Haven & Hearth: Różnice pomiędzy wersjami
M (ortografia i interpunkcja) |
|||
(Nie pokazano 15 wersji utworzonych przez 9 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
⚫ | |||
{{cytat| |
{{cytat|GUUUNWO!!!1|Przeciętny gimbus, który przypadkiem natrafił na '''Haven & Hearth'''}} |
||
'''Haven & Hearth''' ([[język angielski|ang]], Przystań i Palenisko) – stworzony w 2008 |
'''Haven & Hearth''' ([[język angielski|ang]], Przystań i Palenisko) – stworzony w [[2008]] (p.n.e.) symulator <del>przetrwania</del> jechania [[Ty|Cię]] w [[dupa|dupsko]] przez wszytko, co się rusza. |
||
⚫ | |||
== Historia == |
== Historia == |
||
Gra została |
Gra została stworzona przez dwóch [[student]]ów, którym strasznie nie chciało się pisać pracy magisterskiej. Wymyślili oni, że będą zabijać graczy za pieniądze. Od czasu powstania (a było to baaardzo dawno temu) nadal jest w pre-alphie. Twórcy mówią, że nie mają już pomysłu na grę, bo ich diler poszedł do więzienia. |
||
==Stworzenia== |
== Stworzenia == |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
== Dźwięk == |
|||
⚫ | |||
⚫ | Przy tworzeniu gry twórcy nagle zorientowali się, że przydałaby się jakaś muzyka. Któryś z nich wpadł na pomysł, aby wrzucić gramofon, MP3, niemiecką muzykę folk, trochę [[cegła|cegieł]] i struny głosowe noworodka do [[mikser]]a. Tak oto narodził się nowy gatunek muzyki znany jako „wkur{{cenzura3}}ący”, który uruchamia się przy każdym wejściu do domku. |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
== |
== Lagi == |
||
⚫ | Przy tworzeniu gry twórcy nagle zorientowali się, że przydałaby się jakaś muzyka. Któryś z nich wpadł na pomysł aby wrzucić gramofon, MP3, niemiecką muzykę folk, trochę cegieł i struny głosowe noworodka do |
||
==Lagi== |
|||
Lagi w tej grze grze grze grze występują bard bard bardzo czę Lagi w tej grze wystę występują bardzo często... '''Server last time talked to me at 30th February 2014'''. |
Lagi w tej grze grze grze grze występują bard bard bardzo czę Lagi w tej grze wystę występują bardzo często... '''Server last time talked to me at 30th February 2014'''. |
||
Przez |
Przez długi okres gra była w stanie perpetuum lagile, a większe stężenie graczy niż dwóch obfitowało w wybuch komputera twórcy (bo to na nim stał [[serwer]]). Jednak pewnego dnia nagle stała się światłość, gdyż twórcy zaopatrzyli się w [[kalkulator]] z Castoramy i teraz gra śmiga bez zarzutów. |
||
==Rozgrywka== |
== Rozgrywka == |
||
Gra polega na przetrwaniu w dziczy, wśród dzikich zwierząt, jeszcze dzikszych noobów i najdzikszych kłód, które z wielką chęcią wbiją Ci się w nogi. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
Złoty przepis na raid: |
Złoty przepis na raid: |
||
a)Składniki: |
a) Składniki: |
||
*Współplemieńcy najlepiej bez umiejętności bojowych. |
* Współplemieńcy, najlepiej bez umiejętności bojowych. |
||
*Łódki bo przecież jakoś do wroga trzeba dopłynąć. |
* Łódki, bo przecież jakoś do wroga trzeba dopłynąć. |
||
*<del>Taran</del> Nie, to już wszystko. |
* <del>Taran</del> Nie, to już wszystko. |
||
b)Plan ataku: |
b) Plan ataku: |
||
<del>Wcześniej opracowana doskonała taktyka</del> Phi, taki |
<del>Wcześniej opracowana doskonała taktyka</del> Phi, taki pr0s jak Ty nie potrzebuje żadnego planu działania. |
||
c) Co?! Atak się nie udał? Nie przejmuj się, następnym razem będzie lepiej. |
|||
=== Handel=== |
=== Handel === |
||
Handel w grze ogranicza się do wymiany cennych przedmiotów takich jak na przykład |
Handel w grze ogranicza się do wymiany cennych przedmiotów takich jak na przykład ''Marchew quality101'' na ''Deski quality69''. Handel odbywa się tylko i wyłącznie wśród współplemieńców bo inni są ''be'' i ''a fuj''. |
||
==Gracze== |
== Gracze == |
||
⚫ | {{cytat|Newbie: Hi, Iam friendly.<br>Player Killer: Hi. (w tym momencie PK uderza Newbie)<br>Newbie: Why?<br>Player Killer:Why not? (Newbie upada od drugiego ciosu)<br>Newbie: (...) Podczas bycia ogłuszonym nie można rozmawiać.<br>Player Killer: (PK zadaje 3 śmiertelny cios)|Sami widzicie, że gracze są bardzo mili dla siebie nawzajem i chętnie nawiązują współpracę}} |
