Warcraft II: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Allahu Thumburihhtu!) Znacznik: przez API |
|||
(Nie pokazano 29 wersji utworzonych przez 24 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Warcraft_ork.jpg|thumb|250px|Ork w całym swym jestestwie]] |
|||
Amerykańsko-Duńsko-Chorwacka odpowiedź na polski produkt "Polanie", zarazem sekłel [[Warcraft]]'a I. |
|||
'''Warcraft II''' – [[Stany Zjednoczone Ameryki|amerykańsko]]-[[Dania|duńsko]]-[[Chorwacja|chorwacka]] odpowiedź na polski produkt ''Polanie'', zarazem [[sequel|sekłel]] [[Warcraft (seria)|Warcraft'a I]]. |
|||
Firma |
Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją [[rutyna|rutyną]] i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego [[gówno|hitu]]. |
||
Gra Warcraft II oparta jest na zmodyfikowanym graficznie enginie polskiego hitu |
Gra Warcraft II oparta jest na zmodyfikowanym graficznie enginie polskiego hitu ''Polanie''. Interface i fabuła zostały jednak zmodyfikowane: |
||
# Drwal, zwany teraz |
# [[Drwal]], zwany teraz ''[[Chłop]]em'' przejmuje funkcje [[krowa|krowy]], jednak nie daje [[mleko|mleka]], co z początku może wydawać się niespodzianką. |
||
# |
# ''Wiślanie'' zostają zastąpieni Orkami, a ''Pomorzanie'' undeadami. ''Wieleci'' oraz ''Mazowszanie'' zostają usunięci z fabuły. |
||
# Rycerz ma konia. |
# [[Rycerz]] ma [[koń|konia]]. |
||
# Chata |
# Chata Wojów nazywa się Baracks. |
||
# Nie ma [[krowa|krów]]. |
|||
# Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów. |
# Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów. |
||
# Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników. |
# Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników. |
||
# Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać. |
# Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać. |
||
# Nie ma krów. |
|||
# Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage |
# Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage – Chata, Tower – Kapłan). |
||
# Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w owcę. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia. |
# Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w [[owca|owcę]]. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia. |
||
# |
# W ogóle – są owce! |
||
# Ale nie ma krów! (?) |
# Ale nie ma krów! (?) |
||
# Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z drewna. Jeszcze |
# Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z [[Drewno|drewna]]. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś [[sens]]. |
||
# Zrąbane drzewo może się przewracać w różnych kierunkach. |
# Zrąbane [[drzewo]] może się przewracać w różnych kierunkach. |
||
# Nie ma krów. |
|||
# Kopalnie złota po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów. |
# Kopalnie [[złoto|złota]] po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów. |
||
# W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall. |
# W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall. |
||
# Ha! Ale nie da |
# Ha! Ale nie da się jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko. |
||
# Nasze jednostki nie piją już mleka, |
# Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych [[farma|farm]]! |
||
# Nie ma krów. |
|||
# Cholera, niedźwiedzi też nie ma. |
# Cholera, niedźwiedzi też nie ma. |
||
# Ale za to są |
# Ale za to są [[smok]]i! Tyle, że smoka da się ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa. |
||
# Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami. |
# Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami. |
||
# Funkcje Kapłanki pełni |
# Funkcje Kapłanki pełni Paladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma konia i świeci. |
||
# Wiecie czego brakuje? Krów! |
|||
# Itp. |
|||
{{Gry fabularne}} |
|||
[[Kategoria:Warcraft]] |
Aktualna wersja na dzień 11:53, 29 sty 2017
Warcraft II – amerykańsko-duńsko-chorwacka odpowiedź na polski produkt Polanie, zarazem sekłel Warcraft'a I. Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją rutyną i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego hitu.
Gra Warcraft II oparta jest na zmodyfikowanym graficznie enginie polskiego hitu Polanie. Interface i fabuła zostały jednak zmodyfikowane:
- Drwal, zwany teraz Chłopem przejmuje funkcje krowy, jednak nie daje mleka, co z początku może wydawać się niespodzianką.
- Wiślanie zostają zastąpieni Orkami, a Pomorzanie undeadami. Wieleci oraz Mazowszanie zostają usunięci z fabuły.
- Rycerz ma konia.
- Chata Wojów nazywa się Baracks.
- Nie ma krów.
- Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
- Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
- Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać.
- Nie ma krów.
- Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage – Chata, Tower – Kapłan).
- Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w owcę. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
- W ogóle – są owce!
- Ale nie ma krów! (?)
- Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z drewna. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś sens.
- Zrąbane drzewo może się przewracać w różnych kierunkach.
- Nie ma krów.
- Kopalnie złota po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów.
- W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall.
- Ha! Ale nie da się jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko.
- Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych farm!
- Nie ma krów.
- Cholera, niedźwiedzi też nie ma.
- Ale za to są smoki! Tyle, że smoka da się ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa.
- Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami.
- Funkcje Kapłanki pełni Paladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma konia i świeci.
- Wiecie czego brakuje? Krów!