Autosan H9: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(h9) |
|||
Linia 11: | Linia 11: | ||
* W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie p{{cenzura}}niesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół). |
* W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie p{{cenzura}}niesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół). |
||
* W H9-35 drzwi harmonijkowe zgapione od Ikarusa wiecznie się nie domykają, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna. |
* W H9-35 drzwi harmonijkowe zgapione od Ikarusa wiecznie się nie domykają, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna. |
||
*W H9-PKS |
* W H9-PKS wiecznie skrzypiące i niedomykające się drzwi. Uszczelki sparciałe. Cena ok.700 zł, jest używany w PKSach. |
||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
Wersja z 19:06, 19 maj 2012
Szablon:Tprodukt autobusopodobny z fabryki w Sanoku.
Wersje
- Szablon:Trozpadający się autobus turystyczny, używany najczęściej przez PKS-y w całym kraju, a także przez prywatnych pseudoprzewoźnikow. Skasowanie przed końcem świata nierealne.
- Szablon:Twersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w deszczu, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka[1].
Cechy charakterystyczne
- Wspinaczka przy wsiadaniu.
- W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie pniesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół).
- W H9-35 drzwi harmonijkowe zgapione od Ikarusa wiecznie się nie domykają, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna.
- W H9-PKS wiecznie skrzypiące i niedomykające się drzwi. Uszczelki sparciałe. Cena ok.700 zł, jest używany w PKSach.
Przypisy
- ↑ Jedynie MZK Jelenia Góra przerobiło egzemplarz #662 na filmy, przez co dechy z zewnątrz zniknęły; egzemplarz złamał się w pół w czasie jazdy w wyniku przeciążenia konstrukcji nie przystosowanej do takiego obciążenia