Marynarz: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
AmoniakBOT (dyskusja • edycje) M (-plik) |
|||
Linia 5: | Linia 5: | ||
== Marynarze dawniej == |
== Marynarze dawniej == |
||
W |
W czasach komunizmu marynarze pełnili istotną funkcję ekonomiczną. Najważniejszym ich zadaniem było sprowadzanie [[Dolar|pewnej drogiej zieleniny]], co było nielegalne, ale dozwolone głównie z przyczyn, iż milicjanci byli pobierając [[pieniądze]] zbyt dobrzy, aby karać marynarzy. Obecnie marynarze także pełnią ważną rolę w gospodarce, dzięki nim bowiem stale rozwija się [[Napój alkoholowy|przemysł alkoholowy]] oraz opieka społeczna, ośrodki odwyku oraz [[Oświata|oświaty]]. |
||
== Dzień życia marynarza na [[Statek|statku]] == |
== Dzień życia marynarza na [[Statek|statku]] == |
Aktualna wersja na dzień 20:18, 29 gru 2020
Dolary były fałszywe! A syfilis prawdziwy!
- Pożegnanie marynarza z jedną z jego partnerek
Kapitanie, która godzina? Nie wiem, ale też bym się napił
- Kapitan i wachtowy ustalają aktualną porę dnia
Marynarz – najpoważniejsze źródło utrzymania prostytutek w mieście portowym.
Marynarze dawniej[edytuj • edytuj kod]
W czasach komunizmu marynarze pełnili istotną funkcję ekonomiczną. Najważniejszym ich zadaniem było sprowadzanie pewnej drogiej zieleniny, co było nielegalne, ale dozwolone głównie z przyczyn, iż milicjanci byli pobierając pieniądze zbyt dobrzy, aby karać marynarzy. Obecnie marynarze także pełnią ważną rolę w gospodarce, dzięki nim bowiem stale rozwija się przemysł alkoholowy oraz opieka społeczna, ośrodki odwyku oraz oświaty.
Dzień życia marynarza na statku[edytuj • edytuj kod]
W przeciwieństwie do szczurów lądowych, którzy nie śpią w dzień, a śpią w nocy marynarze posiadają specyficzny plan dnia.
- 2.00 – próbny alarm, część marynarzy nie wstaje, bo to tylko próba albo są zbyt
pijanizmęczeni. - 2.30 – ci, którzy wstali idą wypić następną kolejkę.
- 3.00 – znowu wszyscy śpią.
- 5.55 – wachtowy z nocnej zmiany otwiera flaszkę, ponieważ za 5 minut kończy wachtę.
- 8.00 – wszyscy jedzą śniadanie. Każdy wypija kolejkę.
- 9.00 – podniesienie bandery. Kolejna okazja do wypicia kolejki.
- 12.00 – Każdy wypija 3 kolejki (za południe słoneczne, strefowe i zegarowe).
- 13.00 – Obiad. Po obiedzie wiadomo… mycie pokładu.
- 13.30 – Zejście do portu i poszukiwanie różnych atrakcji.
- 15.00 – Rozpoczynamy dzienną drzemkę.
- 18.00 – Pobudka na kolację. Dalej nie powtarzamy się.
- 19.00 – Czas wolny. Wszyscy robią co chcą.
- 20.00 – Skorzystanie z wszelkiego rodzaju mienia publicznego.
- 22.00 – Marynarze idą spać, wcześniej śpiewając piosenki.
Rodzaje marynarzy[edytuj • edytuj kod]
- Kapitan – to on jest najważniejszy. Jednak jeśli kapitan jest biały, a reszta załogi żółta, wówczas może posłużyć jako dodatkowa kotwica;
- oficerowie – służą kapitanowi do porozumiewania się z resztą załogi;
- mechanicy – dziubią w maszynach i wzniecają pożary;
- majtkowie – szorują pokład, aby kapitan mógł się w nim bardzo, bardzo blisko przejrzeć.