SU45: Różnice pomiędzy wersjami
(Anulowano wersję użytkownika Bubelstein to nie jest śmieszne!) Znaczniki: rewert edytor źródłowy |
Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
== SU45 w żargonie == |
== SU45 w żargonie == |
||
* od kodu SU<ref>Właśnie dlatego były nazywane [[Suka]]mi</ref>wzięła się nazwa...(macie tą nazwę w przypisie) |
* od kodu SU<ref>Właśnie dlatego były nazywane [[Suka]]mi</ref>wzięła się nazwa...(macie tą nazwę w przypisie) |
||
* |
* lokomotywa jest też nazywana Fiatem od silników zdemontowanych z małego Fiata |
||
== Występowanie == |
== Występowanie == |
Wersja z 18:20, 9 maj 2015
BES SĘSU!!
- Jasiu Śmietana o kasacji tych jakże pięknych lokomotyw
Szablon:T PRL-owska kopalnia smrodu. Wiele jej egzemplarzy czeka na kasację z powybijanymi szybami, lub bez świateł. Jak większość polskich lokomotyw miała nastawnik, który był w rzeczywistości kierownicą od Syrenki. Był też oczywiście powyklejany beżową, zawsze brudną taśmą klejącą. Jest to po prostu siódemka po modernizacji byczek po podróbce. Najczęściej ciągnie pociąg "San" z Przemyśla do Kołobrzegu i tak przez ćwierć trasy, gdyż w Lublinie jest zamieniana na budynia, siódemkę lub świnię.
Historia
Pewnego dnia w Zakładach Cegielskiego w Poznaniu był sobie pewien architekt, który zaprojektował lokomotywę SP45. Więc ją wyprodukowano. Po kilku króciutkich miesiącach okazało się, że lokomotywa zdołała uciągnąć nawet pociąg towarowy! I z literki P nagle się zrobiła literka U (czyli stała się uniwersalna). I taka jest jej historia! Koniec!
SU45 w żargonie
- od kodu SU[1]wzięła się nazwa...(macie tą nazwę w przypisie)
- lokomotywa jest też nazywana Fiatem od silników zdemontowanych z małego Fiata
Występowanie
Lokomotywownie i Bocznice w całej Polsce.