Blitzkrieg (gra): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Dodanie informacji których zabrakło)
Znacznik: zrewertowane
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika 46.169.234.63, powód: nieśmieszne)
Znacznik: rewert
 
Linia 10: Linia 10:


Możesz zmieniać obrazek każdego napotkanego wroga robiąc z niego fasolkę po bretońsku. Żołnierz [[Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich|ZSRR]] obrywając od Tygrysa idzie jeszcze 10 metrów, a później pada albo i nawet nie. Poważną wadą gry jest brak itemów wódki jako apteczek dla Rosjan.
Możesz zmieniać obrazek każdego napotkanego wroga robiąc z niego fasolkę po bretońsku. Żołnierz [[Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich|ZSRR]] obrywając od Tygrysa idzie jeszcze 10 metrów, a później pada albo i nawet nie. Poważną wadą gry jest brak itemów wódki jako apteczek dla Rosjan.
Snajper w grze jest w stanie wytłuc połowę wrogich żołnierzy (dopóki wystarczy mu amunicji). Oczywiście wróg nawet nie zwróci uwagi na swoich masakrowanych wojaków, ani nie zacznie poszukiwać snajpera. Warto przytoczyć tu aspekt potęgi dział przeciwlotniczych ( nie działek które strzelają szybko ) zazwyczaj mają one moc zmieniania sił pancernych przeciwnika ( i vice versa ) w popiół i perzynę , widać szczególnie na początku kampanii (w pierwszej części gry ) alianckiej i radzieckiej , przynajmniej w dalszej części gry pomimo ulepszenie tej "wunderwaffe" można ją pokonać ( choć nie jest to łatwe )
Snajper w grze jest w stanie wytłuc połowę wrogich żołnierzy (dopóki wystarczy mu amunicji). Oczywiście wróg nawet nie zwróci uwagi na swoich masakrowanych wojaków, ani nie zacznie poszukiwać snajpera.
W dwóch pierwszych częściach gry w przypadku ,gdy na mapie panował deszcz ,śnieg ,czy inne burze piaskowe w zależności od klimatu mapy to gracz nie mógł wezwać jakichkolwiek sił powietrznych ,jednak w drugiej części gry gracz mógł wezwać [[Boeing B-29 Superfortress|deszczowo odporne samoloty]] ,które mogły bez problemu masakrować [[Niemcy|niemiaszków]] ,czy [[Japonia|fanatycznych fanów anime]] ,którzy z chęcią by poświęcili swój żywot dla ojczyzny i kraju. W tym aspekcie warto dodać ważny szczegół , niektóre samoloty potrafią nadal latać po mimo ich zniszczenia ( zazwyczaj są to bombowce )
W dwóch pierwszych częściach gry w przypadku ,gdy na mapie panował deszcz ,śnieg ,czy inne burze piaskowe w zależności od klimatu mapy to gracz nie mógł wezwać jakichkolwiek sił powietrznych ,jednak w drugiej części gry gracz mógł wezwać [[Boeing B-29 Superfortress|deszczowo odporne samoloty]] ,które mogły bez problemu masakrować [[Niemcy|niemiaszków]] ,czy [[Japonia|fanatycznych fanów anime]] ,którzy z chęcią by poświęcili swój żywot dla ojczyzny i kraju.
Ciężarówki w tej grze mają magiczną moc klonowania ludzi wykorzystując przy tym wzięte z magazynu zapasy (nawiasem mówiąc magazyny posiadają nieskończone ilości zasobów).
Ciężarówki w tej grze mają magiczną moc klonowania ludzi wykorzystując przy tym wzięte z magazynu zapasy (nawiasem mówiąc magazyny posiadają nieskończone ilości zasobów).



Aktualna wersja na dzień 19:37, 13 kwi 2023

Jedna z najpotężniejszych jednostek w grze.

Blitzkrieg – trylogia gier komputerowych, w której dzielny gracz spuszcza łomot Niemcom (albo na odwrót) podczas II wojny światowej.

