.