||
[[Plik:Pierwsze chwile w HnH.jpg|thumb|right|240px|Zdjęcie przedstawiające pierwsze chwile w grze każdego nooba.]] |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | * '''Alt''' – Postać '''Alt'''ernatywna. Gracze zakładają je, gdyż robienie jednej postaci pod wszystkie statystki jest nieopłacalne (w przypadku jej śmierci tracą wszystko). Znaczna część noobów nie zna jeszcze takiej możliwości, więc utrata przez jednego z nich swojego ultra-hiper-mega-yolo-wojowniko-farmero-krawco-kowalo-łucznika wiąże się ze spamem na forum na temat „oMg what A sHHit thiS faker kilLed me fack nOOb!!1”. |
||
|2=Sami widzicie, że gracze są bardzo mili dla siebie nawzajem i chętnie nawiązują współpracę.}} |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | * |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
{{main|[[noob]]}} |
{{main|[[noob]]}} |
||
*Posiada tylko |
* Posiada tylko jedną postać, gdzie maksuje wszystkie statystyki. |
||
*Rzuca się na każdą osobę, którą spotka. |
* Rzuca się na każdą osobę, którą spotka. |
||
* |
* Pyta, jak używać skilli. |
||
*Łowi tylko na |
* Łowi tylko na jeden rodzaj przynęty. |
||
* |
* Pyta, dlaczego nie może bić innych graczy. |
||
*Chce atakować wioski bez umiejętności Rage. |
* Chce atakować wioski bez umiejętności Rage. |
||
*Nie ulepsza statystyk bo przecież skille są lepsze! |
* Nie ulepsza statystyk, bo przecież skille są lepsze! |
||
*Nie buduje domu. |
* Nie buduje domu. |
||
*Kopie w kopalni bez podpórek. |
* Kopie w kopalni bez podpórek. |
||
*Tworzy masakryczną liczbę altów i nasyła je na jakąś wioskę. |
* Tworzy masakryczną liczbę altów i nasyła je na jakąś wioskę. |
||
*Jego HearthKin to: |
* Jego HearthKin to: „yolo”, „swag”, „lol”, „zal” „wtf”, „fuck”, „nigga”, „123”. |
||
* Nie wie, co to curio. |
|||
==Uzależnienie== |
== Uzależnienie == |
||
Możesz czuć się uzależniony, jeśli: |
Możesz czuć się uzależniony, jeśli: |
||
*Gdy zostaniesz ranny biegniesz na najbliższe bagna w poszukiwaniu pijawek. |
* Gdy zostaniesz ranny, biegniesz na najbliższe bagna w poszukiwaniu pijawek. |
||
*Biegasz po mieście krzycząc: |
* Biegasz po mieście, krzycząc: „Trade Pearl for Carrot QL100”. |
||
*Wracając do domu próbujesz teleportować się do swojego paleniska. |
* Wracając do domu, próbujesz teleportować się do swojego paleniska. |
||
*Boisz się chodzić na basen. |
* Boisz się chodzić na basen. |
||
*Próbujesz zamieszkać w lesie. |
* Próbujesz zamieszkać w lesie. |
||
*Pływasz łódką |
* Pływasz łódką 100 km/h bez wioseł. |
||
*Giniesz od mrówek. |
* Giniesz od mrówek. |
||
*Nie jesz |
* Nie jesz [[obiad]]u, bo może on zaszkodzić Twojemu FEP. |
||
* Przed bójką z kolegą szukasz menu Adventure, aby włączyć Criminal Acts. |
|||
* Kupujesz sok z winogron, chowasz go do piwnicy a po tygodniu patrzysz, czy zmienił się w [[wino]]. |
|||
* Jesteś przekonany, że wina nie możesz trzymać w beczce, tylko w specjalnej bańce, ponieważ po tygodniu zamieni się w [[ocet]]. |
|||
* Próbujesz zniszczyć palisadę gołą ręką. |
|||
* Chcesz oswoić dzika. |
|||
* Kiedy widzisz kobietę w fioletowej sukience, pytasz się, jakie ma ql Merchanta. |
|||
* W Twoim domu są tylko szafy. W piwnicy, na parterze oraz na piętrze, niezależnie od tego – wszędzie masz szafy. |
|||
* Ewentualnie stojaki na ser. |
|||
* Przed każdą podróżą musisz napić się wina, inaczej możesz podróżować tylko na małe dystanse. |
|||
{{Gry komputerowe}} |
|||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
Aktualna wersja na dzień 10:59, 4 lis 2020
GUUUNWO!!!1
- Przeciętny gimbus, który przypadkiem natrafił na Haven & Hearth
Haven & Hearth (ang, Przystań i Palenisko) – stworzony w 2008 (p.n.e.) symulator przetrwania jechania Cię w dupsko przez wszytko, co się rusza.
