Cytaty:Nauczyciele: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (→W) |
M (Kolejność alfabetyczna) |
||
(Nie pokazano 97 wersji utworzonych przez 42 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{długiartykuł}} |
|||
{{nagłówek cytatu}} |
{{nagłówek cytatu}} |
||
{{IndeksPL}} |
|||
==A== |
|||
*''…ale ty powinieneś o tym pamiętać jak pies o misce!'' |
|||
**Opis: nauczycielka fizyki do zagrożonego ucznia, który nie przyszedł napisać zaległej kartkówki |
|||
==B== |
|||
*''Będę musiała chyba porozmawiać z tobą i twoim tatą w trzy oczy!'' |
|||
==C== |
==C== |
||
Linia 16: | Linia 23: | ||
*''– Gruzja to Europa?<br />– No co ty opowiadasz?! Państwo!'' |
*''– Gruzja to Europa?<br />– No co ty opowiadasz?! Państwo!'' |
||
**Opis: na lekcji geografii |
**Opis: na lekcji geografii |
||
==I== |
|||
* ''Ile razy wam mówiłam, że Google Tłumacz to debil?!'' |
|||
**Opis: na lekcji angielskiego |
|||
==J== |
==J== |
||
Linia 25: | Linia 36: | ||
*''Jeden trzyma, drugi rżnie.'' |
*''Jeden trzyma, drugi rżnie.'' |
||
**Opis: na lekcji techniki |
**Opis: na lekcji techniki |
||
*''Jesteś bystry jak woda w klozecie!'' |
|||
*''Jesteś głupi... Wiedziałeś, że masz kanały... Wiedziałeś, że masz poprawkę... Wiedziałeś, że wszystko zależy od tego dzisiejszego tygodnia. I jak się przygotowałeś?! Byczek Fernando byłby bardziej inteligentny od ciebie!'' |
|||
*''Jesteś głupi… Wiedziałeś, że masz kanały… Wiedziałeś, że masz poprawkę… Wiedziałeś, że wszystko zależy od tego dzisiejszego tygodnia. I jak się przygotowałeś?! Byczek Fernando byłby bardziej inteligentny od ciebie!'' |
|||
**Opis: do ucznia, który nie przeszedł do następnej klasy |
**Opis: do ucznia, który nie przeszedł do następnej klasy |
||
*''Jesteś jakiś przychlaśnięty?'' |
*''Jesteś jakiś przychlaśnięty?'' |
||
*''Jesteś normalnie tępy, normalnie, jak kurde wieko beczki, tej!'' |
*''Jesteś normalnie tępy, normalnie, jak kurde wieko beczki, tej!'' |
||
*''Jesteś w czarnej dupie!'' |
|||
**Opis: nauczycielka fizyki do zagrożonego ucznia. |
|||
*''– Jeszcze raz 20 pompek.<br />– Ale dlaczego aż tyle?<br />– Klaskaliście, to chyba wam się podobało.'' |
*''– Jeszcze raz 20 pompek.<br />– Ale dlaczego aż tyle?<br />– Klaskaliście, to chyba wam się podobało.'' |
||
**Opis: na lekcji WF na boisku, uczniowie czyścili ręce z błota |
**Opis: na lekcji WF na boisku, uczniowie czyścili ręce z błota |
||
Linia 36: | Linia 50: | ||
*''Masz szeroki wachlarz reakcji, moje dziecko. Dywagacja sensoryczna?'' |
*''Masz szeroki wachlarz reakcji, moje dziecko. Dywagacja sensoryczna?'' |
||
**Opis: nauczyciel geografii do ziewającego ucznia |
**Opis: nauczyciel geografii do ziewającego ucznia |
||
*''Może w ogóle zrobimy sobie takie małe |
*''Może w ogóle zrobimy sobie takie małe manewry… Myślę, że będziecie tu robić po prostu fikołki radości, oraz bić brawo, aż się spocicie! Dzień fajnych pytań!'' |
||
*''Może lepiej nie mów "Myślę więc jestem" bo jeszcze nam tu znikniesz.'' |
|||
*''– Można gadać?<br />– Nie.<br />– A można przez telefon?<br />– Tak!'' |
|||
==N== |
==N== |
||
*''Nagrody za konkurs się niesamowite: Wakacje w Tajlandii, lot dreamlinerem do Nowego Jorku i dwa snickersy.'' |
|||
*''Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.'' |
*''Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.'' |
||
*''No dobra, nieobecni wstać.'' |
*''No dobra, nieobecni wstać.'' |
||
*''– No, to na obrazie stoi se |
*''– No, to na obrazie stoi se facet…<br />– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!'' |
||
**Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta |
**Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta |
||
*''Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!'' |
*''Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!'' |
||
Linia 50: | Linia 67: | ||
==P== |
==P== |
||
*''Paweł! Kto ci najczęściej gra na garach?!'' |
|||
*''Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.'' |
*''Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.'' |
||
*''Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.'' |
*''Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.'' |
||
*''Posadziłabym cię na pierwszej ławce, ale obawiam się, że zasłonisz swoją grzywą cały widok klasie.'' |
|||
==S== |
==S== |
||
*''Schowajcie telefony. Na lekcji używamy tylko szarych komórek.'' |
|||
*''Stań sobie z boczku.'' |
*''Stań sobie z boczku.'' |
||
**Opis: do ucznia, aby się przesunął |
**Opis: do ucznia, aby się przesunął |
||
Linia 59: | Linia 79: | ||
==T== |
==T== |
||
*''Tak to już jest, że zawsze w życiu melona, kokosy spadają z nieba.'' |
*''Tak to już jest, że zawsze w życiu melona, kokosy spadają z nieba.'' |
||
*''Ten, kto powiedział, że nie ma głupich pytań, nie znał waszej klasy.'' |
|||
*''– Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”<br />– Czy musiało dojść do tej bitwy?'' |
*''– Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”<br />– Czy musiało dojść do tej bitwy?'' |
||
**Opis: na lekcji historii |
**Opis: na lekcji historii |
||
*''Tłumaczę wam jak chłop krowie'' |
*''Tłumaczę wam jak chłop krowie''. |
||
*''– To równanie jest sprzeczne, panie profesorze.<br />– Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem!'' |
*''– To równanie jest sprzeczne, panie profesorze.<br />– Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem!'' |
||
*''Twoja głupota sięga Himalajom!'' |
|||
*''Ty w ogóle bystry szczon jesteś! Ja nawet nie wiedziałem o tym.'' |
*''Ty w ogóle bystry szczon jesteś! Ja nawet nie wiedziałem o tym.'' |
||
Linia 70: | Linia 92: | ||
*''Wejdźcie do klasy, a ja pójdę do pokoju nauczycielskiego po klucze.'' |
*''Wejdźcie do klasy, a ja pójdę do pokoju nauczycielskiego po klucze.'' |
||
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem, zaczynających się na „ch”, a kończących się na „uj”.'' |
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem, zaczynających się na „ch”, a kończących się na „uj”.'' |
||
*''Wierzący katolicy wielbią Boga. Bynajmniej ja'' |
*''Wierzący katolicy wielbią Boga. Bynajmniej ja.'' |
||
**Opis: ksiądz na lekcji religii |
**Opis: ksiądz na lekcji religii |
||
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.'' |
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.'' |
||
*''Wojtka zamknięto w sześciennej klatce o boku 30 dm.'' |
|||
**Opis: Nauczyciel matematyki na kartkówce. |
|||
*''Wstań i zobacz, jak siedzisz.'' |
|||
==Z== |
==Z== |
||
*''Zadanie domowe. Podręcznik strony od 4 do 98. Na jutro.'' |
|||
*''Zanieś to krzesło tam, gdzie zanosi się krzesła.'' |
*''Zanieś to krzesło tam, gdzie zanosi się krzesła.'' |
||
*''Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.'' |
