Warcraft II: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Allahu Thumburihhtu!)
Znacznik: przez API
 
(Nie pokazano 24 wersji utworzonych przez 21 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Grafika:Warcraft_ork.jpg|right|thumb|250px|Typowy ork]]
[[Plik:Warcraft_ork.jpg|thumb|250px|Ork w całym swym jestestwie]]
'''Warcraft II''' - [[USA|amerykańsko]]-[[Dania|duńsko]]-[[Chorwacja|chorwacka]] odpowiedź na polski produkt ''Polanie'', zarazem [[sequel|sekłel]] [[Warcraft|Warcraft'a I]].
'''Warcraft II''' [[Stany Zjednoczone Ameryki|amerykańsko]]-[[Dania|duńsko]]-[[Chorwacja|chorwacka]] odpowiedź na polski produkt ''Polanie'', zarazem [[sequel|sekłel]] [[Warcraft (seria)|Warcraft'a I]].
Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją [[rutyna|rutyną]] i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego [[hit]]u.
Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją [[rutyna|rutyną]] i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego [[gówno|hitu]].


Gra Warcraft II oparta jest na zmodyfikowanym graficznie enginie polskiego hitu ''Polanie''. Interface i fabuła zostały jednak zmodyfikowane:
Gra Warcraft II oparta jest na zmodyfikowanym graficznie enginie polskiego hitu ''Polanie''. Interface i fabuła zostały jednak zmodyfikowane:


# [[Drwal]], zwany teraz ''[[Chłop]]em'' przejmuje funkcje [[krowa|Krowy]], jednak nie daje [[mleko|mleka]], co z początku może wydawać sie niespodzianką.
# [[Drwal]], zwany teraz ''[[Chłop]]em'' przejmuje funkcje [[krowa|krowy]], jednak nie daje [[mleko|mleka]], co z początku może wydawać się niespodzianką.
# ''Wiślanie'' zostają zastąpieni Orkami, a ''Pomorzanie'' undeadami. ''Waleci'' oraz ''Mazowszanie'' zostają usunięci z fabuły.
# ''Wiślanie'' zostają zastąpieni Orkami, a ''Pomorzanie'' undeadami. ''Wieleci'' oraz ''Mazowszanie'' zostają usunięci z fabuły.
# [[Rycerz]] ma [[koń|konia]].
# [[Rycerz]] ma [[koń|konia]].
# Chata Wójów nazywa się Baracks.
# Chata Wojów nazywa się Baracks.
# Nie ma krów
# Nie ma [[krowa|krów]].
# Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
# Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
# Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
# Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
# Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać.
# Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać.
# Nie ma krów
# Nie ma krów.
# Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan).
# Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage Chata, Tower Kapłan).
# Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w [[owca|owcę]]. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
# Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w [[owca|owcę]]. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
# W ogóle - są owce!
# W ogóle są owce!
# Ale nie ma krów! (?)
# Ale nie ma krów! (?)
# Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z [[drewno_(materiał)|drewna]]. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś [[sens]].
# Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z [[Drewno|drewna]]. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś [[sens]].
# Zrąbane [[drzewo]] może się przewracać w różnych kierunkach.
# Zrąbane [[drzewo]] może się przewracać w różnych kierunkach.
# Nie ma krów
# Nie ma krów.
# Kopalnie [[złoto|złota]] po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów.
# Kopalnie [[złoto|złota]] po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów.
# W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall.
# W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall.
# Ha! Ale nie da sie jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko.
# Ha! Ale nie da się jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko.
# Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych [[farma|farm]]!
# Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych [[farma|farm]]!
# Nie ma krów
# Nie ma krów.
# Cholera, niedźwiedzi też nie ma.
# Cholera, niedźwiedzi też nie ma.
# Ale za to są [[smok]]i! Tyle, że smoka da sie ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa.
# Ale za to są [[smok]]i! Tyle, że smoka da się ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa.
# Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami.
# Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami.
# Funkcje Kapłanki pełni Palladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma koń i świeci.
# Funkcje Kapłanki pełni Paladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma konia i świeci.
# Wiecie czego brakuje? Krów!
# Wiecie czego brakuje? Krów!


{{Warcraft}}
{{Gry fabularne}}


[[Kategoria:Gry komputerowe]]
[[Kategoria:Warcraft]]

Aktualna wersja na dzień 11:53, 29 sty 2017

Ork w całym swym jestestwie

Warcraft IIamerykańsko-duńsko-chorwacka odpowiedź na polski produkt Polanie, zarazem sekłel Warcraft'a I. Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją rutyną i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego hitu.

Gra Warcraft II oparta jest na zmodyfikowanym graficznie enginie polskiego hitu Polanie. Interface i fabuła zostały jednak zmodyfikowane:

  1. Drwal, zwany teraz Chłopem przejmuje funkcje krowy, jednak nie daje mleka, co z początku może wydawać się niespodzianką.
  2. Wiślanie zostają zastąpieni Orkami, a Pomorzanie undeadami. Wieleci oraz Mazowszanie zostają usunięci z fabuły.
  3. Rycerz ma konia.
  4. Chata Wojów nazywa się Baracks.
  5. Nie ma krów.
  6. Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
  7. Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
  8. Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać.
  9. Nie ma krów.
  10. Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage – Chata, Tower – Kapłan).
  11. Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w owcę. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
  12. W ogóle – są owce!
  13. Ale nie ma krów! (?)
  14. Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z drewna. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś sens.
  15. Zrąbane drzewo może się przewracać w różnych kierunkach.
  16. Nie ma krów.
  17. Kopalnie złota po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów.
  18. W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall.
  19. Ha! Ale nie da się jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko.
  20. Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych farm!
  21. Nie ma krów.
  22. Cholera, niedźwiedzi też nie ma.
  23. Ale za to są smoki! Tyle, że smoka da się ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa.
  24. Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami.
  25. Funkcje Kapłanki pełni Paladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma konia i świeci.
  26. Wiecie czego brakuje? Krów!