Rozgrywka[edytuj • edytuj kod]

Kampania jest bardzo rozbudowana[1] i propaguje nazizm, bo jest możliwość kierowania w niej tymi, którzy rozjCenzura2.svgi naszą ukochaną Polskę. W trzeciej części gry podczas kampanii radzieckiej mieliśmy możliwość pokierowania polskimi partyzantami z Armii Ludowej w misji „Powstanie warszawskie”. Możemy także w ramach zadania dodatkowego oczywiście w tej samej misji, wykonać zadanie uratowania żołnierzy Armii Krajowej z niemieckiego oblężenia, a gdy to wykonamy mogą już tylko umierać za towarzysza Stalina. Niewskazane jest grać w nią będąc patriotą, lub co gorsza, fanatycznym nacjonalistą. Oczywiście w ponad 90%, czy i 100%, a nawet 100000000% możemy wyeliminować wroga za pomocą snajpera lub nalotu a potem posłać tam całe dywizje i gotowe, tak prezentuje się cała rozgrywka.

Realizm[edytuj • edytuj kod]

Gra bardzo realistyczna i ucząca psychiki pozytywnej. Nawet najsilniejsze czołgi można zniszczyć dowolnym żołdakiem. Dzielny gracz nawala do PCM-a i vice versa do siebie z CKM-a z odległości jednego metra nie mogąc trafić.

Możesz zmieniać obrazek każdego napotkanego wroga robiąc z niego fasolkę po bretońsku. Żołnierz ZSRR obrywając od Tygrysa idzie jeszcze 10 metrów, a później pada albo i nawet nie. Poważną wadą gry jest brak itemów wódki jako apteczek dla Rosjan. Snajper w grze jest w stanie wytłuc połowę wrogich żołnierzy (dopóki wystarczy mu amunicji). Oczywiście wróg nawet nie zwróci uwagi na swoich masakrowanych wojaków, ani nie zacznie poszukiwać snajpera. W dwóch pierwszych częściach gry w przypadku ,gdy na mapie panował deszcz ,śnieg ,czy inne burze piaskowe w zależności od klimatu mapy to gracz nie mógł wezwać jakichkolwiek sił powietrznych ,jednak w drugiej części gry gracz mógł wezwać deszczowo odporne samoloty ,które mogły bez problemu masakrować niemiaszków ,czy fanatycznych fanów anime ,którzy z chęcią by poświęcili swój żywot dla ojczyzny i kraju. Ciężarówki w tej grze mają magiczną moc klonowania ludzi wykorzystując przy tym wzięte z magazynu zapasy (nawiasem mówiąc magazyny posiadają nieskończone ilości zasobów).

Noob[edytuj • edytuj kod]

Zazwyczaj lubi:

  • atakować działa przeciw-pancerne czołgami, koniecznie lekkimi i pojedynczo;
  • stawiać całe wojsko pod wzgórzami;
  • atakować magazyny bombowcami nie niszcząc dział P-LOT;
  • strzelać snajperem w najsilniej opancerzone czołgi;
  • strzela w morze z dział, myśląc, że ktoś go stamtąd zaatakuje;
  • atakuje ciężarówkami lub Opla Calibrę blitzem;
  • nie patrząc na opancerzenie, zawsze wybiera w magazynie to, co ma największą siłę ataku;
  • następnie oddając salwę podjeżdża całym wojskiem 2 metry od pozycji wroga. Klika przy tym na minimapę, by zrobić podgląd własnej bazy;
  • ma w wielkim poważaniu, gdy ktoś bezpardonowo rozwala mu działa;
  • broni się czołgami, kierując je tyłem do strony ataku;
  • do zwalczania wrogiego lotnictwa używa samolotów rozpoznawczych.

Dodatkowo:

  • noob, gdy widzi, że ktoś do obrony przed jednostkami naziemnymi wykorzystuje działa P-LOT, to używa działa P-PANC do obrony przed wrogim lotnictwem;
  • noob, gdy wysadza mosty, najpierw rozstawia na nich całe swoje „liczne” wojsko, a następnie wysadza most.

Przypisy

  1. idź i zniszcz