*''Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.'' |
||
Linia 80: | Linia 107: | ||
==Uwagi z dzienniczków== |
==Uwagi z dzienniczków== |
||
===A=== |
===A=== |
||
*''Adam bawi się śrubokrętem i rzuca nim po klasie |
*''Adam bawi się śrubokrętem i rzuca nim po klasie.'' |
||
*''Agata oblepia Kasi usta taśmą, a Kasia jest z tego bardzo zadowolona.'' |
*''Agata oblepia Kasi usta taśmą, a Kasia jest z tego bardzo zadowolona.'' |
||
*''Aleksander urwał przycisk od spłuczki Geberit srebrny, metalowy, podwójny.'' |
*''Aleksander urwał przycisk od spłuczki Geberit srebrny, metalowy, podwójny.'' |
||
Linia 86: | Linia 113: | ||
*''Ania robi origami z kartkówki.'' |
*''Ania robi origami z kartkówki.'' |
||
*''Ania sika do umywalki.'' |
*''Ania sika do umywalki.'' |
||
*''Ania wybiega z klasy, biegnie na boisko, w drodze zdejmując koszulkę i prawie naga zaczyna tarzać się w śniegu, śpiewając utwór „Niech żyje wolność, wolność i |
*''Ania wybiega z klasy, biegnie na boisko, w drodze zdejmując koszulkę i prawie naga zaczyna tarzać się w śniegu, śpiewając utwór „Niech żyje wolność, wolność i swoboda”…<br />p.s. Nie przeszkadza jej, kiedy kilku chłopców ze starszej klasy (również rozebranych) przyłącza się do niej śpiewając „Niech żyje zabawa i dziewczyna młoda…”<br />p.p.s. Uzasadniła swoje zachowanie chęcią zrobienia nauczycielowi (mnie) na złość.'' |
||
===B=== |
===B=== |
||
Linia 97: | Linia 124: | ||
*''Biega na lekcji wf.'' |
*''Biega na lekcji wf.'' |
||
*''Bije się z kolegą na biologii, przewraca ławki.'' |
*''Bije się z kolegą na biologii, przewraca ławki.'' |
||
*''Brak podpisu.'' |
|||
*''Butelką z piciem bije kolegę w brzuch.'' |
*''Butelką z piciem bije kolegę w brzuch.'' |
||
===C=== |
===C=== |
||
*''Chmielewski zakręcił i odkręcił kran od spłuczki.'' |
|||
*''Chodzi na czworaka po klasie i mówi, że chciała porozmawiać z koleżanką.'' |
*''Chodzi na czworaka po klasie i mówi, że chciała porozmawiać z koleżanką.'' |
||
*''Chodzi w glanach i tupie.'' |
*''Chodzi w glanach i tupie.'' |
||
Linia 110: | Linia 137: | ||
*''Demonstrując działanie gejzeru, opryskał pomidorem całą klasę.'' |
*''Demonstrując działanie gejzeru, opryskał pomidorem całą klasę.'' |
||
*''Demonstruje na fizyce zabawki.'' |
*''Demonstruje na fizyce zabawki.'' |
||
*''Dominik na klasowym zdjęciu wyszedł jak małpa, a Daniel założył maskę pawiana.'' |
|||
*''Dominik wyrwał kieszeń CD-ROM.'' |
*''Dominik wyrwał kieszeń CD-ROM.'' |
||
*''Dziewczynki na lekcji wąchają zeszyty.'' |
*''Dziewczynki na lekcji wąchają zeszyty.'' |
||
*''Dzisiaj zachowywał się normalnie, ale dla zasady wpisałam mu uwagę.'' |
|||
===E=== |
===E=== |
||
Linia 121: | Linia 150: | ||
===G=== |
===G=== |
||
*''Gdacze na lekcji.'' |
*''Gdacze na lekcji.'' |
||
*''Gdy nie przyjęłam jego zadania na kartce, zjadł je w sposób odrażający.'' |
|||
*''Gdy powiedziałam mu, że "Krzyżacy" to dobra książka, zaczął żuć kartki.'' |
|||
*''Gra w karty na języku angielskim.'' |
*''Gra w karty na języku angielskim.'' |
||
*''Gra w kółko i krzyżyk na lekcji.'' |
*''Gra w kółko i krzyżyk na lekcji.'' |
||
*''Grał w statki na dzienniku lekcyjnym.'' |
|||
*''Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.'' |
*''Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.'' |
||
*''Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.'' |
*''Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.'' |
||
Linia 129: | Linia 161: | ||
===I=== |
===I=== |
||
* ''I przyniósł do szkoły trutkę na szczury, z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.'' |
* ''I przyniósł do szkoły trutkę na szczury, z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.'' |
||
* ''Ignacy bluźni na nauczyciela.'' |
|||
===J=== |
===J=== |
||
Linia 142: | Linia 175: | ||
*''Jurek otworzył spłuczkę i nawrzucał do niej papierków.'' |
*''Jurek otworzył spłuczkę i nawrzucał do niej papierków.'' |
||
*''Jurek urwał drzwi od kabiny w ubikacji szkolnej.'' |
*''Jurek urwał drzwi od kabiny w ubikacji szkolnej.'' |
||
*''Justyna biję Jacka książką po głowie. Po zwróceniu uwagi powiedziała, że pani matematyczka sama kazała mu wbić do głowy, że pierwiastek z dwudziestu pięciu to pięć.'' |
|||
===K=== |
===K=== |
||
*''Kaja pisze do mamy SMS-a na kalkulatorze.'' |
*''Kaja pisze do mamy SMS-a na kalkulatorze.'' |
||
*''Kinga przyniosła młotek do szkoły i rozwaliła nim ławkę.'' |
|||
*''Kiwa głową nieprzyzwoicie.'' |
*''Kiwa głową nieprzyzwoicie.'' |
||
**Opis: uwaga z lekcji religii w liceum |
**Opis: uwaga z lekcji religii w liceum |
||
Linia 150: | Linia 185: | ||
*''Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.'' |
*''Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.'' |
||
*''Klasa imituje odgłosy wydalania gazów.'' |
*''Klasa imituje odgłosy wydalania gazów.'' |
||
*''Kładzie się na podłodze, a zapytany o powód odpowiada, że zniża się do poziomu nauczyciela.'' |
|||
*''Kopie piłkę na lekcji w-fu.'' |
*''Kopie piłkę na lekcji w-fu.'' |
||
*''Kopnął kolegę i mówi, że go boli głowa.'' |
*''Kopnął kolegę i mówi, że go boli głowa.'' |
||
Linia 160: | Linia 196: | ||
*''Krystian wącha korektor.'' |
*''Krystian wącha korektor.'' |
||
*''Krzysiek gapi się przez okno na kartkówce z geografii.'' |
*''Krzysiek gapi się przez okno na kartkówce z geografii.'' |
||
*''Krzysiek przyniósł do szkoły otwarty dżem i kazał go kupować młodszym kolegom.'' |
|||
*''Krzysiek urwał umywalkę z półpostumentem.'' |
*''Krzysiek urwał umywalkę z półpostumentem.'' |
||
*''Kwiczy jak świnka na lekcji języka polskiego.'' |
*''Kwiczy jak świnka na lekcji języka polskiego.'' |
||
Linia 165: | Linia 202: | ||
===L=== |
===L=== |
||
*''Leży w drzwiach i zachowuje się jak kowboj, zjadając swoją kartkówkę.'' |
*''Leży w drzwiach i zachowuje się jak kowboj, zjadając swoją kartkówkę.'' |
||
*''Leży na podłodze i krzyczy.'' |
|||
*''Lucjan trzepie na lekcji.'' |
*''Lucjan trzepie na lekcji.'' |
||
**Opis: o uczniu, który strzepywał korektor |
|||
===M=== |
===M=== |
||
*''Maciej urwał pisuar w ubikacji szkolnej.'' |
*''Maciej urwał pisuar w ubikacji szkolnej.'' |
||
*''Maciek zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.'' |
*''Maciek zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.'' |
||
*''Magdalena przez całą lekcję robi makijaż sobie i koleżance, nic nie robi na lekcji.'' |
*''Magdalena przez całą lekcję robi makijaż sobie i koleżance, nic nie robi na lekcji.'' |
||
*''Maja wyrywa kartki z zeszytu i je je. Zapytana dlaczego, odpowiedziała: „Skoro wartości odżywcze z jedzenia wchodzą do mózgu, czemu nie informacje szkolne?”'' |
|||
*''Małgosia nazwała swoją koleżankę „pustakiem” tylko dlatego, że ta nie zrozumiała tematu.'' |
