Forum:Gra Kolejarz: Różnice pomiędzy wersjami
M |
|||
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 7 użytkowników) | |||
Linia 11: | Linia 11: | ||
Ja mam natomiast pewien pomysł. Kiedy skończymy wersję polską tej gry, bierzemy się za nową wersję gry Kolejarz - Zagranica. Coś do tego? {{lw1995}} 11:27, lip 14, 2011 (UTC) |
Ja mam natomiast pewien pomysł. Kiedy skończymy wersję polską tej gry, bierzemy się za nową wersję gry Kolejarz - Zagranica. Coś do tego? {{lw1995}} 11:27, lip 14, 2011 (UTC) |
||
Spokojnie, ludzie. |
|||
Risen chwilowo nie może się udzielać, o czym wiadomo. Grafiki są częściej (sama dodawałam kilka razy). Na początek proponuję zrobienie tych linii i dopiero wtedy będziemy mogli myśleć, co dalej. Szablony będziemy podrzucać później. Grafiki można nawet teraz. Trochę jak ze słownikiem - bawimy się nazwami miejscowości. Del ma rację z tymi tekstami na początku, jednak nie róbmy tego za często. Ale mówię, najpierw dokończmy. Chyba każdy czytelnik chciałby znaleźć swoje miasto w kolejarzu. {{Jasnowidzka}} 11:31, lip 14, 2011 (UTC) PS. Lw, czy to uśmieszni grę? Nie sądzę... |
|||
:Podnosicie wielkie larmo, a ja na wakacjach z wątpliwym dostępem jestem {{mordka}} W każdej kwestii działam zazwyczaj po kolei (kolei, hehe). Mam plan co do każdej kwestii związanej z tym trybem, ale... To, czego obecnie chcę, to ukończenie trakcji. Do linii 999 wszystko powinno być na miejscu. Beze mnie odpowiada za to Trojanin. Następnym krokiem jest zebranie stacji, na których tory się kończą, a także przejść granicznych. Odpowiednio oznaczone czekać będą na cookie, które będzie zbierać dane o owych odwiedzonych stacjach oraz ich ilości. Jednym z zadań gracza będzie odnalezienie wszystkich końcowych punktów trasy. Dodatkowo, po różnych stacjach rozrzucone mają być ''itemy'', coś na miarę podków i ostryg z GTA San Andreas. Dane z ciasteczka odczytywać będzie pasek postępu dodany z czasem do szablonu {{s|Kolejarz}}. Obecnie go nie ma, aby kolejne strony szybciej się wczytywały. Kiedy pasek ten zostanie już dodany, informował będzie o ''postępie'' gry, tj ilości odwiedzonych stacji końcowych, spotkanych niedźwiedzi, bonusów itp. Kiedy ukończymy ten bajer, mam plan na misje, również oparte na cookie. To, co obecnie widzimy, to jak Zentro wkleił – ''beta''. Po ukończeniu ''misji'', każda dobra propozycja jest możliwa do wdrożenia. Kolejarz jest z założenia trybem, który ma swój koniec i jest całkowicie spójny. Trzymam rękę na pulsie. {{Risen}} 11:34, lip 14, 2011 (UTC) |
|||
:: Lw: W Polsce jest ponad 5000 stacji osobowych, towarowych i posterunków odgałęźnych. W Niemczech będzie co najmniej 3 razy więcej. Załóż Kolejarz-Wiki i tam sobie to rób, nie tu :P {{Risen}} 11:36, lip 14, 2011 (UTC) |
|||
::: Koniec trybu i spójność to zrozumiałe, więc tryb zagranicy wydaje się bezużyeczny, za długi i za trudny do wykonania. Risen, właśnie o taką rzecz mnie się rozchodziło. Jeśli tylko przezwyciężyć problem spójności i misji (bo może wyjść kwiatek, jak zjechanie na bocznicę i kasacja całego hm, expa), to będzie to idealne rozwiązanie. {{Del Pacino}} 11:40, lip 14, 2011 (UTC) |
|||
Mam wrażenie, że od kilku godzin nikt nie dodał nowych stron Kolejarza. Czyżby to już zostało zakończone? {{lw1995}} 16:41, lip 15, 2011 (UTC) |
|||
Moim zdaniem, Kolejarz to marny i zawierający naprawdę, ale to naprawdę '''znikome''' ilości humoru sposób na nabicie edycji. {{Mrowa57}}, sory nie wchodzi mi logowanie. |
|||
Zgadzam się z mrówą, zamiast na jakość idziemy na ilość. Apeluję, najpierw zapewnijmy jakąś grywalność, a potem dalej budujmy dalej. |
