Gra:Strona 201202: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M (półpauzy, cudzysłowy)
Linia 1: Linia 1:
Między tobą a śmiercią zjawia się szachownica.
Między tobą a śmiercią zjawia się szachownica.
<br />''- Białe pierwsze'' – rzuca Śmierć. Krzywisz się, ponieważ wszystkie figury są białe. Jedyną rzeczą, która różni od siebie figury obu graczy jest ich kształt. Słoń z serem zamiast głowy i drewniany chomik przysuwają się bliżej szachownicy. Rozpoczynasz grę poruszając piona.
<br />'' Białe pierwsze'' – rzuca Śmierć. Krzywisz się, ponieważ wszystkie figury są białe. Jedyną rzeczą, która różni od siebie figury obu graczy jest ich kształt. Słoń z serem zamiast głowy i drewniany chomik przysuwają się bliżej szachownicy. Rozpoczynasz grę poruszając piona.


''- Nie sądzę, że twoje figury zajmują się przytakiwaniem bez kozery pułku'' – zauważył chomik. Zbywasz tą uwagę milczeniem i grasz dalej. W sześciu ruchach Śmierć zbiła (zbił?) ci konia i wieżę. Zaczynasz podejrzewać, że oszukuje. Widzisz, jak Śmierć bije ci drugiego konia skośnym ruchem wieży i zastanawiasz się, gdzie popełniłeś błąd.
'' Nie sądzę, że twoje figury zajmują się przytakiwaniem bez kozery pułku'' – zauważył chomik. Zbywasz tą uwagę milczeniem i grasz dalej. W sześciu ruchach Śmierć zbiła (zbił?) ci konia i wieżę. Zaczynasz podejrzewać, że oszukuje. Widzisz, jak Śmierć bije ci drugiego konia skośnym ruchem wieży i zastanawiasz się, gdzie popełniłeś błąd.


== A może zastosujesz jakąś strategię? ==
== A może zastosujesz jakąś strategię? ==
* Na przykład [[Gra:Strona 201204|"Carskie Jajko"]], którego nauczył cię kiedyś pewien Syberyjczyk?
* Na przykład [[Gra:Strona 201204|„Carskie Jajko”]], którego nauczył cię kiedyś pewien Syberyjczyk?
* Albo [[Gra:Strona 201204|"Chatę Pigmeja"]], której nauczyłeś się od wodza plemienia Wakatikitikikobataka?
* Albo [[Gra:Strona 201204|„Chatę Pigmeja”]], której nauczyłeś się od wodza plemienia Wakatikitikikobataka?
* Albo [[Gra:Strona 201204|"Kaszę Jaglaną"]], której nauczyłeś się od pewnego kucharza?
* Albo [[Gra:Strona 201204|„Kaszę Jaglaną”]], której nauczyłeś się od pewnego kucharza?
* Albo może [[Gra:Strona 201205|"Zgubę Wandala"]], której nauczyłeś się od Admina Nonsensopedii?
* Albo może [[Gra:Strona 201205|„Zgubę Wandala”]], której nauczyłeś się od Admina Nonsensopedii?
* Albo [[Gra:Strona 201205|"Kroczo-Niszczyciel"]] którym oberwałeś od twojej dziewczyny ?
* Albo [[Gra:Strona 201205|„Kroczo-Niszczyciel”]] którym oberwałeś od twojej dziewczyny ?


[[Kategoria:Gra|201202]]
[[Kategoria:Gra|201202]]

Wersja z 20:48, 25 lut 2013

Między tobą a śmiercią zjawia się szachownica.
– Białe pierwsze – rzuca Śmierć. Krzywisz się, ponieważ wszystkie figury są białe. Jedyną rzeczą, która różni od siebie figury obu graczy jest ich kształt. Słoń z serem zamiast głowy i drewniany chomik przysuwają się bliżej szachownicy. Rozpoczynasz grę poruszając piona.

– Nie sądzę, że twoje figury zajmują się przytakiwaniem bez kozery pułku – zauważył chomik. Zbywasz tą uwagę milczeniem i grasz dalej. W sześciu ruchach Śmierć zbiła (zbił?) ci konia i wieżę. Zaczynasz podejrzewać, że oszukuje. Widzisz, jak Śmierć bije ci drugiego konia skośnym ruchem wieży i zastanawiasz się, gdzie popełniłeś błąd.

A może zastosujesz jakąś strategię?