*''Małgosia nazwała swoją koleżankę „pustakiem” tylko dlatego, że ta nie zrozumiała tematu.'' |
||
*''Marek bije się po dzwonku.'' |
*''Marek bije się po dzwonku.'' |
||
Linia 176: | Linia 216: | ||
*''Marek przykleił znak „dla panów” na drzwi od damskiej toalety.'' |
*''Marek przykleił znak „dla panów” na drzwi od damskiej toalety.'' |
||
*''Marek urwał spłuczkę na II piętrze.'' |
*''Marek urwał spłuczkę na II piętrze.'' |
||
*''Marianna nie uważa na lekcji, bo wycina coś z ziemniaka.'' |
|||
*''Mateusz na lekcji religii obnaża swoją nędzną klatę.'' |
*''Mateusz na lekcji religii obnaża swoją nędzną klatę.'' |
||
*''Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.'' |
*''Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.'' |
||
*''Męska część klasy odmówiła wyciągnięcia fletów.'' |
|||
*''Michał podczas lekcji nagle bez powodu wstał, krzyknął na całą klasę "je*ać EURO 2012" i wybiegł, wrzeszcząc wniebogłosy.'' |
|||
*''Michał rzucił kolegą o ścianę'' |
*''Michał rzucił kolegą o ścianę'' |
||
*''Michał |
*''Michał odkręcił kran do końca, by sprawdzić reakcję kolegów na cieknącą wodę.'' |
||
*''Michał stwierdził, że koleżanka jest obojnakiem, bo nie ma piersi. |
*''Michał stwierdził, że koleżanka jest obojnakiem, bo nie ma piersi.'' |
||
*''Michał zabrał z ubikacji przepychacz do pisuaru i robi stemple na ścianie.'' |
*''Michał zabrał z ubikacji przepychacz do pisuaru i robi stemple na ścianie.'' |
||
*''Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.'' |
*''Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.'' |
||
*''Michałowi z przydrożnymi atrakcjami Polski kojarzą się tirówki.'' |
*''Michałowi z przydrożnymi atrakcjami Polski kojarzą się tirówki.'' |
||
*''Mikołaj pisze SMS-y podczas lekcji na puszce po orzeszkach pod ławką. |
*''Mikołaj pisze SMS-y podczas lekcji na puszce po orzeszkach pod ławką.'' |
||
*''Mówi nauczycielce „spier*alaj je*ana szmato”.'' |
*''Mówi nauczycielce „spier*alaj je*ana szmato”.'' |
||
===N=== |
===N=== |
||
*''Na języku angielskim je ciastka, nie reaguje na polecenia nauczyciela.'' |
*''Na języku angielskim je ciastka, nie reaguje na polecenia nauczyciela.'' |
||
*''Na lekcji biologii rzucił we mnie łopatą.'' |
*''Na lekcji biologii rzucił we mnie łopatą.'' |
||
*''Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jest jak narkotyk.'' |
*''Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jest jak narkotyk.'' |
||
*''Na lekcji geografii rozbija puszkę po napoju głową.'' |
*''Na lekcji geografii rozbija puszkę po napoju głową.'' |
||
*''Na lekcji muzyki wyciął zegarek z papieru. Mówi do niego i udaje agenta.'' |
*''Na lekcji muzyki wyciął zegarek z papieru. Mówi do niego i udaje agenta.'' |
||
*''Na lekcji plastyki Klara wsadza sobie kredki do nosa i nieco bardziej wulgarnych miejsc.'' |
|||
*''Na lekcji religii za głośno się modli.'' |
*''Na lekcji religii za głośno się modli.'' |
||
*''Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.'' |
*''Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.'' |
||
*''Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada „Ten skur*ysyn jest gdzieś na boisku”.'' |
*''Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada „Ten skur*ysyn jest gdzieś na boisku”.'' |
||
*''Na uwagi nauczyciela w ogóle nie zwraca uwagi.'' |
*''Na uwagi nauczyciela w ogóle nie zwraca uwagi.'' |
||
*''Na wf-ie nosi za małe spodenki. Zapytana dlaczego, twierdzi, że takie są bardziej sexy.'' |
*''Na wf-ie nosi za małe spodenki. Zapytana dlaczego, twierdzi, że takie są bardziej sexy.'' |
||
*''Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.'' |
*''Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.'' |
||
*''Nagminnie biega po tablicy.'' |
*''Nagminnie biega po tablicy.'' |
||
*''Nalał mydła do butelki, którą podlewa się kwiaty.'' |
*''Nalał mydła do butelki, którą podlewa się kwiaty.'' |
||
*''Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.'' |
*''Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.'' |
||
*''Nazywa nauczycielkę historii "Śmiercią"'' |
|||
*''Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy mówiąc, że nie zna hasła.'' |
*''Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy mówiąc, że nie zna hasła.'' |
||
*''Nie nosi dzienniczka, robi zadania z ćwiczeń, a przede wszystkim nie nosi dzienniczka.'' |
*''Nie nosi dzienniczka, robi zadania z ćwiczeń, a przede wszystkim nie nosi dzienniczka.'' |
||
*''Nie nosi kredek i to ciągle.'' |
*''Nie nosi kredek i to ciągle.'' |
||
*''Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.'' |
*''Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.'' |
||
*''Niewłaściwe zachowanie w czasie zajęć technicznych – uczennica nieprzygotowana do zajęć pozbierała skrawki materiałów od innych uczniów i wykonała z nich coś w rodzaju majtek, po czym założyła to na spodnie i paradowała po klasie.'' |
|||
===O=== |
===O=== |
||
*''Odnosi się wobec mnie wulgarnie, cytuję: „Ej majster, ile mam tych materacy przynieść?” |
*''Odnosi się wobec mnie wulgarnie, cytuję: „Ej majster, ile mam tych materacy przynieść?”'' |
||
*''Ogląda rozdany sprawdzian, łapie się za głowę i stwierdza: „O, kur*a!” |
*''Ogląda rozdany sprawdzian, łapie się za głowę i stwierdza: „O, kur*a!”'' |
||
*''Ogólne zachowanie syna budzi zastrzeżenia.'' |
*''Ogólne zachowanie syna budzi zastrzeżenia.'' |
||
*''Olek jeździ hulajnogą w szkole.'' |
*''Olek jeździ hulajnogą w szkole.'' |
||
*''Olek urwał nogę od umywalki.'' |
*''Olek urwał nogę od umywalki.'' |
||
*''Oślepia kolegów za pomocą nożyczek.'' |
*''Oślepia kolegów za pomocą nożyczek.'' |
||
*''Obraża [[Lech Kaczyński|tragicznie zmarłego prezydenta]] i [[Jarosław Kaczyński|jego brata]].'' |
|||
===P=== |
===P=== |
||
*''Patrzy na klasę przez zieloną linijkę.'' |
|||
*''Patrzy na mnie spode łba.'' |
*''Patrzy na mnie spode łba.'' |
||
*''Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki.'' |
*''Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki.'' |
||
*''Paweł robi coś ale nie wiem jak to nazwać'' |
|||
*''Paweł ukradł koledze płytę DVD.'' |
*''Paweł ukradł koledze płytę DVD.'' |
||
*''Paulina rzuciła cegłą w klasie. Zapytana o powód, odpowiedziała, że tego palanta Grzegorza ukamieniować trzeba, bo ukradł jej ołówek.'' |
|||
*''Pieką bułki w tosterze.'' |
*''Pieką bułki w tosterze.'' |
||
*''Pije wodę z kranu, mówiąc: „Kaca mam”.'' |
*''Pije wodę z kranu, mówiąc: „Kaca mam”.'' |
||
*''Pluje papierkami za pomocą rurki od długopisu.'' |
*''Pluje papierkami za pomocą rurki od długopisu.'' |
||
*''Po lekcji o Indianinach Felicja smaruje twarz sobie i innym szminką, uzasadniając to wczuwaniem się w rolę.'' |
|||
