Metro w Warszawie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Anulowano wersję użytkownika JaZ121)
Linia 9: Linia 9:


== Tabor ==
== Tabor ==
Metro warszawskie eksploatuje oficjalnie trzy typy pociągów, a nieoficjalnie dodatkowo jeden. Oto one:
Metro warszawskie eksploatuje trzy typy pociągów:
* pociągi radziec... rosyjskie, których charakterystyczną cechą jest nowoczesna klimatyzacja w postaci otworów w dachu i straszliwy hałas wydawany podczas ruszania i hamowania.
* pociągi radziec... rosyjskie, których charakterystyczną cechą jest nowoczesna klimatyzacja w postaci otworów w dachu i straszliwy hałas wydawany podczas ruszania i hamowania.
* pociągi Alstoma, które są szybsze od rosyjskich, ale i tak muszą wlec się za nimi; mają szczelny dach, ale nie mają klimatyzacji; mają więcej słupków dla pasażerów stojących rozmieszczonych w taki sposób, by uniemożliwić skorzystanie z pociągu kobiecie z wózkiem.
* pociągi Alstoma, które są szybsze od rosyjskich, ale i tak muszą wlec się za nimi; mają szczelny dach, ale nie mają klimatyzacji; mają więcej słupków dla pasażerów stojących rozmieszczonych w taki sposób, by uniemożliwić skorzystanie z pociągu kobiecie z wózkiem.
* nowsza wersja pociągów radziec... rosyjskich. Głupki! Szczerzą się szelmowsko przed wjazdem na każdą stacją. Przed wejściem do wagonu zmów pacierz.
* nowsza wersja pociągów radziec... rosyjskich. Głupki! Szczerzą się szelmowsko przed wjazdem na każdą stacją. Przed wejściem do wagonu zmów pacierz.
* pociąg widmo, który sprawia że metro działa jak portal: Jedziesz na Śródmieście, wysiadasz w Pradze. Nieudokumentowany, pojawia się losowo.


== Plany na [[EURO 2012]] ==
== Plany na [[EURO 2012]] ==

Wersja z 20:36, 12 lip 2011

Plik:Metrow.jpg
Wszyscy lubią metro

W związku z zakończeniem budowy pierwszej linii metra w Warszawie, Urząd Miasta Warszawy postanowił wydać serię długopisów z planem budowy metra.

Ważna szycha w Urzędzie Miasta Warszawa z okazji zakończenia budowy linii metra

My ludzie prowincji jeździmy metrem!

Poseł Gadzinowski o naszym metrze.

Metro warszawskie (właściwie Centymetro) – banda pociągów, jeżdżąca w szyku pod Warszawą. Zbudowany przez szalonego konstruktora. Miał przewozić radioaktywne odpady do siedziby Sejmu, jednak z czasem zaczęto przewozić tym wynalazkiem ludzi. Wszyscy lubią metro. W metrze można się świetnie bawić, np. w wieszanie na drążku i puszczanie, kiedy metro hamuje. Popularną zabawą w metrze jest tzw. metrobol – polega to na rzucaniu piłką wewnątrz wagonu metra. Z jednego przystanku na następny jedzie się ok. 10 min., kiedy na piechotę idzie się 2 minuty. Każde miasto w Polsce powyżej 500 mieszkańców zazdrości Warszawie metra, mówiąc „A taka mała Tuluza czy jeszcze mniejszy Rennes to mają metro”, nie zwracając uwagi na to, że wcześniej z powodów ekonomicznych te miasta zlikwidowały tramwaje/nigdy ich nie miały, z którymi każde miasto poniżej miliona mieszkańców mogłoby umiejętnie rozładować korki.

Tabor

Metro warszawskie eksploatuje trzy typy pociągów:

  • pociągi radziec... rosyjskie, których charakterystyczną cechą jest nowoczesna klimatyzacja w postaci otworów w dachu i straszliwy hałas wydawany podczas ruszania i hamowania.
  • pociągi Alstoma, które są szybsze od rosyjskich, ale i tak muszą wlec się za nimi; mają szczelny dach, ale nie mają klimatyzacji; mają więcej słupków dla pasażerów stojących rozmieszczonych w taki sposób, by uniemożliwić skorzystanie z pociągu kobiecie z wózkiem.
  • nowsza wersja pociągów radziec... rosyjskich. Głupki! Szczerzą się szelmowsko przed wjazdem na każdą stacją. Przed wejściem do wagonu zmów pacierz.

Plany na EURO 2012

Władze Warszawy w ramach promowania centymetra, zamierzają rozdawać pamiątkowe długopisy z planem Metra. Ludzie (zwłaszcza warszawiacy) plotkują, jakoby na Euro 2012 miał też zostać wybudowany zalążek 2 linii metra, ale władze się nie wyrobiły, ale to tylko plotki.

Zobacz też