Jelcz M101I: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Naprawa linków) |
M |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Jelcz M101I.jpg|right|250px|thumb|Mielecki Salus]] |
[[Plik:Jelcz M101I.jpg|right|250px|thumb|Mielecki Salus]] |
||
[[Plik:Jelcz M101I (2).jpg|right|250px|thumb|...i [[Stalowa Wola|stalowowolski]]]] |
[[Plik:Jelcz M101I (2).jpg|right|250px|thumb|...i [[Stalowa Wola|stalowowolski]]]] |
||
{{t|Jelcz M101I |
{{t|Jelcz M101I Salus}} mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w [[Jelenia Góra|Jeleniej Górze]], [[Mielec|Mielcu]] i [[Wrocław|Wrocławiu]]. |
||
==Charakterystyka== |
==Charakterystyka== |
||
Autobus niskopodłogowy, przez co [[rodzaje babć autobusowych|babcie autobusowe]] łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w [[MPK Wrocław]] salusów jeździ tylko jeden, w [[MZK Jelenia Góra]] na chodzie jest wszystkich sześć. |
Autobus niskopodłogowy, przez co [[rodzaje babć autobusowych|babcie autobusowe]] łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w [[MPK Wrocław]] salusów jeździ tylko jeden, w [[MZK Jelenia Góra]] na chodzie jest wszystkich sześć. |
||
{{Ciężarówki}} |
|||
{{KWW}} |
{{KWW}} |
||
[[Kategoria:Autobusy Jelcz]] |
[[Kategoria:Autobusy Jelcz]] |
Wersja z 17:41, 15 mar 2014
Szablon:T mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w Jeleniej Górze, Mielcu i Wrocławiu.
Charakterystyka
Autobus niskopodłogowy, przez co babcie autobusowe łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w MPK Wrocław salusów jeździ tylko jeden, w MZK Jelenia Góra na chodzie jest wszystkich sześć.