|||
W obecnej formie - do wywalenia. {{ZentroXenon}} 16:51, lip 18, 2011 (UTC) |
|||
---- |
|||
No dobra, od dłuższego czasu nie widać na OZ tworzonych nowych linii, co sugeruje, że tryb ten jest ukończony (nazwijmy ''technicznie''). Przyszła więc pora na konkrety, czyli co dalej, pomysły, akceptacja kilku, wyznaczenie zadań i robota. Ciasteczka, które proponował Risen świetne – inne jego wyżej wymienione pomysły także sensowne + króciutki opis na górze, przed wyborem dalszej trasy. Proponujmy. {{Del Pacino}} 11:13, sie 3, 2011 (UTC) |
Aktualna wersja na dzień 14:30, 25 gru 2012
Dzięki nowemu trybowi gry, pociągowemu, błyskawicznie przybywa stron Gry i artykułów. Wyrazy wdzięczności. Sam się przekonałem, że tworzenie tych linii to fajna zabawa, są jednak spore „ale”... Przede wszystkim, z punktu widzenia czytelnika niekończące się klikanie w kolejne linki jest cholernie, cholernie nudne. Obiecanych szablonów nie udało mi się legalnie odnaleźć (może za krótko gram, nie wiem), bonusy to póki co iluzja, a poza dwiema grafikami w tej i tej stacji nic nie przyciąga uwagi ani nie przysysa na dłużej do monitora. Pojawia się więc pytanie, co robimy dalej? W mojej opinii tryb jest już ukończony, no, powiedzmy ostrożnie, w 70-80%, niemniej, ukończenie przyjdzie zapewne dość niedługo. Trochę dużo... Proponuję zatem, i to już w najbliższym czasie, uatrakcyjnić Kolejarza, chociażby upodobnić nieco do Drogówki – z kilku dzisiejszych stacji początkowych uczynić końcowe; zrobić krótkie, ale ciekawe i śmieszne historyjki na górze artykułu (jak dodatkowe i minusowe punkty, zabierany ładunek, przerwa na browar, bonus lokomotywowni, głowy pełne pomysłów są na posterunku). W końcu, skoro to jest encyklopedia humoru, a na samym początku Kolejarza jest napisane, że zawarte są znikome ilości humoru, to to się mija ze wszystkimi celami, o ile jeszcze to nie jest portal specjalistyczno-edycyjnoartykułomnożnych. Czekam na opinie, następne nonsensopedyczne pokolenia mogą szybko wyjść z inicjatywą usunięcia tak nudnego dodatku. ♠♥♦♣ 17:10, lip 13, 2011 (UTC)
„Obiecanych szablonów nie udało mi się legalnie odnaleźć (może za krótko gram, nie wiem), bonusy to póki co iluzja”
No właśnie, co się z nimi stało? Czy to tylko miało zachęcić użytkowników? Na razie to nuda, nie bawi i nie zachęca do dalszej gry (a o to w Grze właśnie chodzi). dyskusja« 18:15, lip 13, 2011 (UTC)
Można podpierdolić szablony punktów z wszechmogącego, i przerobić je na ładunki/liczbę pasażerów. Na stacjach można by było zaproponować ładunek i wskazać gdzie można by go dostarczyć.Na trasach można też dodać zdarzenia losowe związane z ładunkiem. Np. ładunek budyniu został obrabowany przez dzieci neostrady! czy też blokady torów. 禅.氮.二 18:37, lip 13, 2011 (UTC) Postaram się zrobić wersję beta mechanizmu.
Ja mam natomiast pewien pomysł. Kiedy skończymy wersję polską tej gry, bierzemy się za nową wersję gry Kolejarz - Zagranica. Coś do tego? Lw1995 11:27, lip 14, 2011 (UTC)
Spokojnie, ludzie. Risen chwilowo nie może się udzielać, o czym wiadomo. Grafiki są częściej (sama dodawałam kilka razy). Na początek proponuję zrobienie tych linii i dopiero wtedy będziemy mogli myśleć, co dalej. Szablony będziemy podrzucać później. Grafiki można nawet teraz. Trochę jak ze słownikiem - bawimy się nazwami miejscowości. Del ma rację z tymi tekstami na początku, jednak nie róbmy tego za często. Ale mówię, najpierw dokończmy. Chyba każdy czytelnik chciałby znaleźć swoje miasto w kolejarzu. Jasnowidzka 11:31, lip 14, 2011 (UTC) PS. Lw, czy to uśmieszni grę? Nie sądzę...
