Tzar: Ciężar Korony: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
 
(Nie pokazano 28 wersji utworzonych przez 6 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Tzar: Ciężar Korony''' - średniowieczny [[RTS|eRTeeS]], polegający na radosnym gromadzeniu surowców, a następnie na jeszcze radośniejszej eksterminacji przeciwników. Jest stary jak 12–letnie dziecko, toteż nie błyszczy grafiką 3D. Ma małą, acz gorącą grupkę fanów(sami [[Polska|Polacy]] i [[Hiszpania|Hiszpanie]]), którzy usiłują rozsławiać grę na takie sposoby, jak robienie o niej artykułu na Nonsensopedii.
'''Tzar: Ciężar Korony''' eRTeeS w [[Średniowiecze|średniowiecznych]] klimatach, zrobiony przez [[Haemimont Games|Hejmimąt Gejs]] i polegający na radosnym gromadzeniu surowców, a następnie na jeszcze radośniejszej eksterminacji przeciwników. Jest stary jak dziecko urodzone w [[2000]] roku, toteż nie doszedł do grafiki [[3D]]<ref>Jak myślisz, skoro nie 3D, to jaka jest grafika w Tzarze?</ref>. Ma małą, aczkolwiek gorącą grupkę fanów (sami [[Polska|Polacy]] i [[Hiszpania|Hiszpanie]]), którzy usiłują rozsławiać grę na takie sposoby, jak robienie o niej artykułu na Nonsensopedii.

{{stubinf}}
== [[Noob]] w Tzarze ==
{{substub}}

* Grając Europejczykami albo Arabami na dużych surowcach początkowych, robi pola.
* Przegrywa pierwszą misję w kampanii.
* Grając Azjatami, nigdy nie odkrywa [[Irygacja|Irygacji]]…
* …po czym dziwi się, że brakuje mu żarcia jeszcze bardziej niż zwykle.
* Pragnie, by w następnym patchu dali Azjatom krowy…
* …a kiedy ktoś dla świętego spokoju zrobi mu tego patcha, to n00b próbuje na nim grać na MP.
* Grając Azjatami, używa tego samego schematu co na euro.
* Bierze Azjatów, bo nie umie dobrze bić krów, a Azjaci mają wydajniejsze pola, w związku z czym przerzuca się na nich.
* Jego armia składa się tylko i wyłącznie z:
** Jeśli gra Europejczykami: na maksa wytrenowanych rycerzy.
** Jeśli gra Arabami: nietrenowanej ciężkiej konnicy i łuczników konnych, w stosunku<ref>Bez skojarzeń!</ref> 1:2.
** Jeśli gra Azjatami: na maksa wytrenowanych samurajów konnych i łuczników konnych, w stosunku<ref>Powtarzam: bez skojarzeń!</ref> 1:2.
* Jeśli wcześniej grał w [[Heroes of Might and Magic|Hirołsy]], to pyta się, gdzie jest przycisk ''następna tura''.

{{Przypisy}}
{{stub|gry}}
{{Gry strategiczne}}
[[Kategoria:Komputerowe gry strategiczne]]

Aktualna wersja na dzień 13:48, 22 lip 2021

Tzar: Ciężar Korony – eRTeeS w średniowiecznych klimatach, zrobiony przez Hejmimąt Gejs i polegający na radosnym gromadzeniu surowców, a następnie na jeszcze radośniejszej eksterminacji przeciwników. Jest stary jak dziecko urodzone w 2000 roku, toteż nie doszedł do grafiki 3D[1]. Ma małą, aczkolwiek gorącą grupkę fanów (sami Polacy i Hiszpanie), którzy usiłują rozsławiać grę na takie sposoby, jak robienie o niej artykułu na Nonsensopedii.

Noob w Tzarze[edytuj • edytuj kod]

  • Grając Europejczykami albo Arabami na dużych surowcach początkowych, robi pola.
  • Przegrywa pierwszą misję w kampanii.
  • Grając Azjatami, nigdy nie odkrywa Irygacji
  • …po czym dziwi się, że brakuje mu żarcia jeszcze bardziej niż zwykle.
  • Pragnie, by w następnym patchu dali Azjatom krowy…
  • …a kiedy ktoś dla świętego spokoju zrobi mu tego patcha, to n00b próbuje na nim grać na MP.
  • Grając Azjatami, używa tego samego schematu co na euro.
  • Bierze Azjatów, bo nie umie dobrze bić krów, a Azjaci mają wydajniejsze pola, w związku z czym przerzuca się na nich.
  • Jego armia składa się tylko i wyłącznie z:
    • Jeśli gra Europejczykami: na maksa wytrenowanych rycerzy.
    • Jeśli gra Arabami: nietrenowanej ciężkiej konnicy i łuczników konnych, w stosunku[2] 1:2.
    • Jeśli gra Azjatami: na maksa wytrenowanych samurajów konnych i łuczników konnych, w stosunku[3] 1:2.
  • Jeśli wcześniej grał w Hirołsy, to pyta się, gdzie jest przycisk następna tura.

Przypisy

  1. Jak myślisz, skoro nie 3D, to jaka jest grafika w Tzarze?
  2. Bez skojarzeń!
  3. Powtarzam: bez skojarzeń!


Crystal Clear device joystick.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny gier. Jeśli umiesz grać nie tylko na nerwach – rozbuduj go.