NonNews:Kubek najszybszy!: Różnice pomiędzy wersjami
({{sdu}}) |
M (dodano {{NonNews data}}) |
||
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 5 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
⚫ | |||
{{sdu}} |
|||
⚫ | |||
'''9 czerwca 2008'''. Kubica został wczoraj zwycięzcą wyścigu Formuły 1 w Montrealu, choć złośliwi twierdzą, że prawdziwym zwycięzcą był [[Safety Car]]. |
'''9 czerwca 2008'''. Kubica został wczoraj zwycięzcą wyścigu Formuły 1 w Montrealu, choć złośliwi twierdzą, że prawdziwym zwycięzcą był [[Safety Car]]. |
||
Linia 10: | Linia 9: | ||
I choć Hamilton mógł na [[Pit Lane|PiT-Stopie]] pierdolnąć w jego [[samochód]]... wolał jednak stuningować tył Kimiemu, to jednak wygrał. |
I choć Hamilton mógł na [[Pit Lane|PiT-Stopie]] pierdolnąć w jego [[samochód]]... wolał jednak stuningować tył Kimiemu, to jednak wygrał. |
||
[[ |
[[Plik:Robert Kubica 2007 Canada.jpg|150px|thumb|Robert śmieje się z Hamiltona]] |
||
== Taktyka == |
== Taktyka == |
||
Linia 18: | Linia 17: | ||
==Źródło== |
==Źródło== |
||
formula1.pl |
* [http://formula1.pl formula 1.pl], 9 czerwca 2008. |
||
{{NonNews data|9 czerwca 2008}} |
|||
[[Kategoria:24 tydzień, 2008|{{PAGENAME}}]] |
|||
[[Kategoria:Newsy w edycji|{{PAGENAME}}]] |
Aktualna wersja na dzień 12:34, 2 maj 2020
9 czerwca 2008. Kubica został wczoraj zwycięzcą wyścigu Formuły 1 w Montrealu, choć złośliwi twierdzą, że prawdziwym zwycięzcą był Safety Car.
Przebieg[edytuj • edytuj kod]
Stało się. Robert starał się, jak mógł, by tak, jak przed rokiem, wypaść jak najlepiej i wygrał.
I choć ekipa BMW Sauber mogła storpedować jego chęci na podium i dać je swojemu dojczlandzkiemu pobratymcy, to jednak wygrał. (Czyżby Niemcy znali już wynik z Klagenfurtu i zrobiło im się żal?)
I choć Hamilton mógł na PiT-Stopie pierdolnąć w jego samochód... wolał jednak stuningować tył Kimiemu, to jednak wygrał.
Taktyka[edytuj • edytuj kod]
Kubica ma nie od dziś dobre udziały z załogą SafetyCar, jak i z maruderami. Kiedy Kubica nie miał szans na dogonienie liderów, któryś z cieniaków rozbijał swoją furmankę jak najdalej od pomocniczych dźwigów. Skutkowało to wyjazdem zwalniacza bezpieczeństwa i utworzeniem cholernie nieuczciwego dla liderów wężyka startowego. Ale ci liderowie i tak się później skasowali, wiec fiu fiuuu i sru.
No i pamiętaj młody mechaniku: zawsze warto tankować dwa razy.
Źródło[edytuj • edytuj kod]
- formula 1.pl, 9 czerwca 2008.