Autosan H6: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 109.197.185.118; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Ostrzyciel.)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 14 wersji utworzonych przez 13 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Autosan H6-20 z ZMKS Jasło.jpg|250px|thumb|Konserwa doskonale maskuje się w błocie]]
'''Autosan H6''' (''puszka'', ''melon'', ''konserwa'') – autobus produkowany dawno temu w fabryce [[Autosan]].


== Wygląd ==
(bież. • poprz.) 09:42, kwi 9, 2012‎ ZentroXenon (dyskusja • edycje)‎ M . . (2651 bajtów) (+2001)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Bartd94. Ofiarą rewertu jest 213.134.163.5.) (anuluj)
Jak sama nazwa wskazuje, ten autobus ma aż sześć metrów, przez co jest bardzo przestronny. Kiedy jest zapełniony, jest ciasno i śmierdzi, stąd przydomki ''puszka'' i ''konserwa''. Posiada dwoje maleńkich drzwi, przez które ciężko wejść nawet muchom.
(bież. • poprz.) 09:41, kwi 9, 2012‎ 213.134.163.5 (dyskusja)‎ . . (650 bajtów) (-2001)‎ . . (Anulowano wersję użytkownika Bartd94) (anuluj)
Szacuje się, że Autosan H6 ma od 14 do 18 siedzących miejsc, zależnie od wersji. Jednak wszyscy wiedzą, że te dane są nieprawdziwe – wsiadając na przystanku pod hotelem Kamena w [[Chełm]]ie można być nawet 25. osobą siedzącą lub 50. stojącą. Nieoficjalne dane wskazują także możliwość zajęcia dodatkowych trzech miejsc – jednego na siedzeniu obok kierowcy, oraz dwóch na jakimś czarnym cholerstwie obok wajchy do zmiany biegów.
(bież. • poprz.) 16:31, kwi 7, 2012‎ Bartd94 (dyskusja • edycje)‎ M . . (2651 bajtów) (+2000)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Optdex. Ofiarą rewertu jest 31.60.206.117.) (anuluj)

(bież. • poprz.) 16:29, kwi 7, 2012‎ 31.60.206.117 (dyskusja)‎ . . (651 bajtów) (-2000)‎ . . (anuluj)
== Funkcjonalność ==
(bież. • poprz.) 16:27, kwi 7, 2012‎ 31.60.206.117 (dyskusja)‎ . . (2651 bajtów) (+2651)‎ . . (Anulowano wersję użytkownika 31.60.206.117) (anuluj)
Legendy głoszą, że czasami bywa tam wygodnie, jednak jest w tym ziarnko prawdy tylko jeżeli pasażer ma poniżej 12 lat i 140 cm wzrostu, co jest oczywiście mało prawdopodobne, gdyż puszką w większości jeżdżą [[liceum ogólnokształcące|licealiści]] lub zbuntowane [[gimbus]]y. Najwygodniejsze miejsce to oczywiście środkowe w ostatnim rzędzie, z tyłu autobusu – tylko tam nie trzeba wsuwać nóg pod własne siedzenie, żeby się zmieściły.
(bież. • poprz.) 16:25, kwi 7, 2012‎ 31.60.206.117 (dyskusja)‎ . . (pusta) (-2651)‎ . . (Ale ze mnie lama, blankuję Nonsensopedię... Byłbym bardzo wdzięczny za otrzymanie bana) (anuluj)
Typowa reakcja pasażera na tłok, który w godzinach szczytu dopada puszkę brzmi mniej więcej tak: ''O k{{cenzura3}}a, ja pi{{cenzura3}}olę!''. Oczywiście wypowiadając te słowa należy liczyć się z karcącym wzrokiem babć w moherowych beretach.
(bież. • poprz.) 21:19, mar 17, 2012‎ Optdex (dyskusja • edycje)‎ M . . (2651 bajtów) (-1)‎ . . (anuluj)
Ponadto ''puszka'' to jeden z nielicznych autobusów, w których istnieje możliwość usłyszenia rozmów wszystkich pasażerów jednocześnie (jeśli ktoś ma wystarczająco dużo miejsca, żeby nabrać powietrza) oraz usłyszenia czego każdy z nich słucha na słuchawkach (na przystankach, podczas jazdy jednostajny szum silnika na to nie pozwala).
(bież. • poprz.) 17:53, mar 12, 2012‎ Bart-W (dyskusja • edycje)‎ . . (2652 bajty) (-1)‎ . . (→‎Oddźwięk: jak człowiek nic nie ma do roboty to takie rzeczy poprawia.) (anuluj)
Siedząc przy szybie w puszce doświadcza się wyjątkowego uczucia senności i otępienia, dodatkowo spotęgowanego dźwiękami silnika.
(bież. • poprz.) 08:07, mar 4, 2012‎ ZentroXenon (dyskusja • edycje)‎ M . . (2653 bajty) (-73)‎ . . (Anulowano wersję użytkownika 77.255.178.82) (anuluj)

(bież. • poprz.) 08:01, mar 4, 2012‎ 77.255.178.82 (dyskusja)‎ . . (2726 bajtów) (+73)‎ . . (Trochę współczuci) (anuluj)
== Ciekawostki ==
(bież. • poprz.) 18:21, paź 21, 2011‎ Jurek10 (dyskusja • edycje)‎ M . . (2653 bajty) (+2)‎ . . (anuluj)
* W [[Kraków|niektórych miastach]] melony są już kasowane, w [[Chełm|innych]] mają się dobrze.
(bież. • poprz.) 16:23, sie 26, 2011‎ Jurek10 (dyskusja • edycje)‎ . . (2651 bajtów) (+17)‎ . . (anuluj)
* Autosan po skończeniu produkcji puszek zaczął zamiast nich robić [[Autosan H7|ha-siódemki]]. Od niedawna jednak Autosan zaczyna robić [[Autosan A8V|Wędliny z gwiazdą]].
(bież. • poprz.) 10:47, lis 20, 2010‎ Botyzjusz I (dyskusja • edycje)‎ M . . (2634 bajty) (-3)‎ . . (drobne) (anuluj)

(bież. • poprz.) 18:27, gru 4, 2009‎ Del Pacino (dyskusja • edycje)‎ M . . (2637 bajtów) (+2567)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Marian88. Autor wycofanej wersji to 79.191.128.199.) (anuluj)
{{Komunikacja miejska}}
(bież. • poprz.) 17:14, gru 4, 2009‎ 79.191.128.199 (dyskusja)‎ . . (70 bajtów) (+70)‎ . . (anuluj)
{{Komunikacja Szczecin}}
(bież. • poprz.) 17:13, gru 4, 2009‎ 79.191.128.199 (dyskusja)‎ . . (pusta) (-2612)‎ . . (Ale ze mnie lama, blankuję Nonsensopedię...) (anuluj)

(bież. • poprz.) 19:07, lip 14, 2009‎ Jeremy Kowalsky (dyskusja • edycje)‎ . . (2612 bajtów) (+150)‎ . . (Teraz lepiej...) (anuluj)
[[Kategoria:Autobusy Autosan|H6]]
(bież. • poprz.) 18:49, lut 16, 2009‎ Wasilij Hrabia Żygutek (dyskusja • edycje)‎ M . . (2462 bajty) (0)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Wasilij Hrabia Żygutek. Autor wycofanej wersji to Sir Damiinho.) (anuluj)
(bież. • poprz.) 14:51, lut 8, 2009‎ Wasilij Hrabia Żygutek (dyskusja • edycje)‎ . . (2462 bajty) (-145)‎ . . (bez jaj) (anuluj)
(bież. • poprz.) 22:01, lut 2, 2009‎ Ełek (dyskusja • edycje)‎ M . . (2607 bajtów) (0)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Ełek. Autor wycofanej wersji to Ptok Bentoniczny.) (anuluj)
(bież. • poprz.) 21:19, lut 2, 2009‎ Ełek (dyskusja • edycje)‎ M . . (2607 bajtów) (0)‎ . . (W dyskusji starczy.) (anuluj)
(bież. • poprz.) 13:24, sty 31, 2009‎ Ełek (dyskusja • edycje)‎ M . . (2607 bajtów) (+2254)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Sir Damiinho. Autor wycofanej wersji to 89.230.193.158.) (anuluj)
(bież. • poprz.) 13:14, sty 31, 2009‎ 89.230.193.158 (dyskusja)‎ . . (353 bajty) (-2254)‎ . . (anuluj)
(bież. • poprz.) 18:24, gru 13, 2008‎ Sir Damiinho (dyskusja • edycje)‎ M . . (2607 bajtów) (0)‎ . . (anuluj)
(bież. • poprz.) 09:36, lis 29, 2008‎ Sir Damiinho (dyskusja • edycje)‎ M . . (2607 bajtów) (+905)‎ . . (→‎Koniec kariery – śmierć) (anuluj)
(bież. • poprz.) 20:33, mar 18, 2008‎ AGA AustrianTeam Fan (dyskusja • edycje)‎ M . . (1702 bajty) (-531)‎ . . (→‎Koniec kariery - śmierć) (anuluj)
(bież. • poprz.) 20:32, mar 18, 2008‎ AGA AustrianTeam Fan (dyskusja • edycje)‎ M . . (2233 bajty) (-355)‎ . . (→‎Kariera) (anuluj)
(bież. • poprz.) 20:59, mar 14, 2008‎ Sir Damiinho (dyskusja • edycje)‎ M . . (2588 bajtów) (-2)‎ . . (Pacz, Ptok.) (anuluj)
(bież. • poprz.) 11:48, mar 14, 2008‎ Sir Damiinho (dyskusja • edycje)‎ M . . (2590 bajtów) (+2590)‎ . .

Aktualna wersja na dzień 09:54, 3 kwi 2024

Konserwa doskonale maskuje się w błocie

Autosan H6 (puszka, melon, konserwa) – autobus produkowany dawno temu w fabryce Autosan.

Wygląd[edytuj • edytuj kod]

Jak sama nazwa wskazuje, ten autobus ma aż sześć metrów, przez co jest bardzo przestronny. Kiedy jest zapełniony, jest ciasno i śmierdzi, stąd przydomki puszka i konserwa. Posiada dwoje maleńkich drzwi, przez które ciężko wejść nawet muchom. Szacuje się, że Autosan H6 ma od 14 do 18 siedzących miejsc, zależnie od wersji. Jednak wszyscy wiedzą, że te dane są nieprawdziwe – wsiadając na przystanku pod hotelem Kamena w Chełmie można być nawet 25. osobą siedzącą lub 50. stojącą. Nieoficjalne dane wskazują także możliwość zajęcia dodatkowych trzech miejsc – jednego na siedzeniu obok kierowcy, oraz dwóch na jakimś czarnym cholerstwie obok wajchy do zmiany biegów.

Funkcjonalność[edytuj • edytuj kod]

Legendy głoszą, że czasami bywa tam wygodnie, jednak jest w tym ziarnko prawdy tylko jeżeli pasażer ma poniżej 12 lat i 140 cm wzrostu, co jest oczywiście mało prawdopodobne, gdyż puszką w większości jeżdżą licealiści lub zbuntowane gimbusy. Najwygodniejsze miejsce to oczywiście środkowe w ostatnim rzędzie, z tyłu autobusu – tylko tam nie trzeba wsuwać nóg pod własne siedzenie, żeby się zmieściły. Typowa reakcja pasażera na tłok, który w godzinach szczytu dopada puszkę brzmi mniej więcej tak: O kCenzura2.svga, ja piCenzura2.svgolę!. Oczywiście wypowiadając te słowa należy liczyć się z karcącym wzrokiem babć w moherowych beretach. Ponadto puszka to jeden z nielicznych autobusów, w których istnieje możliwość usłyszenia rozmów wszystkich pasażerów jednocześnie (jeśli ktoś ma wystarczająco dużo miejsca, żeby nabrać powietrza) oraz usłyszenia czego każdy z nich słucha na słuchawkach (na przystankach, podczas jazdy jednostajny szum silnika na to nie pozwala). Siedząc przy szybie w puszce doświadcza się wyjątkowego uczucia senności i otępienia, dodatkowo spotęgowanego dźwiękami silnika.

Ciekawostki[edytuj • edytuj kod]