Technos Samurai: Różnice pomiędzy wersjami
M (→Multi) |
M (dr.) |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
W porównaniu z RCR fabułą troszkę się zmieniła. Zamiast ratować ukochaną, mamy znaleźć lekarstwo (prawdopodobnie na [[kac]]a) dla swojego mistrza. Lekarstwo znajduje się oczywiście w posiadaniu [[boss|tego złego]]. Daje to nam pretekst do zrobienia [[wpierdol|kuku]] wszystkim, którzy staną nam na drodze. |
W porównaniu z RCR fabułą troszkę się zmieniła. Zamiast ratować ukochaną, mamy znaleźć lekarstwo (prawdopodobnie na [[kac]]a) dla swojego mistrza. Lekarstwo znajduje się oczywiście w posiadaniu [[boss|tego złego]]. Daje to nam pretekst do zrobienia [[wpierdol|kuku]] wszystkim, którzy staną nam na drodze. |
||
W grze można także skillować umiejętności, przez co gra może znów stać się popularna<ref>Tylko, że nigdy taka nie była...</ref> u fanów |
W grze można także skillować umiejętności, przez co gra może znów stać się popularna<ref>Tylko, że nigdy taka nie była...</ref> u fanów prymitywnych [[MMORPG]]–ów. Z każdego pokonanego przeciwnika wypadają srebrne monety, za które można kupić dodatkowe ciosy, czy jedzenie zwiększające staty lub punkty życia. Niestety z powodu zbyt dużej popularności gry u dzieci, nie można przepuścić pieniędzy na [[seks|plebejskie]] [[alkohol|uciechy]]. |
||
==Multi== |
==Multi== |
||
W grze przewidziano tryb dla 2 graczy i aż 2 tryby rozgrywki: |
W grze przewidziano tryb dla 2 graczy i aż 2 tryby rozgrywki: |
Wersja z 08:49, 22 sie 2011
Szablon:Tjeszcze jedna chodzona nawalanka firmy Technos na konsole NES[1]. Twórcy już najwyraźniej nie mieli pomysłu na dobrą grę, więc podmienili tylko scenerię i postacie z River City Ransom, zmieniając wszystko na styl samurajski i dodając wszystkim bohaterom długie włosy spięte w kucyk.
Ogólne
W porównaniu z RCR fabułą troszkę się zmieniła. Zamiast ratować ukochaną, mamy znaleźć lekarstwo (prawdopodobnie na kaca) dla swojego mistrza. Lekarstwo znajduje się oczywiście w posiadaniu tego złego. Daje to nam pretekst do zrobienia kuku wszystkim, którzy staną nam na drodze.
W grze można także skillować umiejętności, przez co gra może znów stać się popularna[2] u fanów prymitywnych MMORPG–ów. Z każdego pokonanego przeciwnika wypadają srebrne monety, za które można kupić dodatkowe ciosy, czy jedzenie zwiększające staty lub punkty życia. Niestety z powodu zbyt dużej popularności gry u dzieci, nie można przepuścić pieniędzy na plebejskie uciechy.
Multi
W grze przewidziano tryb dla 2 graczy i aż 2 tryby rozgrywki:
- Szablon:Tnie możesz zrobić krzywdy drugiemu graczowi, chyba, że rzucisz w nim jakimś przedmiotem (bądź przeciwnikiem);
- Szablon:Tmożesz przypadkowo zranić towarzysza źle wymierzonym ciosem;
W przypadku braku towarzysza do gry lub drugiego sprawnego pada[3] sterowanie naszym kompanem przejmuje komputer konsola. Niestety AI jest wielce niedopracowane, dlatego działania naszego towarzysza można uznać za niepełnosprytne.
Zaimpletowano w grze także system zapisu dla użytkowników posiadających oryginalną wersję konsoli NES.