Dyskusja:Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji: Różnice pomiędzy wersjami
Znacznik: edytor źródłowy |
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 78.11.46.130; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Korwin.) Znacznik: skórka mobilna |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
Dlaczego KRRiT nie nakaże obowiązku umieszczani zegara odliczającego czas do końca reklam ?. Taki zegar ma telewizja Superstacja. Jest to świetne rozwiązanie bo przynajmniej odbiorca ma świadomość ile tak na prawdę trwa reklama. Jest skandalem, że telewizje nadają blok reklamowy po nm następują zwiastuny programowe a nich znów reklama, trwa to czasami i 20 minut. Często zdarza się, że oglądając jakiś ciekawy film czy program w momencie rozpoczęcia reklam odbiorca nie wie jak długo one trwają i zniecierpliwiony przełącza na inny kanał nie wracając do poprzedniego. Tworzy to sieczkę nie do przyjęcia. Inne co denerwuje, to że reklamy skoro są emitowane są w nieodpowiednich momentach filmu czy innego programu. Cały zamysł reżyserski danego filmu idzie w kanał, bo kluczowym momencie gdy napięcie osiągnęło apogeum, raptem przerwa na reklamę. Po wznowieniu po 15 -20 minutach cały efekt reżysera filmu szlag trafił. Dlatego żądam wprowadzenia obowiązkowo zegara odliczającego czas do końca reklam we wszystkich stacjach telewizyjnych. |
Dlaczego KRRiT nie nakaże obowiązku umieszczani zegara odliczającego czas do końca reklam ?. Taki zegar ma telewizja Superstacja. Jest to świetne rozwiązanie bo przynajmniej odbiorca ma świadomość ile tak na prawdę trwa reklama. Jest skandalem, że telewizje nadają blok reklamowy po nm następują zwiastuny programowe a nich znów reklama, trwa to czasami i 20 minut. Często zdarza się, że oglądając jakiś ciekawy film czy program w momencie rozpoczęcia reklam odbiorca nie wie jak długo one trwają i zniecierpliwiony przełącza na inny kanał nie wracając do poprzedniego. Tworzy to sieczkę nie do przyjęcia. Inne co denerwuje, to że reklamy skoro są emitowane są w nieodpowiednich momentach filmu czy innego programu. Cały zamysł reżyserski danego filmu idzie w kanał, bo kluczowym momencie gdy napięcie osiągnęło apogeum, raptem przerwa na reklamę. Po wznowieniu po 15 -20 minutach cały efekt reżysera filmu szlag trafił. Dlatego żądam wprowadzenia obowiązkowo zegara odliczającego czas do końca reklam we wszystkich stacjach telewizyjnych. |
||
: Nie do nas takie rządania. My nic nie mamy do tego chociaż pomysł dobry. P.S Podpisuj się {{Parry1993}} 07:26, mar 14, 2013 (UTC) |
: Nie do nas takie rządania. My nic nie mamy do tego chociaż pomysł dobry. P.S Podpisuj się {{Parry1993}} 07:26, mar 14, 2013 (UTC) |
||
"[...]złych wartości takich jak uczciwość, tolerancja" Serio |
|||
żal.pl dzieci [[Specjalna:Wkład/78.11.46.130|78.11.46.130]] ([[Dyskusja użytkownika:78.11.46.130|dyskusja]]) 19:36, mar 1, 2015 (UTC) |
Wersja z 21:01, 1 mar 2015
Ten artykuł przeszedł przez głosowanie na SDU. Zobacz przebieg głosowania. |
Dlaczego KRRiT nie nakaże obowiązku umieszczani zegara odliczającego czas do końca reklam ?. Taki zegar ma telewizja Superstacja. Jest to świetne rozwiązanie bo przynajmniej odbiorca ma świadomość ile tak na prawdę trwa reklama. Jest skandalem, że telewizje nadają blok reklamowy po nm następują zwiastuny programowe a nich znów reklama, trwa to czasami i 20 minut. Często zdarza się, że oglądając jakiś ciekawy film czy program w momencie rozpoczęcia reklam odbiorca nie wie jak długo one trwają i zniecierpliwiony przełącza na inny kanał nie wracając do poprzedniego. Tworzy to sieczkę nie do przyjęcia. Inne co denerwuje, to że reklamy skoro są emitowane są w nieodpowiednich momentach filmu czy innego programu. Cały zamysł reżyserski danego filmu idzie w kanał, bo kluczowym momencie gdy napięcie osiągnęło apogeum, raptem przerwa na reklamę. Po wznowieniu po 15 -20 minutach cały efekt reżysera filmu szlag trafił. Dlatego żądam wprowadzenia obowiązkowo zegara odliczającego czas do końca reklam we wszystkich stacjach telewizyjnych.