Szybka Kolej Miejska w Trójmieście: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(reda)
Linia 3: Linia 3:


==Sposób przewozu==
==Sposób przewozu==
Aby jechać pociągiem SKM należy skasować [[bilet]] w kasowniku znajdującym się na [[peron|peronie]]. Następnie należy poczekać na pociąg w odpowiednim kierunku i mieć nadzieję, że będą w nim wolne miejsca. Zaleca się stać możliwie daleko od drzwi. Osoby, które nie skasowały biletu, proszone są o dopchanie się do najbliższej ubikacji. Za oszczane klapy PKP nie odpowiada.
Aby jechać pociągiem SKM należy skasować [[bilet]] w kasowniku znajdującym się na [[peron|peronie]]. Następnie należy poczekać na pociąg w odpowiednim kierunku i mieć nadzieję, że będą w nim wolne miejsca. Zaleca się stać możliwie daleko od drzwi bo te lubią odpadać. Osoby, które nie skasowały biletu, proszone są o dopchanie się do najbliższej ubikacji. Za oszczane klapy PKP nie odpowiada.


==Zobacz też:==
==Zobacz też:==

Wersja z 15:02, 19 paź 2006

SKM porusza się nad ziemią

SKM to największe w Europie metro jeżdżące nad ziemią wybudowane w Trójmieście za czasów PRL-u. Początkowo w jego zasięgu był tylko Gdańsk i Sopot, później - Gdynia, Rumia, Reda i Wejherowo. Zarząd SKM planuje uruchomienie linii do Zakopanego i Nowego Jorku.

Sposób przewozu

Aby jechać pociągiem SKM należy skasować bilet w kasowniku znajdującym się na peronie. Następnie należy poczekać na pociąg w odpowiednim kierunku i mieć nadzieję, że będą w nim wolne miejsca. Zaleca się stać możliwie daleko od drzwi bo te lubią odpadać. Osoby, które nie skasowały biletu, proszone są o dopchanie się do najbliższej ubikacji. Za oszczane klapy PKP nie odpowiada.

Zobacz też: