Jelcz M101I: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Naprawa linków)
M
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Jelcz M101I.jpg|right|250px|thumb|Mielecki Salus]]
[[Plik:Jelcz M101I.jpg|right|250px|thumb|Mielecki Salus]]
[[Plik:Jelcz M101I (2).jpg|right|250px|thumb|...i [[Stalowa Wola|stalowowolski]]]]
[[Plik:Jelcz M101I (2).jpg|right|250px|thumb|...i [[Stalowa Wola|stalowowolski]]]]
{{t|Jelcz M101I, Salus}} mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w [[Jelenia Góra|Jeleniej Górze]], [[Mielec|Mielcu]] i [[Wrocław|Wrocławiu]].
{{t|Jelcz M101I Salus}} mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w [[Jelenia Góra|Jeleniej Górze]], [[Mielec|Mielcu]] i [[Wrocław|Wrocławiu]].


==Charakterystyka==
==Charakterystyka==


Autobus niskopodłogowy, przez co [[rodzaje babć autobusowych|babcie autobusowe]] łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w [[MPK Wrocław]] salusów jeździ tylko jeden, w [[MZK Jelenia Góra]] na chodzie jest wszystkich sześć.
Autobus niskopodłogowy, przez co [[rodzaje babć autobusowych|babcie autobusowe]] łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w [[MPK Wrocław]] salusów jeździ tylko jeden, w [[MZK Jelenia Góra]] na chodzie jest wszystkich sześć.

{{Ciężarówki}}
{{KWW}}
{{KWW}}

[[Kategoria:Autobusy Jelcz]]
[[Kategoria:Autobusy Jelcz]]

Wersja z 17:41, 15 mar 2014

Mielecki Salus

Szablon:T mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w Jeleniej Górze, Mielcu i Wrocławiu.

Charakterystyka

Autobus niskopodłogowy, przez co babcie autobusowe łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w MPK Wrocław salusów jeździ tylko jeden, w MZK Jelenia Góra na chodzie jest wszystkich sześć.

Szablon:Ciężarówki