Wiedza o społeczeństwie: Różnice pomiędzy wersjami
M Znacznik: edytor źródłowy |
(Allahu Thumburihhtu!) Znacznik: przez API |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Nazi podręcznik.jpg|thumb |
[[Plik:Nazi podręcznik.jpg|thumb|250px|Opcja polityczna nauczycieli WOSu]] |
||
{{t||właśc. '''Wiedza o socjalizmie'''}}przedmiot o wszystkim i o [[nic]]zym. [[Nauczyciel]]e zapewniają, że jest łatwy, bo dotyczy nas samych, ale nie wiedzieć czemu na sprawdzianach same pały. Zawiera elementy socjologii, politologii, ekonomii, [[prawo|prawa]] i historii. Jako że większość przedmiotów jest niepotrzebna lub za trudna, wciśnięto wszystko w jedno i ani [[nikt]] się tego nie nauczy, ani korzyści z tego nie ma, bo jak jest, wiemy; historia zafałszowana, ekonomia sterowana, a zamiast socjologii – [[socjalizm]]. Jednak gdy trafi się nauczyciel prowadzący ciekawe dyskusje i zlecający łatwe prace grupowe, jest to przedmiot do zawyżania średnich ocen. |
{{t||właśc. '''Wiedza o socjalizmie'''}}przedmiot o wszystkim i o [[nic]]zym. [[Nauczyciel]]e zapewniają, że jest łatwy, bo dotyczy nas samych, ale nie wiedzieć czemu na sprawdzianach same pały. Zawiera elementy socjologii, politologii, ekonomii, [[prawo|prawa]] i historii. Jako że większość przedmiotów jest niepotrzebna lub za trudna, wciśnięto wszystko w jedno i ani [[nikt]] się tego nie nauczy, ani korzyści z tego nie ma, bo jak jest, wiemy; historia zafałszowana, ekonomia sterowana, a zamiast socjologii – [[socjalizm]]. Jednak gdy trafi się nauczyciel prowadzący ciekawe dyskusje i zlecający łatwe prace grupowe, jest to przedmiot do zawyżania średnich ocen. |
||
Wersja z 11:54, 29 sty 2017
Szablon:Tprzedmiot o wszystkim i o niczym. Nauczyciele zapewniają, że jest łatwy, bo dotyczy nas samych, ale nie wiedzieć czemu na sprawdzianach same pały. Zawiera elementy socjologii, politologii, ekonomii, prawa i historii. Jako że większość przedmiotów jest niepotrzebna lub za trudna, wciśnięto wszystko w jedno i ani nikt się tego nie nauczy, ani korzyści z tego nie ma, bo jak jest, wiemy; historia zafałszowana, ekonomia sterowana, a zamiast socjologii – socjalizm. Jednak gdy trafi się nauczyciel prowadzący ciekawe dyskusje i zlecający łatwe prace grupowe, jest to przedmiot do zawyżania średnich ocen.
Omawiane problemy
- Szablon:Ta żeby oprócz powiedzenia, że są, powiedzieli jeszcze o co poszło;
- Szablon:Tteż nie wyjaśnili;
- Szablon:Ta tu tylko jak to dobrze;
- Szablon:Tprzedstawienie wyłącznie racji bloku sowieckiego;
- Szablon:Tkorzyści płynące z członkostwa w Sojuszu, a że sojusznicy mają nas w dupie nie wspomną
- Szablon:Tniby wolny rynek, a wszystko sterowane;
- Szablon:Twpierdolmy się wszędzie, pod przykrywką szerzenia demokracji;
- Szablon:TNKWD v1.2;
- Szablon:Tjakie to korzyści płyną z €urokołchozu i jak to dobrze, że wszystkie decyzje przepływają przez Brukselę;
- Szablon:TUE v0.1;
- Szablon:Tomówienie komunistycznych rządów w Polsce[1], przemilczenie faktów niewygodnych dla rządu;
- Szablon:Tsię doigrali;
- Szablon:Tświadczenia socjalne, sprawiedliwość społeczna, takie klimaty.
- cyberprzemoc – bo przecież każdy człowiek w Internecie to 50-60 letni pedofil i psychopata, który zrobi wszystko, by cię porządnie zgwałcić i zamordować.
Na wolnych lekcjach[2], co uczciwsi nauczyciele próbują przemycić trochę historii najnowszej, ale agentura wśród uczniów zaczyna to utrudniać.