Historia[edytuj • edytuj kod]
Gra została stworzona przez dwóch studentów, którym strasznie nie chciało się pisać pracy magisterskiej. Wymyślili oni, że będą zabijać graczy za pieniądze. Od czasu powstania (a było to baaardzo dawno temu) nadal jest w pre-alphie. Twórcy mówią, że nie mają już pomysłu na grę, bo ich diler poszedł do więzienia.
Stworzenia[edytuj • edytuj kod]
- Mrówki – czarno-
gównianebrązowe plamy krążące wokół czarno-gównianegobrązowego pręta wystającego z ziemi. - Lis – czerwono-pomarańczowy kot, którego animacja chodzenia wygląda jak pływanie w powietrzu.
- Dzik – największa zmora noobów, ewentualnie nowicjuszy. Jest na tyle mały, że może się schować za drzewem lub kamieniem i zaatakować z ukrycia.
- Niedźwiedź – jego motto to: „Jadę ci wpieić”. Poniżej pewnego progu zdrowia uruchamia się jego samozapłon, zwiększając tym samym jego statystyki i wypalając mu oczy.
- Jeleń – ogarnął polowanie w PvE do perfekcji, dzięki czemu zwykły noob nie jest w stanie go pokonać.
- Wół – pułapka na newbie i noobów nr 1, można wyrywać im włosy jako dobre źródło expa, jednakże przy zrywaniu istnieje prawdopodobieństwo na odmówienie współpracy z jego strony (czyt. rzuci się na Ciebie razem ze swoimi ziomkami).
Dźwięk[edytuj • edytuj kod]
Przy tworzeniu gry twórcy nagle zorientowali się, że przydałaby się jakaś muzyka. Któryś z nich wpadł na pomysł, aby wrzucić gramofon, MP3, niemiecką muzykę folk, trochę cegieł i struny głosowe noworodka do miksera. Tak oto narodził się nowy gatunek muzyki znany jako „wkurący”, który uruchamia się przy każdym wejściu do domku.
Lagi[edytuj • edytuj kod]
Lagi w tej grze grze grze grze występują bard bard bardzo czę Lagi w tej grze wystę występują bardzo często... Server last time talked to me at 30th February 2014.
Przez długi okres gra była w stanie perpetuum lagile, a większe stężenie graczy niż dwóch obfitowało w wybuch komputera twórcy (bo to na nim stał serwer). Jednak pewnego dnia nagle stała się światłość, gdyż twórcy zaopatrzyli się w kalkulator z Castoramy i teraz gra śmiga bez zarzutów.
Rozgrywka[edytuj • edytuj kod]
Gra polega na przetrwaniu w dziczy, wśród dzikich zwierząt, jeszcze dzikszych noobów i najdzikszych kłód, które z wielką chęcią wbiją Ci się w nogi.
Raidy[edytuj • edytuj kod]
Raidy polegają na wioskowym ataku na osadę wroga, by zabić jej mieszkańców, ukraść skarby, zgwałcić niewiasty czy też pokazać, jakim to się jest mężnym.
Złoty przepis na raid: a) Składniki:
- Współplemieńcy, najlepiej bez umiejętności bojowych.
- Łódki, bo przecież jakoś do wroga trzeba dopłynąć.
TaranNie, to już wszystko.
b) Plan ataku:
Wcześniej opracowana doskonała taktyka Phi, taki pr0s jak Ty nie potrzebuje żadnego planu działania.
c) Co?! Atak się nie udał? Nie przejmuj się, następnym razem będzie lepiej.
