Metro w Warszawie: Różnice pomiędzy wersjami
(→Tabor) |
Supro14732 (dyskusja • edycje) (Anulowano wersję użytkownika JaZ121) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
== Tabor == |
== Tabor == |
||
Metro warszawskie eksploatuje |
Metro warszawskie eksploatuje trzy typy pociągów: |
||
* pociągi radziec... rosyjskie, których charakterystyczną cechą jest nowoczesna klimatyzacja w postaci otworów w dachu i straszliwy hałas wydawany podczas ruszania i hamowania. |
* pociągi radziec... rosyjskie, których charakterystyczną cechą jest nowoczesna klimatyzacja w postaci otworów w dachu i straszliwy hałas wydawany podczas ruszania i hamowania. |
||
* pociągi Alstoma, które są szybsze od rosyjskich, ale i tak muszą wlec się za nimi; mają szczelny dach, ale nie mają klimatyzacji; mają więcej słupków dla pasażerów stojących rozmieszczonych w taki sposób, by uniemożliwić skorzystanie z pociągu kobiecie z wózkiem. |
* pociągi Alstoma, które są szybsze od rosyjskich, ale i tak muszą wlec się za nimi; mają szczelny dach, ale nie mają klimatyzacji; mają więcej słupków dla pasażerów stojących rozmieszczonych w taki sposób, by uniemożliwić skorzystanie z pociągu kobiecie z wózkiem. |
||
* nowsza wersja pociągów radziec... rosyjskich. Głupki! Szczerzą się szelmowsko przed wjazdem na każdą stacją. Przed wejściem do wagonu zmów pacierz. |
* nowsza wersja pociągów radziec... rosyjskich. Głupki! Szczerzą się szelmowsko przed wjazdem na każdą stacją. Przed wejściem do wagonu zmów pacierz. |
||
* pociąg widmo, który sprawia że metro działa jak portal: Jedziesz na Śródmieście, wysiadasz w Pradze. Nieudokumentowany, pojawia się losowo. |
|||
== Plany na [[EURO 2012]] == |
== Plany na [[EURO 2012]] == |
Wersja z 20:36, 12 lip 2011
W związku z zakończeniem budowy pierwszej linii metra w Warszawie, Urząd Miasta Warszawy postanowił wydać serię długopisów z planem budowy metra.
- Ważna szycha w Urzędzie Miasta Warszawa z okazji zakończenia budowy linii metra
My ludzie prowincji jeździmy metrem!
- Poseł Gadzinowski o naszym metrze.
Metro warszawskie (właściwie Centymetro) – banda pociągów, jeżdżąca w szyku pod Warszawą. Zbudowany przez szalonego konstruktora. Miał przewozić radioaktywne odpady do siedziby Sejmu, jednak z czasem zaczęto przewozić tym wynalazkiem ludzi. Wszyscy lubią metro. W metrze można się świetnie bawić, np. w wieszanie na drążku i puszczanie, kiedy metro hamuje. Popularną zabawą w metrze jest tzw. metrobol – polega to na rzucaniu piłką wewnątrz wagonu metra. Z jednego przystanku na następny jedzie się ok. 10 min., kiedy na piechotę idzie się 2 minuty. Każde miasto w Polsce powyżej 500 mieszkańców zazdrości Warszawie metra, mówiąc „A taka mała Tuluza czy jeszcze mniejszy Rennes to mają metro”, nie zwracając uwagi na to, że wcześniej z powodów ekonomicznych te miasta zlikwidowały tramwaje/nigdy ich nie miały, z którymi każde miasto poniżej miliona mieszkańców mogłoby umiejętnie rozładować korki.
Tabor
Metro warszawskie eksploatuje trzy typy pociągów:
- pociągi radziec... rosyjskie, których charakterystyczną cechą jest nowoczesna klimatyzacja w postaci otworów w dachu i straszliwy hałas wydawany podczas ruszania i hamowania.
- pociągi Alstoma, które są szybsze od rosyjskich, ale i tak muszą wlec się za nimi; mają szczelny dach, ale nie mają klimatyzacji; mają więcej słupków dla pasażerów stojących rozmieszczonych w taki sposób, by uniemożliwić skorzystanie z pociągu kobiecie z wózkiem.
- nowsza wersja pociągów radziec... rosyjskich. Głupki! Szczerzą się szelmowsko przed wjazdem na każdą stacją. Przed wejściem do wagonu zmów pacierz.
Plany na EURO 2012
Władze Warszawy w ramach promowania centymetra, zamierzają rozdawać pamiątkowe długopisy z planem Metra. Ludzie (zwłaszcza warszawiacy) plotkują, jakoby na Euro 2012 miał też zostać wybudowany zalążek 2 linii metra, ale władze się nie wyrobiły, ale to tylko plotki.
Zobacz też