Ocena celująca: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 11: | Linia 11: | ||
* '''[[Kujon]]''' – zachwyt, dziwne uśmiechy, chrumkanie. |
* '''[[Kujon]]''' – zachwyt, dziwne uśmiechy, chrumkanie. |
||
* '''Kujonka''' – przykład powyżej. Dodatkowo zdarzyć mogą się spontaniczne tańce, poprawianie grzywki (wyłącznie u gimbazy), krótkie rozmowy z nauczycielem. |
* '''Kujonka''' – przykład powyżej. Dodatkowo zdarzyć mogą się spontaniczne tańce, poprawianie grzywki (wyłącznie u gimbazy), krótkie rozmowy z nauczycielem. |
||
* '''[[Dres]]''' – ''[[kurwa]], ja pierdolę, o kurwa, w mordę,w samym ku{{cenzura2}}a końcó celujący kurwa!'' |
* '''[[Dres]]''' – ''[[kurwa]], ja pierdolę, o kurwa, stara mnie pochwali W hój, w mordę,w samym ku{{cenzura2}}a końcó celujący kurwa!'' |
||
* '''Zwykły uczeń''' – cieszy się. I tyle. |
* '''Zwykły uczeń''' – cieszy się. I tyle. |
||
* '''Zgrywus''' – bierze szóstkę i wrzuca do kibla<ref>Jak? Tego nie wie nikt</ref>. |
* '''Zgrywus''' – bierze szóstkę i wrzuca do kibla<ref>Jak? Tego nie wie nikt</ref>. |
Wersja z 09:18, 10 lis 2018
Ten artykuł dotyczy oceny. Zobacz też szóstka. |
Ocena celująca, 6 – najwyższa ocena w szkole podstawowej, gimnazjum czy w szkole średniej. Jest ona marzeniem każdego nieuka, ale nauczyciel nie da jej za nic. Zbitki trzech szóstek naraz są również celem szkolnych satanistów. Otrzymuje ją zawsze kujon za bycie kujonem i kablowanie.
Co zrobić, żeby ją dostać?
Z 6 nie ma zbędnej filozofii – nauczyciel ją daje pod przykrywką informacji wykraczających poza program szkolny, choć każdy głupi wie, że dostanie ją kujon za podlizywanie się mu i dobrą naukę. Odpowiadając na pytanie: co zrobić, żeby ją dostać? odpowiada się: „trzeba być kujonem – innej drogi nie ma”.
Odbiór oceny przez kujona
Odbiór oceny celującej u kujona jest raczej pozytywny, drań dziękuje nauczycielowi za ocenę, choć tak naprawdę jest na niego niewiarygodnie zły za to, że nie dostał 6++, tylko nędzne i durne 6+. Ruszając wodzę fantazji i zakładając, że 6 otrzymał kiedyś dobry uczeń, to bardzo dobry się cieszył i nie obchodziłoby go, czy jest to 6++, 6+, 6, 6- lub 6=. Dlatego też nie ma co się dalej nad tym rozwodzić.
Odbiór szóstek przez uczniów
- Kujon – zachwyt, dziwne uśmiechy, chrumkanie.
- Kujonka – przykład powyżej. Dodatkowo zdarzyć mogą się spontaniczne tańce, poprawianie grzywki (wyłącznie u gimbazy), krótkie rozmowy z nauczycielem.
- Dres – kurwa, ja pierdolę, o kurwa, stara mnie pochwali W hój, w mordę,w samym kua końcó celujący kurwa!
- Zwykły uczeń – cieszy się. I tyle.
- Zgrywus – bierze szóstkę i wrzuca do kibla[1].
- Emo – wymyśla wiersze typu To szóstka. Szóstka to sześć. Trzy razy sześć to znak szatana. Ja jestem szatanem, bo dostałem 6. Chce się zabić, bo dostał celujący.
Odbiór oceny celującej kujona u reszty klasy
Odbiór 6 jest raczej negatywny, od razu każdy głowi się, jaką to dziś pułapkę na niego zorganizować. Opiszę tu typowy (lightowy) odbiór oceny celującej kujona u normalnych uczniów:
- Kujon dostaje szóstkę. Zaczyna się denerwująco zachowywać dla innych (atak śmiechu zakończony chrumknięciem);
- Teraz każdy się głowi, co mu za to zrobi (z wyjątkiem innych ewentualnych kujonów i kujonek w klasie);
- Koniec lekcji – przerwa;
- Porwanie kujona do toalety, wejście do jednej z kabin z kiblem;
- Wzięcie obecnej tam wcześniej rolki papieru toaletowego, umoczenie go;
- Obtarcie nim głowy kujona, zabezpieczenie nim jego jadaczki;
- Zamoczenie sztruksowych spodni kujona, by wyglądały tak, jakby się posikał;
- Obrzucenie „ośmiornicami”;
- Zagrożenie mu śmiercią, jeśli on nakabluje na nauczyciela;
- Wypuszczenie go, śmiech;
- Kujon kabluje nauczycielom na swych napastników, ci dostają silny ochrzan, uwagę, wezwanie rodziców, a w bardzo dziwnych szkołach nawet policję.
Oczywiście istnieje o wiele, wiele więcej sposobów na rozprawienie się z kujonem. Takowe nie zostały tu przedstawione, bo jest ich tak wiele…
Zobacz też
Przypisy
- ↑ Jak? Tego nie wie nikt