*''Po napisaniu kartkówki nie oddał jej twierdząc, że zostawił ją w domu.'' |
|||
*''Po napisaniu kartkówki nie oddał jej twierdząc, że zostawił ją w domu.'' |
|||
*''Po wpisaniu uwagi, Rafał zaczął chodzić po klasie.'' |
|||
*''Po wpisaniu uwagi, Rafał zaczął chodzić po klasie.'' |
|||
*''Pociął koledze sweter, chcąc sprawdzić jakość wyrobu.'' |
|||
*''Pociął koledze sweter, chcąc sprawdzić jakość wyrobu.'' |
|||
*''Podał nie swoje imię motywując, że chciałby się tak nazywać.'' |
|||
*''Podał nie swoje imię motywując, że chciałby się tak nazywać.'' |
|||
*''Podarł firankę w sali 46.'' |
|||
*''Podarł firankę w sali 46.'' |
|||
*''Podczas przerwy przed pracownią technika kopał Marka Nowickiego.'' |
|||
*''Podczas przerwy przed pracownią technika kopał Marka Nowickiego.'' |
|||
*''Podlał kaktusa herbatą.'' |
*''Podlał kaktusa herbatą.'' |
||
*''Podpalił koledze teczkę na lekcji i zapytał, czy może wyjść po gaśnicę.'' |
*''Podpalił koledze teczkę na lekcji i zapytał, czy może wyjść po gaśnicę.'' |
||
*''Pokazuje swój brzuch, po czym mówi „Cmoknij mnie”.'' |
*''Pokazuje swój brzuch, po czym mówi „Cmoknij mnie”.'' |
||
*''Pokazuje koledze z ławki „Fajne du*y”.'' |
|||
*''Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych.'' |
*''Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych.'' |
||
*''Poszła do łazienki i wróciła do klasy z kawą.'' |
*''Poszła do łazienki i wróciła do klasy z kawą.'' |
||
*''Powiedział do nauczyciela: „Ty zboczeńcu”.'' |
*''Powiedział do nauczyciela: „Ty zboczeńcu”.'' |
||
*''Powiedział do pani woźnej, która zwróciła mu uwagę: „Niech pani uważa, bo jutro może już pani nie pracować w tej szkole”.'' |
*''Powiedział do pani woźnej, która zwróciła mu uwagę: „Niech pani uważa, bo jutro może już pani nie pracować w tej szkole”.'' |
||
*''Prowadzi rozmowę telefoniczną, siedząc w pierwszej ławce.'' |
*''Prowadzi rozmowę telefoniczną, siedząc w pierwszej ławce.'' |
||
*''Prowokacyjnie je kanapkę na lekcji języka polskiego, siedząc w pierwszej ławce.'' |
*''Prowokacyjnie je kanapkę na lekcji języka polskiego, siedząc w pierwszej ławce.'' |
||
Linia 243: | Linia 295: | ||
*''Przyszła do szkoły w samym swetrze.'' |
*''Przyszła do szkoły w samym swetrze.'' |
||
*''Pyta się mnie o to, co robiłem tyle w łazience.'' |
*''Pyta się mnie o to, co robiłem tyle w łazience.'' |
||
*''Pyta się nauczyciela, czy ma łyse stopy.'' |
|||
===R=== |
===R=== |
||
*''Rafał |
*''Rafał urwał klamkę w toalecie personelu i zatrzasnął tam nauczycielkę.'' |
||
*''Rafał bije kolegów przepychaczem do pisuaru.'' |
*''Rafał bije kolegów przepychaczem do pisuaru.'' |
||
*''Rafał cały czas śpiewa i nuci na lekcji.'' |
*''Rafał cały czas śpiewa i nuci na lekcji.'' |
||
*''Rafał ciągnie za przycisk od spłuczki.'' |
*''Rafał ciągnie za przycisk od spłuczki.'' |
||
*''Rafał |
*''Rafał podczas zwiedzania Wawelu biegał po salach i krzyczał „Bić bolszewików!”'' |
||
*''Rafał |
*''Rafał urwał umywalkę na II piętrze.'' |
||
*''Rajmund rzuca bananem po klasie.'' |
*''Rajmund rzuca bananem po klasie.'' |
||
*''Rajmund urwał wylewkę od baterii w ubikacji szkolnej.'' |
*''Rajmund urwał wylewkę od baterii w ubikacji szkolnej.'' |
||
Linia 256: | Linia 309: | ||
*''Rozbiera się na lekcji.'' |
*''Rozbiera się na lekcji.'' |
||
*''Rozmawiałam z nią i nie dała mi dojść do słowa.'' |
*''Rozmawiałam z nią i nie dała mi dojść do słowa.'' |
||
*''Rozpędził się i z całej siły uderzył głową w drzwi od sali. Zapytany o powód odpowiedział, że na filmach zawsze się udaje.'' |
|||
*''Rysuje damskie genitalia na ścianie.'' |
*''Rysuje damskie genitalia na ścianie.'' |
||
*''Rzuca ciastem po klasie.'' |
*''Rzuca ciastem po klasie.'' |
||
*''Rzuca kamieniami z gabloty w nauczyciela.'' |
*''Rzuca kamieniami z gabloty w nauczyciela.'' |
||
*''Rzuca kredą, rozmawia, nie interesuje się lekcją biologii.'' |
*''Rzuca kredą, rozmawia, nie interesuje się lekcją biologii.'' |
||
*''Rzuca piłką na sali gimnastycznej.'' |
|||
*''Rzuca w koleżanki spreparowaną żabą.'' |
*''Rzuca w koleżanki spreparowaną żabą.'' |
||
*''Rzucał papierową kulką po klasie i udało mu się trafić koledze w oko.'' |
*''Rzucał papierową kulką po klasie i udało mu się trafić koledze w oko.'' |
||
Linia 265: | Linia 320: | ||
===S=== |
===S=== |
||
*''Sebastian i Antoni prowadzą wojnę na ołówki.'' |
* ''Sebastian i Antoni prowadzą wojnę na ołówki.'' |
||
*''Sebastian urwał sznurek od spłuczki.'' |
* ''Sebastian urwał sznurek od spłuczki.'' |
||
*''Siedzi w ławce, rozwiązując zadania.'' |
* ''Siedzi w ławce, rozwiązując zadania.'' |
||
*''Sika do umywalki. Uważa ją za pisuar.'' |
* ''Sika do umywalki. Uważa ją za pisuar.'' |
||
*''Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.'' |
* ''Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.'' |
||
*''Sonia topi rybkę.'' |
* ''Sonia topi rybkę.'' |
||
*''Spada z krzesła.'' |
* ''Spada z krzesła.'' |
||
* ''Splunąwszy na buty nauczyciela chemii, zaczął spożywać śniadanie, głośno mlaskając. Otrzymawszy uwagę odpowiedział, iż nie interesuje go temat lekcji.'' |
|||
*''Spóźniony, wpadł do klasy, podchodząc do nauczycielki zaproponował ciastko słowami: „Chce pani?”'' |
|||
* ''Spóźniony, wpadł do klasy, podchodząc do nauczycielki zaproponował ciastko słowami: „Chce pani?”'' |
|||
*''Stale obraża się na nauczycieli.'' |
|||
* ''Stale obraża się na nauczycieli.'' |
|||
*''Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.'' |
|||
* ''Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.'' |
|||
*''Szczeka na lekcji.'' |
|||
* ''Szczeka na lekcji.'' |
|||
===Ś=== |
===Ś=== |
||
*''Śmieje się parszywie.'' |
*''Śmieje się parszywie.'' |
||
*''Śpiewa na lekcji muzyki.'' |
*''Śpiewa na lekcji muzyki.'' |
||
Linia 286: | Linia 342: | ||
===U=== |
===U=== |
||
*''Uczennica bawi się na lekcji tamponem zabarwionym czerwonym atramentem – składa dziwne propozycje nauczycielce.'' |
|||
*''Uczeń bije się z Tomkiem, po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.'' |
*''Uczeń bije się z Tomkiem, po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.'' |
||
*''Uczeń buja się na dwóch tylnych nogach krzesła, by za chwilę opuścić dwie przednie z hukiem na podłogę.'' |
|||
*''Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.'' |
*''Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.'' |
||
*''Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.'' |
*''Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.'' |
||
*''Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.'' |
*''Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.'' |
||
*''Uczeń na stołówce rzuca kotletami mielonymi po sali, upomniany zaczął gwałtownie się wiercić, po czym pobiegł w stronę wyjścia i z impetem zadrapał drzwi.'' |
*''Uczeń na stołówce rzuca kotletami mielonymi po sali, upomniany zaczął gwałtownie się wiercić, po czym pobiegł w stronę wyjścia i z impetem zadrapał drzwi.'' |
||
*''Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.'' |
*''Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.'' |
||
*''Uczeń straszy mnie mafią.'' |
*''Uczeń straszy mnie mafią.'' |
||
*''Uczeń straszył koleżankę przez cały dzień pierogiem.'' |
|||
*''Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.'' |
*''Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.'' |
||
*''Uczeń ucieka po lekcji, w czasie jej trwania.'' |
*''Uczeń ucieka po lekcji, w czasie jej trwania.'' |
||
*''Uczeń udaje Adama Małysza, skacząc z 9. stopnia na schodach.'' |
*''Uczeń udaje Adama Małysza, skacząc z 9. stopnia na schodach.'' |
||
*''Uczeń w sposób wulgarny daje mi do zrozumienia, że nie zrozumiał tematu.'' |
*''Uczeń w sposób wulgarny daje mi do zrozumienia, że nie zrozumiał tematu.'' |
||
*''Uczeń zagroził mi, że zdemoluje mi mieszkanie, jeżeli jeszcze raz postawię mu pałę.'' |
*''Uczeń zagroził mi, że zdemoluje mi mieszkanie, jeżeli jeszcze raz postawię mu pałę.'' |
||
Linia 303: | Linia 362: | ||
*''Uczniowie X, Y, Z kradną czerwone cebule ze stołówki.'' |
*''Uczniowie X, Y, Z kradną czerwone cebule ze stołówki.'' |
||
*''Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.'' |
*''Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.'' |
||
*''Uderza z całej siły głową w ławkę. Zapytany o powód twierdzi, że zajebiście kręci mu się po tym w bani.'' |
|||
*''Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.'' |
|||
*'' |
*''Ugryzł mnie.'' |
||
*''Ukradł |
*''Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.'' |
||
*''Ukradł koledze [[tornister]].'' |
|||
*''Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.'' |
|||
*''Urwałem klapę na II piętrze.'' |
*''Urwałem klapę na II piętrze.'' |
||
**Opis: uczeń wpisuje sobie uwagę za urwanie klapy od sedesu |
**Opis: uczeń wpisuje sobie uwagę za urwanie klapy od sedesu |
||
*''Usiłował wypić całą wodę z kranu.'' |
|||
===W=== |
===W=== |
||
*''W czasie odpowiedzi z historii, jako co drugi wyraz wtrąca słowo „facet”.'' |
*''W czasie odpowiedzi z historii, jako co drugi wyraz wtrąca słowo „facet”.'' |
||
*''W czasie pakowanie się wstał z ławki.'' |
|||
*''W czasie wyścigu międzyszkolnego umyślnie biegł wolno, by, jak twierdzi, zyskać na czasie.'' |
*''W czasie wyścigu międzyszkolnego umyślnie biegł wolno, by, jak twierdzi, zyskać na czasie.'' |
||
*''Warczy na lekcji, usuwając bakterie z jamy ustnej.'' |
|||
*''Wbił do paprotki kartkę z podpisem Marihuana.'' |
|||
*''Wiesza się w szatni.'' |
*''Wiesza się w szatni.'' |
||
*''Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.'' |
*''Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.'' |
||
*''Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.'' |
*''Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.'' |
||
*''Wojciech w czasie lekcji polskiego wspomina o swoich jądrach.'' |
*''Wojciech w czasie lekcji polskiego wspomina o swoich jądrach.'' |
||
*''Wojtuś uważał, że kolega jest śmieciem, więc chciał go wyrzucić do kosza.'' |
*''Wojtuś uważał, że kolega jest śmieciem, więc chciał go wyrzucić do kosza.'' |
||
Linia 320: | Linia 385: | ||
*''Wyciąga szpilkę z gazetki i nie widzi w tym nic złego.'' |
*''Wyciąga szpilkę z gazetki i nie widzi w tym nic złego.'' |
||
*''Wyrwał muszlę klozetową. Uczniowie nie mają gdzie sikać.'' |
*''Wyrwał muszlę klozetową. Uczniowie nie mają gdzie sikać.'' |
||
*''Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.'' |
*''Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.'' |
||
*''Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.'' |
*''Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.'' |
||
*''Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.'' |
*''Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.'' |
||
*''Wysłany w celu namoczenia gąbki, wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.'' |
*''Wysłany w celu namoczenia gąbki, wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.'' |
||
Linia 328: | Linia 393: | ||
===Z=== |
===Z=== |
||
*''Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.'' |
*''Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.'' |
||
*''Zachowuje się jak idiotka.'' |
*''Zachowuje się jak idiotka.'' |
||
*''Zachowuje się jak nienormalna.'' |
*''Zachowuje się jak nienormalna.'' |
||
*''Zakręcił i odkręcił kran od spłuczki.'' |
|||
*''Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.'' |
|||
*''Założył na głowę chusteczkę higieniczną uformowaną na kształt piuski i twierdzi, że jest papieżem.'' |
|||
*''Zanieczyszcza powietrze w klasie.'' |
|||
*''Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.'' |
|||
*''Zapytany przez nauczyciela co robi odpowiada: „Bawię się cyckiem”.'' |
*''Zapytany przez nauczyciela co robi odpowiada: „Bawię się cyckiem”.'' |
||
*''Zbił szybę na sali gimnastycznej.'' |
*''Zbił szybę na sali gimnastycznej.'' |
||
*''Zbyszek został wyczytany na apelu za obcinanie spłuczek w WC szkolnym scyzorykiem. Po tygodniu dostaje naganę za odrąbanie siekierą muszli klozetowej.'' |
*''Zbyszek został wyczytany na apelu za obcinanie spłuczek w WC szkolnym scyzorykiem. Po tygodniu dostaje naganę za odrąbanie siekierą muszli klozetowej.'' |
||
*''Ze szkolnego akwarium zrobił pisuar.'' |
*''Ze szkolnego akwarium zrobił pisuar.'' |
||
*''Zenon zmienia oceny napisane przez nauczyciela.'' |
*''Zenon zmienia oceny napisane przez nauczyciela.'' |
||
*''Zjada |
*''Zjada kanapki.'' |
||
*''Zjada ściągi po klasówce.'' |
|||
*''Zrobił koledze kebaba z plecaka.'' |
|||
*''Zuza maluje się pod ławką.'' |
*''Zuza maluje się pod ławką.'' |
||
*''Zuzanna zwolniła się z lekcji. Wróciła godzinę później, przyprowadzając ze sobą miejscowego alkoholika, który usiłował trafić mnie butelką.'' |
|||
*''Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.'' |
*''Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.'' |
||
[[Kategoria:Cytaty tematyczne|{{PAGENAME}}]] |
[[Kategoria:Cytaty tematyczne|{{PAGENAME}}]] |
Aktualna wersja na dzień 18:13, 29 gru 2020
Nauczyciele – cytaty.
A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P Q R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż |
A[edytuj • edytuj kod]
- …ale ty powinieneś o tym pamiętać jak pies o misce!
- Opis: nauczycielka fizyki do zagrożonego ucznia, który nie przyszedł napisać zaległej kartkówki
B[edytuj • edytuj kod]
- Będę musiała chyba porozmawiać z tobą i twoim tatą w trzy oczy!
C[edytuj • edytuj kod]
- Co ty dziecko pleciesz?
- Co ty, piźnięty jesteś?!
- Opis: nauczyciel do ucznia, który twierdzi, że nie potrafi liczyć do 42
- Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa.
- Czemu chodzisz po klasie?
- Opis: do ucznia chcącego zapłacić za wycieczkę
- – Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?
– Nie, urodziłem się z długimi.
G[edytuj • edytuj kod]
- Gdzie jest bobas?
- Opis: do ucznia, który zakrył sobie twarz dłońmi, dowiedziawszy się o swojej ocenie ze sprawdzianu.
- – Gruzja to Europa?
– No co ty opowiadasz?! Państwo!- Opis: na lekcji geografii
I[edytuj • edytuj kod]
- Ile razy wam mówiłam, że Google Tłumacz to debil?!
- Opis: na lekcji angielskiego
J[edytuj • edytuj kod]
- Ja naprawdę nie mam gardła!
- – Ja wiem, skąd się bierze twoja głupota!
– Skąd?
– Bo masz próżnię między uszami!- Opis: na fizyce do świrującego ucznia
- – Jakie znacie przykłady trójkątów?
– Bermudzki!- Opis: na lekcji matematyki
- Jeden trzyma, drugi rżnie.
- Opis: na lekcji techniki
- Jesteś bystry jak woda w klozecie!
- Jesteś głupi… Wiedziałeś, że masz kanały… Wiedziałeś, że masz poprawkę… Wiedziałeś, że wszystko zależy od tego dzisiejszego tygodnia. I jak się przygotowałeś?! Byczek Fernando byłby bardziej inteligentny od ciebie!
- Opis: do ucznia, który nie przeszedł do następnej klasy
- Jesteś jakiś przychlaśnięty?
- Jesteś normalnie tępy, normalnie, jak kurde wieko beczki, tej!
- Jesteś w czarnej dupie!
- Opis: nauczycielka fizyki do zagrożonego ucznia.
- – Jeszcze raz 20 pompek.
– Ale dlaczego aż tyle?
– Klaskaliście, to chyba wam się podobało.- Opis: na lekcji WF na boisku, uczniowie czyścili ręce z błota
- Jutro zrobię wam niezapowiedzianą kartkówkę.
M[edytuj • edytuj kod]
- Masz szeroki wachlarz reakcji, moje dziecko. Dywagacja sensoryczna?
- Opis: nauczyciel geografii do ziewającego ucznia
- Może w ogóle zrobimy sobie takie małe manewry… Myślę, że będziecie tu robić po prostu fikołki radości, oraz bić brawo, aż się spocicie! Dzień fajnych pytań!
- Może lepiej nie mów "Myślę więc jestem" bo jeszcze nam tu znikniesz.
- – Można gadać?
– Nie.
– A można przez telefon?
– Tak!
N[edytuj • edytuj kod]
- Nagrody za konkurs się niesamowite: Wakacje w Tajlandii, lot dreamlinerem do Nowego Jorku i dwa snickersy.
- Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.
- No dobra, nieobecni wstać.
- – No, to na obrazie stoi se facet…
– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!- Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta
- Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!
O[edytuj • edytuj kod]
- Opowiada ona historię na autentycznych faktach.
- Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.
P[edytuj • edytuj kod]
- Paweł! Kto ci najczęściej gra na garach?!
- Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.
- Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.
- Posadziłabym cię na pierwszej ławce, ale obawiam się, że zasłonisz swoją grzywą cały widok klasie.
S[edytuj • edytuj kod]
- Schowajcie telefony. Na lekcji używamy tylko szarych komórek.
- Stań sobie z boczku.
- Opis: do ucznia, aby się przesunął
T[edytuj • edytuj kod]
- Tak to już jest, że zawsze w życiu melona, kokosy spadają z nieba.
- Ten, kto powiedział, że nie ma głupich pytań, nie znał waszej klasy.
- – Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”
– Czy musiało dojść do tej bitwy?- Opis: na lekcji historii
- Tłumaczę wam jak chłop krowie.
- – To równanie jest sprzeczne, panie profesorze.
– Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem! - Twoja głupota sięga Himalajom!
- Ty w ogóle bystry szczon jesteś! Ja nawet nie wiedziałem o tym.
W[edytuj • edytuj kod]
- W gimnazjum jesteś, a ściągać nie potrafisz!
- Opis: nauczyciel historii na sprawdzianie
- Wejdźcie do klasy, a ja pójdę do pokoju nauczycielskiego po klucze.
- Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem, zaczynających się na „ch”, a kończących się na „uj”.
- Wierzący katolicy wielbią Boga. Bynajmniej ja.
- Opis: ksiądz na lekcji religii
- Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.
- Wojtka zamknięto w sześciennej klatce o boku 30 dm.
- Opis: Nauczyciel matematyki na kartkówce.
- Wstań i zobacz, jak siedzisz.
Z[edytuj • edytuj kod]
- Zadanie domowe. Podręcznik strony od 4 do 98. Na jutro.
- Zanieś to krzesło tam, gdzie zanosi się krzesła.
- Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.
Uwagi z dzienniczków[edytuj • edytuj kod]
A[edytuj • edytuj kod]
- Adam bawi się śrubokrętem i rzuca nim po klasie.
- Agata oblepia Kasi usta taśmą, a Kasia jest z tego bardzo zadowolona.
- Aleksander urwał przycisk od spłuczki Geberit srebrny, metalowy, podwójny.
- Aleksander zbił szybę plecakiem.
- Ania robi origami z kartkówki.
- Ania sika do umywalki.
- Ania wybiega z klasy, biegnie na boisko, w drodze zdejmując koszulkę i prawie naga zaczyna tarzać się w śniegu, śpiewając utwór „Niech żyje wolność, wolność i swoboda”…
p.s. Nie przeszkadza jej, kiedy kilku chłopców ze starszej klasy (również rozebranych) przyłącza się do niej śpiewając „Niech żyje zabawa i dziewczyna młoda…”
p.p.s. Uzasadniła swoje zachowanie chęcią zrobienia nauczycielowi (mnie) na złość.
B[edytuj • edytuj kod]
- Bawi się monitorem na lekcji informatyki.
- Bawi się pod ławką. Nie trzyma rąk na ławce.
- Bawi się prezerwatywą na lekcji.
- Bawi się ręką kolegi na lekcji.
- Bawi się zegarkiem na lekcji języka rosyjskiego.
- Beata je naleśnika pod ławką.
- Biega na lekcji wf.
- Bije się z kolegą na biologii, przewraca ławki.
- Brak podpisu.
- Butelką z piciem bije kolegę w brzuch.
C[edytuj • edytuj kod]
- Chodzi na czworaka po klasie i mówi, że chciała porozmawiać z koleżanką.
- Chodzi w glanach i tupie.
- Chodzi z workiem na głowie i mówi, że jest czantelmanem.
- Czyha na nauczyciela.
D[edytuj • edytuj kod]
- Dariusz utopił dwie ławki w jeziorze na wycieczce szkolnej.
- Demonstrując działanie gejzeru, opryskał pomidorem całą klasę.
- Demonstruje na fizyce zabawki.
- Dominik na klasowym zdjęciu wyszedł jak małpa, a Daniel założył maskę pawiana.
- Dominik wyrwał kieszeń CD-ROM.
- Dziewczynki na lekcji wąchają zeszyty.
- Dzisiaj zachowywał się normalnie, ale dla zasady wpisałam mu uwagę.
E[edytuj • edytuj kod]
- Ewa przyniosła do szkoły ryby i zaczęła hodować je w umywalce.
F[edytuj • edytuj kod]
- Fauluje kolegów na lekcji wychowania fizycznego.
G[edytuj • edytuj kod]
- Gdacze na lekcji.
- Gdy nie przyjęłam jego zadania na kartce, zjadł je w sposób odrażający.
- Gdy powiedziałam mu, że "Krzyżacy" to dobra książka, zaczął żuć kartki.
- Gra w karty na języku angielskim.
- Gra w kółko i krzyżyk na lekcji.
- Grał w statki na dzienniku lekcyjnym.
- Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.
- Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.
- Groźby karalne: „Ten laptop będzie mój”.
I[edytuj • edytuj kod]
- I przyniósł do szkoły trutkę na szczury, z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.
- Ignacy bluźni na nauczyciela.
J[edytuj • edytuj kod]
- Jacek rozbił młotkiem nogę od umywalki.
- Jakub odzywa się podczas sprawdzania obecności zamiast nieobecnego ucznia.
- Jasio śmieje się na głos, odwraca się do tyłu i mówi sobie coś do kolegów.
- Jasio wystawia ptaka za okno i macha nim.
- Opis: o chłopcu, który bawił się wypchaną sową
- Jaś rozbił młotkiem umywalkę i pisuar.
- Jeden z drugim rozmawiają na lekcji.
- Jeździ Żukiem po klasie.
- Opis: o uczniu, który udawał jazdę samochodem
- Jurek otworzył spłuczkę i nawrzucał do niej papierków.
- Jurek urwał drzwi od kabiny w ubikacji szkolnej.
- Justyna biję Jacka książką po głowie. Po zwróceniu uwagi powiedziała, że pani matematyczka sama kazała mu wbić do głowy, że pierwiastek z dwudziestu pięciu to pięć.
K[edytuj • edytuj kod]
- Kaja pisze do mamy SMS-a na kalkulatorze.
- Kinga przyniosła młotek do szkoły i rozwaliła nim ławkę.
- Kiwa głową nieprzyzwoicie.
- Opis: uwaga z lekcji religii w liceum
- Klasa biega po klasie i nikt nie zwraca uwagi na moje uwagi.
- Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.
- Klasa imituje odgłosy wydalania gazów.
- Kładzie się na podłodze, a zapytany o powód odpowiada, że zniża się do poziomu nauczyciela.
- Kopie piłkę na lekcji w-fu.
- Kopnął kolegę i mówi, że go boli głowa.
- Kowalska i Nowak nie chcą podać swego nazwiska.
- Kowalski w trakcie lekcji uprawiał ziemię cyrklem w doniczce.
- Kradną pomidory z kuchni szkolnej.
- Kradną ze szkolnej kuchni ziemniaki i robią z woźną frytki.
- Kradnie szkolny prąd.
- Opis: o uczniu, który podłączył telefon do ładowarki
- Krystian wącha korektor.
- Krzysiek gapi się przez okno na kartkówce z geografii.
- Krzysiek przyniósł do szkoły otwarty dżem i kazał go kupować młodszym kolegom.
- Krzysiek urwał umywalkę z półpostumentem.
- Kwiczy jak świnka na lekcji języka polskiego.
L[edytuj • edytuj kod]
- Leży w drzwiach i zachowuje się jak kowboj, zjadając swoją kartkówkę.
- Leży na podłodze i krzyczy.
- Lucjan trzepie na lekcji.
- Opis: o uczniu, który strzepywał korektor
M[edytuj • edytuj kod]
- Maciej urwał pisuar w ubikacji szkolnej.
- Maciek zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.
- Magdalena przez całą lekcję robi makijaż sobie i koleżance, nic nie robi na lekcji.
- Maja wyrywa kartki z zeszytu i je je. Zapytana dlaczego, odpowiedziała: „Skoro wartości odżywcze z jedzenia wchodzą do mózgu, czemu nie informacje szkolne?”
- Małgosia nazwała swoją koleżankę „pustakiem” tylko dlatego, że ta nie zrozumiała tematu.
- Marek bije się po dzwonku.
- Marek na wycieczce do kina jechał bez skasowanego biletu.
- Marek przykleił znak „dla panów” na drzwi od damskiej toalety.
- Marek urwał spłuczkę na II piętrze.
- Marianna nie uważa na lekcji, bo wycina coś z ziemniaka.
- Mateusz na lekcji religii obnaża swoją nędzną klatę.
- Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.
- Męska część klasy odmówiła wyciągnięcia fletów.
- Michał podczas lekcji nagle bez powodu wstał, krzyknął na całą klasę "je*ać EURO 2012" i wybiegł, wrzeszcząc wniebogłosy.
- Michał rzucił kolegą o ścianę
- Michał odkręcił kran do końca, by sprawdzić reakcję kolegów na cieknącą wodę.
- Michał stwierdził, że koleżanka jest obojnakiem, bo nie ma piersi.
- Michał zabrał z ubikacji przepychacz do pisuaru i robi stemple na ścianie.
- Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.
- Michałowi z przydrożnymi atrakcjami Polski kojarzą się tirówki.
- Mikołaj pisze SMS-y podczas lekcji na puszce po orzeszkach pod ławką.
- Mówi nauczycielce „spier*alaj je*ana szmato”.
N[edytuj • edytuj kod]
- Na języku angielskim je ciastka, nie reaguje na polecenia nauczyciela.
- Na lekcji biologii rzucił we mnie łopatą.
- Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jest jak narkotyk.
- Na lekcji geografii rozbija puszkę po napoju głową.
- Na lekcji muzyki wyciął zegarek z papieru. Mówi do niego i udaje agenta.
- Na lekcji plastyki Klara wsadza sobie kredki do nosa i nieco bardziej wulgarnych miejsc.
- Na lekcji religii za głośno się modli.
- Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.
- Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada „Ten skur*ysyn jest gdzieś na boisku”.
- Na uwagi nauczyciela w ogóle nie zwraca uwagi.
- Na wf-ie nosi za małe spodenki. Zapytana dlaczego, twierdzi, że takie są bardziej sexy.
- Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.
- Nagminnie biega po tablicy.
- Nalał mydła do butelki, którą podlewa się kwiaty.
- Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.
- Nazywa nauczycielkę historii "Śmiercią"
- Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy mówiąc, że nie zna hasła.
- Nie nosi dzienniczka, robi zadania z ćwiczeń, a przede wszystkim nie nosi dzienniczka.
- Nie nosi kredek i to ciągle.
- Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.
- Niewłaściwe zachowanie w czasie zajęć technicznych – uczennica nieprzygotowana do zajęć pozbierała skrawki materiałów od innych uczniów i wykonała z nich coś w rodzaju majtek, po czym założyła to na spodnie i paradowała po klasie.
O[edytuj • edytuj kod]
- Odnosi się wobec mnie wulgarnie, cytuję: „Ej majster, ile mam tych materacy przynieść?”
- Ogląda rozdany sprawdzian, łapie się za głowę i stwierdza: „O, kur*a!”
- Ogólne zachowanie syna budzi zastrzeżenia.
- Olek jeździ hulajnogą w szkole.
- Olek urwał nogę od umywalki.
- Oślepia kolegów za pomocą nożyczek.
- Obraża tragicznie zmarłego prezydenta i jego brata.
P[edytuj • edytuj kod]
- Patrzy na klasę przez zieloną linijkę.
- Patrzy na mnie spode łba.
- Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki.
- Paweł robi coś ale nie wiem jak to nazwać
- Paweł ukradł koledze płytę DVD.
- Paulina rzuciła cegłą w klasie. Zapytana o powód, odpowiedziała, że tego palanta Grzegorza ukamieniować trzeba, bo ukradł jej ołówek.
- Pieką bułki w tosterze.
- Pije wodę z kranu, mówiąc: „Kaca mam”.
- Pluje papierkami za pomocą rurki od długopisu.
- Po lekcji o Indianinach Felicja smaruje twarz sobie i innym szminką, uzasadniając to wczuwaniem się w rolę.
- Po napisaniu kartkówki nie oddał jej twierdząc, że zostawił ją w domu.
- Po wpisaniu uwagi, Rafał zaczął chodzić po klasie.
- Pociął koledze sweter, chcąc sprawdzić jakość wyrobu.
- Podał nie swoje imię motywując, że chciałby się tak nazywać.
- Podarł firankę w sali 46.
- Podczas przerwy przed pracownią technika kopał Marka Nowickiego.
- Podlał kaktusa herbatą.
- Podpalił koledze teczkę na lekcji i zapytał, czy może wyjść po gaśnicę.
