SU45: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 178.183.144.76; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Runouw.)
Znacznik: skórka mobilna
M
Znaczniki: rewert edytor źródłowy
Linia 7: Linia 7:


== SU45 w żargonie ==
== SU45 w żargonie ==
* od kodu SU<ref>Właśnie dlatego były nazywane [[Suka]]mi</ref>wzięła się nazwa...(macie tą nazwę w przypisie)
* od kodu SU<ref>Właśnie dlatego były nazywane ''Sukami''</ref>wzięła się nazwa...(macie tą nazwę w przypisie)
* z nieznanych przyczyn lokomotywa jest też nazywana Fiatem
* z nieznanych przyczyn lokomotywa jest też nazywana Fiatem



Wersja z 09:37, 10 maj 2015

U Suki, Siódemka!

BES SĘSU!!

Jasiu Śmietana o kasacji tych jakże pięknych lokomotyw

Szablon:T PRL-owska kopalnia smrodu. Wiele jej egzemplarzy czeka na kasację z powybijanymi szybami, lub bez świateł. Jak większość polskich lokomotyw miała nastawnik, który był w rzeczywistości kierownicą od Syrenki. Był też oczywiście powyklejany beżową, zawsze brudną taśmą klejącą. Jest to po prostu siódemka po modernizacji byczek po podróbce. Najczęściej ciągnie pociąg "San" z Przemyśla do Kołobrzegu i tak przez ćwierć trasy, gdyż w Lublinie jest zamieniana na budynia, siódemkę lub świnię.

Historia

Pewnego dnia w Zakładach Cegielskiego w Poznaniu był sobie pewien architekt, który zaprojektował lokomotywę SP45. Więc ją wyprodukowano. Po kilku króciutkich miesiącach okazało się, że lokomotywa zdołała uciągnąć nawet pociąg towarowy! I z literki P nagle się zrobiła literka U (czyli stała się uniwersalna). I taka jest jej historia! Koniec!

SU45 w żargonie

  • od kodu SU[1]wzięła się nazwa...(macie tą nazwę w przypisie)
  • z nieznanych przyczyn lokomotywa jest też nazywana Fiatem

Występowanie

Lokomotywownie i Bocznice w całej Polsce.

Przypisy

  1. Właśnie dlatego były nazywane Sukami

Szablon:Ciężarówki