Haven & Hearth: Różnice pomiędzy wersjami
M |
|||
Linia 2: | Linia 2: | ||
'''Haven & Hearth''' ([[język angielski|ang]], Przystań i Palenisko) – stworzony w 2008 r.(p.n.e.) symulator <del>przetrwania</del> jechania cię w dupsko przez wszytko co <del>cię</del> się <del>rucha</del> rusza. |
'''Haven & Hearth''' ([[język angielski|ang]], Przystań i Palenisko) – stworzony w 2008 r.(p.n.e.) symulator <del>przetrwania</del> jechania cię w dupsko przez wszytko co <del>cię</del> się <del>rucha</del> rusza. |
||
[[Plik:Build a brickwall.jpg|thumb|right|240px|Twórcy chcieli ustawić to zdjęcie jako tło menu. Doszli jednak do wniosku, że może ono odstraszać potencjalne <del>ofiary</del> graczy.]] |
[[Plik:Build a brickwall.jpg|thumb|right|240px|Twórcy chcieli ustawić to zdjęcie jako tło w menu. Doszli jednak do wniosku, że może ono odstraszać potencjalne <del>ofiary</del> graczy.]] |
||
== Historia == |
== Historia == |
||
Linia 23: | Linia 23: | ||
Lagi w tej grze grze grze grze występują bard bard bardzo czę Lagi w tej grze wystę występują bardzo często... '''Server last time talked to me at 30th February 2014'''. |
Lagi w tej grze grze grze grze występują bard bard bardzo czę Lagi w tej grze wystę występują bardzo często... '''Server last time talked to me at 30th February 2014'''. |
||
Przez duży okres czasu gra była w stanie perpetum lagile a większe stężenie graczy niż 2 obfitowało w wybuch komputera twórcy(bo to na nim stał serwer). |
Przez duży okres czasu gra była w stanie perpetum lagile a większe stężenie graczy niż 2 obfitowało w wybuch komputera twórcy(bo to na nim stał serwer). Jednak pewnego dnia nagle stała się światłość, gdyż twórcy zaopatrzyli się w kalkulator z Castoramy i teraz gra śmiga bez zarzutów. |
||
==Rozgrywka== |
==Rozgrywka== |
||
Gra polega na przetrwaniu w dziczy, wśród dzikich zwierząt, jeszcze dzikszych noobów i najdzikszych kłód, które z wielką chęcią wbiją ci się w nogi. |
|||
===Raidy=== |
===Raidy=== |
||
Raidy polegają na wioskowym ataku na osadę wroga by zabić jej mieszkańców, ukraść skarby, zgwałcić niewiasty czy też ukazać jakim to się jest mężnym. |
Raidy polegają na wioskowym ataku na osadę wroga by zabić jej mieszkańców, ukraść skarby, zgwałcić niewiasty czy też ukazać jakim to się jest mężnym. |
||
Linia 38: | Linia 40: | ||
<del>Wcześniej opracowana doskonała taktyka</del> Phi, taki pR0s jak ty nie potrzebuje żadnego planu działania. |
<del>Wcześniej opracowana doskonała taktyka</del> Phi, taki pR0s jak ty nie potrzebuje żadnego planu działania. |
||
c)Co?! Atak się nie udał? Nie przejmuj się następnym razem będzie lepiej. |
|||
=== Handel=== |
=== Handel=== |
Wersja z 15:45, 5 kwi 2014
GUUUNWO!!!1
- Przeciętny gimbus, który przypadkiem natrafił na Haven & Hearth
Haven & Hearth (ang, Przystań i Palenisko) – stworzony w 2008 r.(p.n.e.) symulator przetrwania jechania cię w dupsko przez wszytko co cię się rucha rusza.
Historia
Gra została założona przez 2 studentów, którym strasznie nie chciało się pisać pracy magisterskiej. Od czasu powstania(a było to baaardzo dawno temu)nadal jest w pre-alphie. Twórcy mówią, że nie mają już pomysłu na grę bo ich diler poszedł do więzienia. Wpadli oni raz na pomysł aby zabijać graczy za pieniądze.
Stworzenia
- Szablon:Tczarno-
gównianebrązowe plamy krążące wokół czarno-gównianegobrązowego pręta wystającego z ziemi. - Szablon:Tczerwono-pomarańczowy kot, którego animacja chodzenia wygląda jak pływanie w powietrzu.
- Szablon:Tnajwiększa zmora noobów ewentualnie newbie. Jest na tyle mały, że może się schować za drzewem lub kamieniem i zaatakować z ukrycia.
- Szablon:Tjego motto to: "Jadę ci wpieić". Poniżej pewnego progu zdrowia uruchamia się jego samozapłon, zwiększając tym samym jego statyki i wypalając mu oczy.
- Szablon:Togarnął potowanie w PvE do perfekcji, dzięki czemu zwykły noob nie jest w stanie go pokonać.
- Szablon:Tpułapka na newbie i noobów nr 1, można wyrywać im włosy jako dobre źródło expa jednakże przy zrywaniu istnieje prawdopodobieństwo na odmówienie współpracy z jego strony (czyt. rzuci się na ciebie razem ze swoimi ziomkami).
Dźwięk
Przy tworzeniu gry twórcy nagle zorientowali się, że przydałaby się jakaś muzyka. Któryś z nich wpadł na pomysł aby wrzucić gramofon, MP3, niemiecką muzykę folk, trochę cegieł i struny głosowe noworodka do miksera. Tak oto narodził się nowy gatunek muzyki znany jako: "wkurący", który uruchamia się przy każdym wejściu do domku.
Lagi
Lagi w tej grze grze grze grze występują bard bard bardzo czę Lagi w tej grze wystę występują bardzo często... Server last time talked to me at 30th February 2014.
Przez duży okres czasu gra była w stanie perpetum lagile a większe stężenie graczy niż 2 obfitowało w wybuch komputera twórcy(bo to na nim stał serwer). Jednak pewnego dnia nagle stała się światłość, gdyż twórcy zaopatrzyli się w kalkulator z Castoramy i teraz gra śmiga bez zarzutów.
Rozgrywka
Gra polega na przetrwaniu w dziczy, wśród dzikich zwierząt, jeszcze dzikszych noobów i najdzikszych kłód, które z wielką chęcią wbiją ci się w nogi.
Raidy
Raidy polegają na wioskowym ataku na osadę wroga by zabić jej mieszkańców, ukraść skarby, zgwałcić niewiasty czy też ukazać jakim to się jest mężnym.
Złoty przepis na raid: a)Składniki:
- Współplemieńcy najlepiej bez umiejętności bojowych.
- Łódki bo przecież jakoś do wroga trzeba dopłynąć.
TaranNie, to już wszystko.
b)Plan ataku:
Wcześniej opracowana doskonała taktyka Phi, taki pR0s jak ty nie potrzebuje żadnego planu działania.
c)Co?! Atak się nie udał? Nie przejmuj się następnym razem będzie lepiej.
Handel
Handel w grze ogranicza się do wymiany cennych przedmiotów takich jak na przykład Marchew quality101 na Deski quality69. Handel odbywa się tylko i wyłącznie wśród współplemieńców bo inni są be i a fuj.
Gracze
Newbie: Hi, Iam friendly.
Player Killer: Hi. (w tym momencie PK uderza Newbie)
Newbie: Why?
Player Killer:Why not? (Newbie upada od drugiego ciosu)
Newbie: (...)Podczas bycia ogłuszonym nie można rozmawiać.
Player Killer: (PK zadaje 3 śmiertelny cios)
- Sami widzicie, że gracze są bardzo mili dla siebie nawzajem i chętnie nawiązują współpracę.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze rodzaje graczy w Haven & Hearth:
- Szablon:TPostać Alternatywna. Gracze zakładają je, gdyż robienie 1 postaci pod wszystkie statystki jest nieopłacalne(w przypadku jej śmierci tracą wszystko). Znaczna część noobów nie zna jeszcze takiej możliwości więc utrata przez jednego z nich swojego ultra-hiper-mega-yolo-wojowniko-farmero-krawco-kowalo-łucznika wiąże się z spamem na forum na temat: "oMg what A sHHit thiS faker kilLed me fack nOOb!!1"
- Szablon:T99,69% graczy, którzy podbiją wysokie statystyki oraz zdobędą dobre przedmioty. (ewoluuje z gracza pR0 szansa ewolucji 99,69%)
- Szablon:TERROR 404 Player not found
- Szablon:TOsoba zarządzająca wioską. Jego głównym zadaniem jest wydawanie poleceń ewentualnie wydawanie poleceń, od czasu do czasu może ci wydać jakieś polecenie.
- Szablon:TGracz, który gra w HnH 25h/dobę przy użyciu botów. Dzięki temu taki gracz może bardzo szybko stać się pR0 a później wyewoluować w Player Killera(ewentualnie w Gracza przyjaznego szansa 0,31%)
Noob w Haven & Hearth
- Główny artykuł: noob
- Posiada tylko 1 postać, gdzie maksuje wszystkie statystyki.
- Rzuca się na każdą osobę, którą spotka.
- Pyta się jak używać skilli.
- Łowi tylko na 1 rodzaj przynęty.
- Pyta się dlaczego nie może bić innych graczy.
- Chce atakować wioski bez umiejętności Rage.
- Nie ulepsza statystyk bo przecież skille są lepsze!
- Nie buduje domu.
- Kopie w kopalni bez podpórek.
- Tworzy masakryczną liczbę altów i nasyła je na jakąś wioskę.
- Jego HearthKin to: "yolo" "swag" "lol" "zal" "wtf" "fuck" "nigga" "123"
Uzależnienie
Możesz czuć się uzależniony, jeśli:
- Gdy zostaniesz ranny biegniesz na najbliższe bagna w poszukiwaniu pijawek.
- Biegasz po mieście krzycząc: "Trade Pearl for Carrot QL100".
- Wracając do domu próbujesz teleportować się do swojego paleniska.
- Boisz się chodzić na basen.
- Próbujesz zamieszkać w lesie.
- Pływasz łódką 100km/h bez wioseł.
- Giniesz od mrówek.
- Nie jesz obiadu bo może on zaszkodzić twojemu FEP.