- Podnosicie wielkie larmo, a ja na wakacjach z wątpliwym dostępem jestem W każdej kwestii działam zazwyczaj po kolei (kolei, hehe). Mam plan co do każdej kwestii związanej z tym trybem, ale... To, czego obecnie chcę, to ukończenie trakcji. Do linii 999 wszystko powinno być na miejscu. Beze mnie odpowiada za to Trojanin. Następnym krokiem jest zebranie stacji, na których tory się kończą, a także przejść granicznych. Odpowiednio oznaczone czekać będą na cookie, które będzie zbierać dane o owych odwiedzonych stacjach oraz ich ilości. Jednym z zadań gracza będzie odnalezienie wszystkich końcowych punktów trasy. Dodatkowo, po różnych stacjach rozrzucone mają być itemy, coś na miarę podków i ostryg z GTA San Andreas. Dane z ciasteczka odczytywać będzie pasek postępu dodany z czasem do szablonu
{{Kolejarz}}
. Obecnie go nie ma, aby kolejne strony szybciej się wczytywały. Kiedy pasek ten zostanie już dodany, informował będzie o postępie gry, tj ilości odwiedzonych stacji końcowych, spotkanych niedźwiedzi, bonusów itp. Kiedy ukończymy ten bajer, mam plan na misje, również oparte na cookie. To, co obecnie widzimy, to jak Zentro wkleił – beta. Po ukończeniu misji, każda dobra propozycja jest możliwa do wdrożenia. Kolejarz jest z założenia trybem, który ma swój koniec i jest całkowicie spójny. Trzymam rękę na pulsie. 11:34, lip 14, 2011 (UTC)- Lw: W Polsce jest ponad 5000 stacji osobowych, towarowych i posterunków odgałęźnych. W Niemczech będzie co najmniej 3 razy więcej. Załóż Kolejarz-Wiki i tam sobie to rób, nie tu :P 11:36, lip 14, 2011 (UTC)
- Koniec trybu i spójność to zrozumiałe, więc tryb zagranicy wydaje się bezużyeczny, za długi i za trudny do wykonania. Risen, właśnie o taką rzecz mnie się rozchodziło. Jeśli tylko przezwyciężyć problem spójności i misji (bo może wyjść kwiatek, jak zjechanie na bocznicę i kasacja całego hm, expa), to będzie to idealne rozwiązanie. ♠♥♦♣ 11:40, lip 14, 2011 (UTC)
- Lw: W Polsce jest ponad 5000 stacji osobowych, towarowych i posterunków odgałęźnych. W Niemczech będzie co najmniej 3 razy więcej. Załóż Kolejarz-Wiki i tam sobie to rób, nie tu :P 11:36, lip 14, 2011 (UTC)
Mam wrażenie, że od kilku godzin nikt nie dodał nowych stron Kolejarza. Czyżby to już zostało zakończone? Lw1995 16:41, lip 15, 2011 (UTC)
Moim zdaniem, Kolejarz to marny i zawierający naprawdę, ale to naprawdę znikome ilości humoru sposób na nabicie edycji. * * * Kaszk wpieprzył datę :<, sory nie wchodzi mi logowanie.
Zgadzam się z mrówą, zamiast na jakość idziemy na ilość. Apeluję, najpierw zapewnijmy jakąś grywalność, a potem dalej budujmy dalej. W obecnej formie - do wywalenia. 禅.氮.二 16:51, lip 18, 2011 (UTC)
No dobra, od dłuższego czasu nie widać na OZ tworzonych nowych linii, co sugeruje, że tryb ten jest ukończony (nazwijmy technicznie). Przyszła więc pora na konkrety, czyli co dalej, pomysły, akceptacja kilku, wyznaczenie zadań i robota. Ciasteczka, które proponował Risen świetne – inne jego wyżej wymienione pomysły także sensowne + króciutki opis na górze, przed wyborem dalszej trasy. Proponujmy. ♠♥♦♣ 11:13, sie 3, 2011 (UTC)