Okocim (piwo): Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (drobne, pewnie i tak jakiś admin skasuje...) |
GriegorBOT (dyskusja • edycje) M (removed Category:Piwa; added Category:Polskie piwa using HotCat) |
||
(Nie pokazano 19 wersji utworzonych przez 17 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{sur|piwa|inne|Okocim}} |
|||
{{Redakcja}} |
|||
'''Okocim''' – piwo polskie produkowane przez [[ |
'''Okocim Mocne''' – [[piwo]] polskie produkowane przez [[Carlsberg|Carlsberg Polska]] w browarze Okocim oraz wszystkich innych browarach koncernu. |
||
== Know-How == |
|||
Hasło reklamowe "Tylko dla orłów" sugeruje rolę terapeutyczną jaką pełni to piwo dla osoby je konsumującej. Osoby niedowartościowane z niską samooceną już po dwóch puszkach/ butelkach będą utożsamiać się z orłem widniejącym na etykiecie co wzbudzi gwałtowny przypływ szacunku do samego siebie. Uświadomisz sobie że spojrzenia którymi omiatali Cię ludzie nie miały lekceważącej wymowy a były pełne strachu i respektu przed lepszym od siebie. Przez dwie godziny po spożyciu będziesz mentalnie przygotowany do zarobienia miliona dolarów, miliona dolarów który Ci się należy już od dłuższego czasu. Kupno tego piwa po pracy zmienia podejscie do życia a jego konsumpcja w czasie poniżej 30 minut nadje mu sens. |
|||
Ekskluzywny napój chmielowy o mocy 7,1%, kupowany przez zamożniejszą klasę piwoszy – cena oscyluje w okolicy 3 zł, to nie w kij dmuchał. Czarna [[puszka]] i etykieta [[butelka|butelki]] również podkreślają konserwatywny, niemal arystokratyczny charakter wizerunku tego piwa. Szczególnie od momentu, w którym jakaś [[koza]] z rogami na etykiecie została zmieniona na szlachetny wizerunek [[orzeł|orła]]. |
|||
{{stubalk}}[[Kategoria:Piwa]] |
|||
{{stub|alk}} |
|||
{{Napoje}} |
|||
[[Kategoria:Polskie piwa]] |
Aktualna wersja na dzień 13:38, 10 maj 2021
Ten artykuł dotyczy piwa. Zobacz też inne znaczenia tego słowa. |
Okocim Mocne – piwo polskie produkowane przez Carlsberg Polska w browarze Okocim oraz wszystkich innych browarach koncernu.
Know-How[edytuj • edytuj kod]
Ekskluzywny napój chmielowy o mocy 7,1%, kupowany przez zamożniejszą klasę piwoszy – cena oscyluje w okolicy 3 zł, to nie w kij dmuchał. Czarna puszka i etykieta butelki również podkreślają konserwatywny, niemal arystokratyczny charakter wizerunku tego piwa. Szczególnie od momentu, w którym jakaś koza z rogami na etykiecie została zmieniona na szlachetny wizerunek orła.
To jest tylko zalążek artykułu związanego z alkoholem. Jeśli cenisz dobry trunek – rozbuduj go.