Rap: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 11: | Linia 11: | ||
==Rap w Polsce== |
==Rap w Polsce== |
||
Wygląda tragicznie, idioci z polskich bloków próbowali zaadaptować warunki życia w amerykańskich gettach na własną rzeczywistość, ale braki intelektualne i niebywale mierny talent nie pozwoliły im na stworzenie mocnej i uznawanej sceny. |
|||
"Muzyka" czarnych gangstaziomów z USA podpasowała grupce wykonawców pochodzących z [[Polska|Kraju Kwitnącej Wisły]], którzy postanowili całkowicie skopiować pomysły w/w madafaków i przenieść je na nasze rodzime zadupie. |
|||
Typowy polski kawałek charakteryzuje się boleśnie, analnie zerżniętą linią bitu pochodzącą najczęściej ze strony www.dobryrap.pl, tekstem o tym, jak tu w tym bloku mi źle, se nie mogę zajarać zielska, jak mnie opuściła moja ławeczka, w którym jako przerywnik stosuje się skrecze, czyli to, co nastukany kolo w fikuśnej czapce i kozackich słuchawkach wybębni na starej płycie winylowej. |
|||
Wszystkie cepy występujące w teledyskach hiphopowych, niekoniecznie nawet wykonawcy, miotają łapami przed [[kamera|kamerą]] bez wyraźnego powodu, zachowując się jednocześnie bardzo agresywnie wobec Bogu ducha winnego pana kamerzysty Henia. |
|||
Najnowsze badania dowodzą, że największa część ludzi nie zdających matury to właśnie ludzie słuchający rapu. To dowodzi że rap ma negatywny wpływ na rozwój umysłowy młodego pokolenia. |
|||
==Siła polskiego rapu== |
==Siła polskiego rapu== |
Wersja z 17:28, 26 gru 2012
Szablon:Tgatunek "muzyki" polegający na poddaniu się rytmowi owej "muzyki" i rytmicznym machanie ręką w górę i dół, jeden z elementów kultury hip-hop.
Historia
Na początku było słowo a słowo było wypowiadane. Potem był bit a bit był zapodawany. Potem przyszli czarni bracia, wszystko zlepili w kupę i słowo bitem się stało i nawijało razem z nami. Następnie nadano mu imię hip hop (nazwa wywodzi się z charakterystycznego podskakiwania tak, aby luźne spodnie nie spadły). Następnie zatrudniono marketingowców do reklamy aby rozsławić dobrą nowinę (tak powstało graffiti). Rap zyskał popularność głownie w biednych dzielnicach USA wielu początkujących dj-ów nie chciało rezygnować z obiadu aby kupić sprzęt więc zaczęli naśladować dźwięki gramofonu ustami (beatbox).
Podział
- Polski rap polega na wariacjach wokół myśli: „yo, elo, pod blokiem ciężko jest, ziom”. Kiedy się już trochę podpasie, mówi o clubbingu, gandzi i Bolsie bez przepojki.
- Jest też rap amerykański, w którym czarni bracia rapują o życiu na dzielce prostytutach gangsterce i o ist kołst.
- Rzuciłaś mnie, a było tak pięknie – hip-hopolo, kolejny polski folklor.
- W końcu można też robić true G'z straight from da streetz ov QB nigga, być jak pierdolone Group Home i jednocześnie przyznawać się, że mama wyrzuciła z domu za to, że jest się gejem.
Rap w Polsce
Wygląda tragicznie, idioci z polskich bloków próbowali zaadaptować warunki życia w amerykańskich gettach na własną rzeczywistość, ale braki intelektualne i niebywale mierny talent nie pozwoliły im na stworzenie mocnej i uznawanej sceny.
Siła polskiego rapu
thumb|right|400px|Aranżacja tekstu po lewej
- Elo, Elo,Elo
- Lysyn Lysyn Lysyn
- Kto to czyta
- Ten Skurwysyn
- Kurwa jedzie na sankach
- A ja mówię: „to moja koleżanka”
- Co ty w rapie z góry?
- Nie! Ona mówi że takie chmury
- Wyjebiste, wykurwiste
- A ja tych chmur się nie boję
- Bo ja w rapie twardo stoję
- Jestem wyjebany, jestem wykurwisty
- W rapie nie ma na mnie listy
- Jestem w Starym Tomaszowie raper
- I chuj!
- A co ty myślisz frajerze?
- Że ty jedziesz na rowerze?
- Ja cię zaraz zwalę, ja cię na glebę
- Ja ci przyjebe
- Bo jestem cwany
- Rap jest wyjebany!
- Joł!
Przyszłość rapera
Plotka głosi, że rytuał wymachiwania rękami w nieokreślonym kierunku, o różnej prędkości oraz układanie znaków na palcach przez raperów to tak naprawdę ukryta wiadomość w języku migowym. Nie udało się jeszcze nikomu tego udowodnić, ponieważ migowi lektorzy dla głuchoniemych odchodzą do lamusa. W wyniku tego przyszłość raperów jest wątpliwa, ponieważ nie zostaną lektorami, a pozwolenie im na rozpoczęcie kariery poety byłoby zbrodnią przeciwko ludzkości i literackiemu dorobkowi ludzkiej cywilizacji.