Handel[edytuj • edytuj kod]
Handel w grze ogranicza się do wymiany cennych przedmiotów takich jak na przykład Marchew quality101 na Deski quality69. Handel odbywa się tylko i wyłącznie wśród współplemieńców bo inni są be i a fuj.
Gracze[edytuj • edytuj kod]
Newbie: Hi, Iam friendly.
Player Killer: Hi. (w tym momencie PK uderza Newbie)
Newbie: Why?
Player Killer:Why not? (Newbie upada od drugiego ciosu)
Newbie: (...) Podczas bycia ogłuszonym nie można rozmawiać.
Player Killer: (PK zadaje 3 śmiertelny cios)
- Sami widzicie, że gracze są bardzo mili dla siebie nawzajem i chętnie nawiązują współpracę
Poniżej przedstawiamy najważniejsze rodzaje graczy w Haven & Hearth:
- Alt – Postać Alternatywna. Gracze zakładają je, gdyż robienie jednej postaci pod wszystkie statystki jest nieopłacalne (w przypadku jej śmierci tracą wszystko). Znaczna część noobów nie zna jeszcze takiej możliwości, więc utrata przez jednego z nich swojego ultra-hiper-mega-yolo-wojowniko-farmero-krawco-kowalo-łucznika wiąże się ze spamem na forum na temat „oMg what A sHHit thiS faker kilLed me fack nOOb!!1”.
- Player Killer – 99,69% graczy, którzy podbiją wysokie statystyki oraz zdobędą dobre przedmioty.
- Gracz przyjazny – ERROR 404 Player not found.
- Lawspeaker – Osoba zarządzająca wioską. Jego głównym zadaniem jest wydawanie poleceń, ewentualnie wydawanie poleceń, od czasu do czasu może wydać jakieś polecenie.
- Bociarz – Gra 25 godzin na dobę przy użyciu botów. Dzięki temu, taki gracz może bardzo szybko stać się pr0, a później wyewoluować w Player Killera (ewentualnie w gracza przyjaznego).
Noob w Haven & Hearth[edytuj • edytuj kod]
- Główny artykuł: noob
- Posiada tylko jedną postać, gdzie maksuje wszystkie statystyki.
- Rzuca się na każdą osobę, którą spotka.
- Pyta, jak używać skilli.
- Łowi tylko na jeden rodzaj przynęty.
- Pyta, dlaczego nie może bić innych graczy.
- Chce atakować wioski bez umiejętności Rage.
- Nie ulepsza statystyk, bo przecież skille są lepsze!
- Nie buduje domu.
- Kopie w kopalni bez podpórek.
- Tworzy masakryczną liczbę altów i nasyła je na jakąś wioskę.
- Jego HearthKin to: „yolo”, „swag”, „lol”, „zal” „wtf”, „fuck”, „nigga”, „123”.
- Nie wie, co to curio.
Uzależnienie[edytuj • edytuj kod]
Możesz czuć się uzależniony, jeśli:
- Gdy zostaniesz ranny, biegniesz na najbliższe bagna w poszukiwaniu pijawek.
- Biegasz po mieście, krzycząc: „Trade Pearl for Carrot QL100”.
- Wracając do domu, próbujesz teleportować się do swojego paleniska.
- Boisz się chodzić na basen.
- Próbujesz zamieszkać w lesie.
- Pływasz łódką 100 km/h bez wioseł.
- Giniesz od mrówek.
- Nie jesz obiadu, bo może on zaszkodzić Twojemu FEP.
- Przed bójką z kolegą szukasz menu Adventure, aby włączyć Criminal Acts.
- Kupujesz sok z winogron, chowasz go do piwnicy a po tygodniu patrzysz, czy zmienił się w wino.
- Jesteś przekonany, że wina nie możesz trzymać w beczce, tylko w specjalnej bańce, ponieważ po tygodniu zamieni się w ocet.
- Próbujesz zniszczyć palisadę gołą ręką.
- Chcesz oswoić dzika.
- Kiedy widzisz kobietę w fioletowej sukience, pytasz się, jakie ma ql Merchanta.
- W Twoim domu są tylko szafy. W piwnicy, na parterze oraz na piętrze, niezależnie od tego – wszędzie masz szafy.
- Ewentualnie stojaki na ser.
- Przed każdą podróżą musisz napić się wina, inaczej możesz podróżować tylko na małe dystanse.