Left 4 Dead 2: Różnice pomiędzy wersjami
(nowy) |
(na razie tyle, bo późno się zrobiło) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{cytat|So we gotta set up to rock and then fight zombies? This is the best day of my life!|Ellis o apokalipsie<ref>"Więc musimy ustawić koncert i odeprzeć atak zombie? To najlepszy dzień mojego życia!"</ref>}} |
|||
{{t|Left 4 Dead 2}} <s>nie</s>godny następca [[Left 4 Dead|poprzedniej części]] itd. itp. |
|||
{{cytat|Ellis: Holy shit, guys! KIDDIELAND!<br> |
|||
''Nick: He's like a five year old. With guns. And comprehensive grasp of every swear word in the English language.|Kompletna definicja Ellisa, opracowana na poczekaniu przez Nicka<ref>"On jest jak pięciolatek. Uzbrojony pięciolatek. I chodzący słownik angielskich wulgaryzmów."</ref>}} |
|||
{{t|Left 4 Dead 2}} <s>nie</s>godny następca [[Left 4 Dead|poprzedniej części]], wyprodukowany przez Turtle Rock Studios (wtedy nazywało się Valve South i należało do [[Valve Software]]<ref>No i już jest jasne, dlaczego wszystko zostało spie{{cenzura3}}dolone</ref>), wydany znowu przez Valve. Zasady gry zostały takie same, pojawiło się tylko dużo nowych broni, trybów gry i innych rzeczy, które można było zrobić źle, a bez których gra nie sprzedałaby się w wystarczającym nakładzie. |
|||
== Zmiany w porównaniu z poprzednikiem == |
|||
Dwukrotne sprzedanie tego samego, niezmienionego produktu byłoby trudne nawet w [[Stany Zjednoczone Ameryki|kraju tłuszczem i colą-light płynącym]], dlatego Valve z naszym ukochanym [[Gabe Newell|Gabenem]] na czele wprowadziło szereg zmian, mających za zadnie <s>oszukać frajerów</s> odświeżyć nieco przestarzałą, bo wydaną aż jeden rok wcześniej grę: |
|||
*nowi Ocaleni, |
|||
*nowi Specjalni Zainfekowani, |
|||
*nowe bronie, w tym bronie białe, |
|||
*jeden nowy tryb gry, |
|||
*system tzw. Mutacji, |
|||
*jeszcze kilka mniej znaczących zmian, za to równie wku{{cenzura3}}wiających. |
|||
{{przypisy}} |
|||
{{Valve}} |
|||
{{FPS}} |
Wersja z 21:59, 23 lip 2013
So we gotta set up to rock and then fight zombies? This is the best day of my life!
- Ellis o apokalipsie[1]
Ellis: Holy shit, guys! KIDDIELAND!
Nick: He's like a five year old. With guns. And comprehensive grasp of every swear word in the English language.
- Kompletna definicja Ellisa, opracowana na poczekaniu przez Nicka[2]
Szablon:T niegodny następca poprzedniej części, wyprodukowany przez Turtle Rock Studios (wtedy nazywało się Valve South i należało do Valve Software[3]), wydany znowu przez Valve. Zasady gry zostały takie same, pojawiło się tylko dużo nowych broni, trybów gry i innych rzeczy, które można było zrobić źle, a bez których gra nie sprzedałaby się w wystarczającym nakładzie.
Zmiany w porównaniu z poprzednikiem
Dwukrotne sprzedanie tego samego, niezmienionego produktu byłoby trudne nawet w kraju tłuszczem i colą-light płynącym, dlatego Valve z naszym ukochanym Gabenem na czele wprowadziło szereg zmian, mających za zadnie oszukać frajerów odświeżyć nieco przestarzałą, bo wydaną aż jeden rok wcześniej grę:
- nowi Ocaleni,
- nowi Specjalni Zainfekowani,
- nowe bronie, w tym bronie białe,
- jeden nowy tryb gry,
- system tzw. Mutacji,
- jeszcze kilka mniej znaczących zmian, za to równie wkuwiających.