Poradnik:Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M („Jak zrobić grę komputerową i się nie przemęczyć” przeniesiono do „Nonźródła:Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć”: do przestrzeni) |
M |
||
(Nie pokazano 61 wersji utworzonych przez 44 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Jak zrobić [[Gra komputerowa|grę komputerową]] i się nie zmęczyć''' – poradnik |
|||
⚫ | |||
Poradnik jak to zrobić i się nie przemęczyć. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
# Robisz [[MMORPG]], nikogo nie będzie obchodziła fabuła. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
# Parę domków, droga i okoliczna [[Biedronka]]. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
# Może ''„Wymiotny władca żułci”''? |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
# Myślisz nad nazwą. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
# Dodajesz odmóżdżarkę. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
# A może [[wodzionka|wodzionki]]??? Nie nie, musisz przecież przeczytać następny punkt. |
|||
⚫ | |||
== Zobacz też == |
|||
---- |
|||
* [[Poradnik:Jak stworzyć dobrą grę|jak stworzyć dobrą grę]] |
|||
⚫ | |||
* [[Poradnik:Jak zostać programistą|jak zostać programistą]] |
|||
[[Kategoria:Poradniki – gry komputerowe|Zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć]] |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
4.Robisz MMORPG. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
8.Parę domków i droga. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
20.Dodajesz odmużdżarkę. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
666.A może wodzionki??? |
|||
⚫ | |||
668. Sąsiad sąsiada szatana :P |
|||
---- |
Aktualna wersja na dzień 23:11, 24 mar 2021
Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć – poradnik
- Myślisz nad typem gry.
- Robisz RPG.
- Myślisz nad fabułą.
- Robisz MMORPG, nikogo nie będzie obchodziła fabuła.
- Myślisz nad sposobem kreowania postaci.
- Robisz grafę tak beznadziejną, że możliwość pokolorowania bohatera to aż za dużo.
- Myślisz nad mapami.
- Parę domków, droga i okoliczna Biedronka.
- Myślisz nad potworami.
- Robisz jednego 200 razy na zasadzie kopiuj-wklej i zmieniasz wygląd każdej kopii.
- Myślisz nad nazwą potworów.
- Może „Wymiotny władca żułci”?
- Myślisz nad interfacem.
- Robisz taki, aby załapali go grający od roku.
- Myślisz nad servem.
- Po co? Gra jest tak beznadziejna, że można w nią grać na stronach Teletekstu.
- Myślisz nad nazwą.
- Bierzesz słownik anatomii po łacinie i szukasz jakiejś nazwy.
- Kość piszczelowa? Brzmi tak fajnie, że nikt nie będzie tego tłumaczył.
- Myślisz, jak by zarobić.
- Jeśli ktoś nie zapłacił za grę, to jest jak beznogi na bieżni.
- Dodajesz odmóżdżarkę.
- Wpuszczasz w neta.
- Czas zmienić tożsamość i wyjechać do Chin. Twoja gra spowodowała wylew trolli na forach internetowych.
- Rozważasz Japonię. Drugie pokémony powinny się nieźle sprzedać.
- Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny.
- Idziesz zmieszać wodór z kobaltem.
- A może wodzionki??? Nie nie, musisz przecież przeczytać następny punkt.
- Idziesz grać w Tibię i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej?