Szablon:ANM/Inżynieria komunikacyjna: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(+) |
Ja8czy coś (dyskusja • edycje) M (naprawianie grafik) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:ZnakCK.jpg|150px|right |
[[Plik:ZnakCK.jpg|150px|right]] |
||
'''Inżynieria komunikacyjna''' (lub '''Inżynieria ruchu''') – jedna z dziedzin wiedzy, obok [[Medycyna|medycyny]] i [[polityka|polityki]], w której ekspertem jest każdy [[Polak]]. Zajmuje się szeroko pojętym drogownictwem oraz zarządzaniem ruchem drogowym. Co ciekawe współcześnie jest uznawana za naukę bardziej filozoficzną niż ścisłą, gdyż istnieje wiele [[inżynier]]skich rozwiązań danego problemu ruchowego, a ich zastosowanie zależy od tego, <del>czego oczekuje inwestor</del> co myśli sobie rzeczony inżynier. Przez lata zrodziło się wiele mniej lub bardziej chorych koncepcji, postaramy się przedstawić niektóre z nich. |
'''Inżynieria komunikacyjna''' (lub '''Inżynieria ruchu''') – jedna z dziedzin wiedzy, obok [[Medycyna|medycyny]] i [[polityka|polityki]], w której ekspertem jest każdy [[Polak]]. Zajmuje się szeroko pojętym drogownictwem oraz zarządzaniem ruchem drogowym. Co ciekawe współcześnie jest uznawana za naukę bardziej filozoficzną niż ścisłą, gdyż istnieje wiele [[inżynier]]skich rozwiązań danego problemu ruchowego, a ich zastosowanie zależy od tego, <del>czego oczekuje inwestor</del> co myśli sobie rzeczony inżynier. Przez lata zrodziło się wiele mniej lub bardziej chorych koncepcji, postaramy się przedstawić niektóre z nich. |
||
<noinclude> |
<noinclude>{{Skrót ANM|15|2013}}</noinclude> |
Aktualna wersja na dzień 10:16, 8 sie 2023
Inżynieria komunikacyjna (lub Inżynieria ruchu) – jedna z dziedzin wiedzy, obok medycyny i polityki, w której ekspertem jest każdy Polak. Zajmuje się szeroko pojętym drogownictwem oraz zarządzaniem ruchem drogowym. Co ciekawe współcześnie jest uznawana za naukę bardziej filozoficzną niż ścisłą, gdyż istnieje wiele inżynierskich rozwiązań danego problemu ruchowego, a ich zastosowanie zależy od tego, czego oczekuje inwestor co myśli sobie rzeczony inżynier. Przez lata zrodziło się wiele mniej lub bardziej chorych koncepcji, postaramy się przedstawić niektóre z nich.