Szczeciński Szybki Tramwaj: Różnice pomiędzy wersjami
Grzeeesiek (dyskusja • edycje) M |
|||
Linia 4: | Linia 4: | ||
== Obecny postęp prac == |
== Obecny postęp prac == |
||
[[Plik:Strohballen.gif|center|Przygotowania do budowy SST trwają]] |
[[Plik:Strohballen.gif|center|Przygotowania do budowy SST trwają]] |
||
{{ |
{{stub|trans}} |
||
{{Komunikacja Szczecin}} |
{{Komunikacja Szczecin}} |
||
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Szczecinie]] |
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Szczecinie]] |
Wersja z 13:42, 30 wrz 2012
Ach tak, pamiętam jak za mojej młodości pierwszy raz obiecano nam szybki tramwaj
- Wypowiedź przeciętnego szczecinianina po siedemdziesiątce
Szablon:Tnajstarsza i najdłuższa kiełbasa wyborcza w Polsce. Abstrakcyjne pojęcie używane przez włodarzy Szczecina na pytanie: co zrobić, żeby z peryferii miasta dało się dojechać do centrum w jeden dzień. Według projektu, celem tego przedsięwzięcia jest paradowanie szybkich[potrzebne źródło] tramwajów po specjalnie wybudowanych do tego celu torowiskach. Skutkiem ubocznym może być wożenie ludzi owymi tramwajami. Jest to projekt osławiony niczym druga linia metra w Warszawie, z tą różnicą, że na potrzeby SST jak na razie przeniesiono tylko jedną zabytkową willę i przystosowano doń nowo wybudowany dziesięcioletni most. Niedawno jednak ogłoszono przetarg na wybudowanie linii tramwaju, co dzięki jak zawsze kapitalnemu ułożeniu warunków przetargu skończy się zbudowaniem jednego z najdroższych bubli w historii.
Obecny postęp prac
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.