- Pokazuje swój brzuch, po czym mówi „Cmoknij mnie”.
- Pokazuje koledze z ławki „Fajne du*y”.
- Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych.
- Poszła do łazienki i wróciła do klasy z kawą.
- Powiedział do nauczyciela: „Ty zboczeńcu”.
- Powiedział do pani woźnej, która zwróciła mu uwagę: „Niech pani uważa, bo jutro może już pani nie pracować w tej szkole”.
- Prowadzi rozmowę telefoniczną, siedząc w pierwszej ławce.
- Prowokacyjnie je kanapkę na lekcji języka polskiego, siedząc w pierwszej ławce.
- Prowokacyjnie żuje gumę, nie reaguje na uwagi nauczyciela, rzuca ziemniakami w kolegów.
- Przemek bawi się na lekcji wszystkim, nawet chorym palcem.
- Przeszkadza w prowadzeniu języka rosyjskiego. Zabiera zeszyt koledze i przestawia na inną ławkę.
- Przeżuwa, a następnie rzuca cukierkami do żucia w nauczyciela.
- Przyszła do szkoły w samym swetrze.
- Pyta się mnie o to, co robiłem tyle w łazience.
- Pyta się nauczyciela, czy ma łyse stopy.
R[edytuj • edytuj kod]
- Rafał urwał klamkę w toalecie personelu i zatrzasnął tam nauczycielkę.
- Rafał bije kolegów przepychaczem do pisuaru.
- Rafał cały czas śpiewa i nuci na lekcji.
- Rafał ciągnie za przycisk od spłuczki.
- Rafał podczas zwiedzania Wawelu biegał po salach i krzyczał „Bić bolszewików!”
- Rafał urwał umywalkę na II piętrze.
- Rajmund rzuca bananem po klasie.
- Rajmund urwał wylewkę od baterii w ubikacji szkolnej.
- Rozbiera cząsteczki na atomy i kładzie sobie je na oczach.
- Rozbiera się na lekcji.
- Rozmawiałam z nią i nie dała mi dojść do słowa.
- Rozpędził się i z całej siły uderzył głową w drzwi od sali. Zapytany o powód odpowiedział, że na filmach zawsze się udaje.
- Rysuje damskie genitalia na ścianie.
- Rzuca ciastem po klasie.
- Rzuca kamieniami z gabloty w nauczyciela.
- Rzuca kredą, rozmawia, nie interesuje się lekcją biologii.
- Rzuca piłką na sali gimnastycznej.
- Rzuca w koleżanki spreparowaną żabą.
- Rzucał papierową kulką po klasie i udało mu się trafić koledze w oko.
- Rzucił w nauczyciela doniczką i krzyknął: „Trafiłem!”.
S[edytuj • edytuj kod]
- Sebastian i Antoni prowadzą wojnę na ołówki.
- Sebastian urwał sznurek od spłuczki.
- Siedzi w ławce, rozwiązując zadania.
- Sika do umywalki. Uważa ją za pisuar.
- Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.
- Sonia topi rybkę.
- Spada z krzesła.
- Splunąwszy na buty nauczyciela chemii, zaczął spożywać śniadanie, głośno mlaskając. Otrzymawszy uwagę odpowiedział, iż nie interesuje go temat lekcji.
- Spóźniony, wpadł do klasy, podchodząc do nauczycielki zaproponował ciastko słowami: „Chce pani?”
- Stale obraża się na nauczycieli.
- Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.
- Szczeka na lekcji.
Ś[edytuj • edytuj kod]
- Śmieje się parszywie.
- Śpiewa na lekcji muzyki.
T[edytuj • edytuj kod]
- Tnie się cyrklem i mówi, że nikt jej nie rozumie.
- Trenuje wschodnie sztuki walki na drzwiach od przebieralni dziewcząt.
U[edytuj • edytuj kod]
- Uczennica bawi się na lekcji tamponem zabarwionym czerwonym atramentem – składa dziwne propozycje nauczycielce.
- Uczeń bije się z Tomkiem, po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.
- Uczeń buja się na dwóch tylnych nogach krzesła, by za chwilę opuścić dwie przednie z hukiem na podłogę.
- Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.
- Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.
- Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.
- Uczeń na stołówce rzuca kotletami mielonymi po sali, upomniany zaczął gwałtownie się wiercić, po czym pobiegł w stronę wyjścia i z impetem zadrapał drzwi.
- Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.
- Uczeń straszy mnie mafią.
- Uczeń straszył koleżankę przez cały dzień pierogiem.
- Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.
- Uczeń ucieka po lekcji, w czasie jej trwania.
- Uczeń udaje Adama Małysza, skacząc z 9. stopnia na schodach.
- Uczeń w sposób wulgarny daje mi do zrozumienia, że nie zrozumiał tematu.
- Uczeń zagroził mi, że zdemoluje mi mieszkanie, jeżeli jeszcze raz postawię mu pałę.
- Uczniowie namawiają mnie do wpisania im uwagi.
- Uczniowie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych wypuścili F-16, który rozbił się na trzeciej ławce. Prawdopodobnie nikt nie przeżył.
- Uczniowie wychodzą podczas lekcji języka angielskiego przez okno do sklepu, po czym wracają tą samą drogą.
- Uczniowie X, Y, Z kradną czerwone cebule ze stołówki.
- Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.
- Uderza z całej siły głową w ławkę. Zapytany o powód twierdzi, że zajebiście kręci mu się po tym w bani.
- Ugryzł mnie.
- Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.
- Ukradł koledze tornister.
- Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.
- Urwałem klapę na II piętrze.
- Opis: uczeń wpisuje sobie uwagę za urwanie klapy od sedesu
- Usiłował wypić całą wodę z kranu.
W[edytuj • edytuj kod]
- W czasie odpowiedzi z historii, jako co drugi wyraz wtrąca słowo „facet”.
- W czasie pakowanie się wstał z ławki.
- W czasie wyścigu międzyszkolnego umyślnie biegł wolno, by, jak twierdzi, zyskać na czasie.
- Warczy na lekcji, usuwając bakterie z jamy ustnej.
- Wbił do paprotki kartkę z podpisem Marihuana.
- Wiesza się w szatni.
- Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.
- Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.
- Wojciech w czasie lekcji polskiego wspomina o swoich jądrach.
- Wojtuś uważał, że kolega jest śmieciem, więc chciał go wyrzucić do kosza.
- Wulgarnie insynuuje dziewczętom czyny lubieżne (po prostu nie da się tego cytować).
- Wyciąga szpilkę z gazetki i nie widzi w tym nic złego.
- Wyrwał muszlę klozetową. Uczniowie nie mają gdzie sikać.
- Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.
- Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.
- Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.
- Wysłany w celu namoczenia gąbki, wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.
- Wysmarował się czarną pastą do butów, a gdy zwróciłam mu uwagę, nazwał mnie rasistką.
- Wyzywa koleżankę od takich, co stoją pod latarnią.
Z[edytuj • edytuj kod]
- Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.
- Zachowuje się jak idiotka.
- Zachowuje się jak nienormalna.
- Zakręcił i odkręcił kran od spłuczki.
- Założył na głowę chusteczkę higieniczną uformowaną na kształt piuski i twierdzi, że jest papieżem.
- Zanieczyszcza powietrze w klasie.
- Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.
- Zapytany przez nauczyciela co robi odpowiada: „Bawię się cyckiem”.
- Zbił szybę na sali gimnastycznej.
- Zbyszek został wyczytany na apelu za obcinanie spłuczek w WC szkolnym scyzorykiem. Po tygodniu dostaje naganę za odrąbanie siekierą muszli klozetowej.
- Ze szkolnego akwarium zrobił pisuar.
- Zenon zmienia oceny napisane przez nauczyciela.
- Zjada kanapki.
- Zjada ściągi po klasówce.
- Zrobił koledze kebaba z plecaka.
- Zuza maluje się pod ławką.
- Zuzanna zwolniła się z lekcji. Wróciła godzinę później, przyprowadzając ze sobą miejscowego alkoholika, który usiłował trafić mnie butelką.
- Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.