Fiat Grande Punto: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika 5.184.225.245, powód: nic niewnosząca edycja) Znacznik: rewert |
|||
(Nie pokazano 9 wersji utworzonych przez 7 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Abarth Grande Punto 1.4 Turbojet.jpg|thumb|250px|Takiego Punto na pewno nie masz]] |
|||
'''Fiat Grande Punto''' ( |
'''Fiat Grande Punto''' ([[język polski|pol]]. ''wielgachno kropka'') – samochód z nazwą, która według [[Fiat|producenta]] nazwa ma sugerować kierowcy to, że może w nim poczuć się wielki. No, przynajmniej względem samochodu. |
||
== Dane techniczne == |
== Dane techniczne == |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
== Zalety == |
|||
⚫ | |||
* Już go nie produkują. |
|||
⚫ | |||
* Kiedy zepsuje się [[tłumik]] w rurze wydechowej, auto zaczyna buczeć, co sprawia wrażenie jazdy turbodoładowanym bolidem. |
|||
⚫ | |||
* W pakiecie dostajemy parę poduszek powietrznych do samodzielnego pompowania. |
|||
*maksymalny moment obrotowy: 134 fiatometry |
|||
* Nikt nie ukradnie ci rzeczy z bagażnika, bo ktoś zapomniał zamontować klamki do otwierania go. |
|||
*pojemność baku: 800 mililitrów |
|||
* Po włączeniu miejskiej wersji wspomagania kierownicy trzeba wykonać przynajmniej dziesięć obrotów by skręcić koła w jakimkolwiek kierunku. |
|||
* Gdy przyklei mu się z przodu naklejkę [[Škoda Auto|Škody]] wszyscy będą myśleli, że to lekko zmodyfikowana Fabia. |
|||
== Wady == |
|||
* Jeżeli nie zapnie się pasów, auto wyje głośniej niż syreny sygnalizującego zbliżający się nalot [[Luftwaffe]]. |
|||
*radio BIAZET - nie interesuje złodziei, za to właściciela rozczarowuje jakością dźwięku. |
|||
* Nie zrobisz z niego [[Dresowóz|dresowozu]]. |
|||
*poduszka pod pupę (system "poczuj się GRANDE"); |
|||
* Przy wrzucaniu wstecznego trzeba podnieść drążek skrzyni biegów prawie do samego sufitu. |
|||
*system KRES (Kiedy Radzi Evo - skręcaj); |
|||
* Tylne drzwi są na tyle awaryjne, że normą stało się jeżdżenie bez nich. |
|||
*poduszka azotowa (zamiast powietrznej); |
|||
*kierownica; |
|||
*pokrowce na fotele tylne (wersja koala, lub Obama); |
|||
*elektryczne szyby na kolby; |
|||
*podnośnik (po dopłacie 200 zł) |
|||
{{Motoryzacja}} |
|||
=== Opcjonalnie === |
|||
*Druga kierownica (dla pasażera) |
|||
*Otwierany bagażnik |
|||
*Regulacja wysokości dachu |
|||
*Chomiki napędzające nawiewy |
|||
*Migające w rytm piosenki "kanikuły" kierunkowskazy |
|||
=== Wersja EVO === |
|||
Zmodyfikowany został schowek dla pasażera co zmniejszyło emisje CO2 o 11,9 dag. |
|||
Wykorzystano innowacyjna technologie Start/Meta (podróbka Stop/Go) |
|||
Naklejono znaczek "Evo" na klapie bagażnika, co znacząco polepszyło przyspieszenie i zmniejszyło wagę samochodu. |
|||
=== Zdaniem właściciela === |
|||
Ogólnie rzecz biorąc Fiat Grande punto, to zdaniem jego właściciela "igła", "nic tylko lać paliwo i jechać". |
|||
Trochę wypowiedzi: |
|||
"Od kiedy kupiłem Grande punto, moje życie nabrało barw! Poduszka, którą mam pod pupą sprawia, ze mogę zrobić "zimny łokieć" |
|||
"W końcu mogę dosięgnąć do stacyjki i odpalić auto - System "poczuj się GRANDE" jest WIELKI !!!" |
|||
"Kiedy myje Moje Grande punto i włączam radio to słychać je na zewnątrz - Fiacie - Dobra robota" |
|||
{{stubmot}} |
|||
[[Kategoria:Samochody]] |
[[Kategoria:Samochody]] |
Aktualna wersja na dzień 20:59, 20 gru 2022
Fiat Grande Punto (pol. wielgachno kropka) – samochód z nazwą, która według producenta nazwa ma sugerować kierowcy to, że może w nim poczuć się wielki. No, przynajmniej względem samochodu.
Dane techniczne[edytuj • edytuj kod]
- prędkość maksymalna: zależna od wagi właściciela
- pojemność silnika: równa pojemności gaźnika
- przyspieszenie od 0 do 100 km/h: tak
Zalety[edytuj • edytuj kod]
- Już go nie produkują.
- Kiedy zepsuje się tłumik w rurze wydechowej, auto zaczyna buczeć, co sprawia wrażenie jazdy turbodoładowanym bolidem.
- W pakiecie dostajemy parę poduszek powietrznych do samodzielnego pompowania.
- Nikt nie ukradnie ci rzeczy z bagażnika, bo ktoś zapomniał zamontować klamki do otwierania go.
- Po włączeniu miejskiej wersji wspomagania kierownicy trzeba wykonać przynajmniej dziesięć obrotów by skręcić koła w jakimkolwiek kierunku.
- Gdy przyklei mu się z przodu naklejkę Škody wszyscy będą myśleli, że to lekko zmodyfikowana Fabia.