111A: Różnice pomiędzy wersjami
M (Józef Piłsudski przeniósł stronę 111A do Użytkownik:Pan Pomarańcza/brudnopis) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''111A''' – Drugo klasowe pudło z przedziałami do przewozu <del> |
'''111A''' – Drugo klasowe pudło z przedziałami do przewozu <del>bydła</del> nieszczęśników jakimi są pasażerowie [[PKP]] [[Intercity]] i innych [[PolRegio|Przewozów Regionalnych]]. Obecnie najliczniejszy typ wagonów pasażerskich ze względów [[Komunizm|historycznych]]. |
||
== Konstrukcja == |
== Konstrukcja == |
||
Wagon ten to w zasadzie kilka blach zespawanych w całość za pomocą rączek [[Komunizm|wyzwolonego ludu pracowniczego]] z dodatkiem kilku kabli czegoś co miało udawać wentylatory |
Wagon ten to w zasadzie kilka blach zespawanych w całość za pomocą rączek [[Komunizm|wyzwolonego ludu pracowniczego]] z dodatkiem kilku kabli i czegoś co miało udawać wentylatory. 111A wyposażone są w porcelanowy kibel który katapultuje [[Gówno|wszystko]] na tory a co za tym idzie generuje smród. Właśnie dlatego często podróż umilają pasażerom karaluchy które lubią wyłazić podczas jazdy w tunelu. Dodatkową atrakcją jest ogrzewanie parowe(!!!)<ref>Którego nikt już nie używa i które jest już dawno przestarzałe</ref> i elektryczne które albo nie działa albo działa za mocno. Wagony tego typu mają aż 10 okien<ref>Które mają zastąpić zepsutą klimatyzację ale i tak nie spełniają swojej roli ponieważ zalepione są gumą, sprejem i wszelkiego rodzaju insektami które rozbiły się o jadący pociąg</ref> które lubią wypadać podczas jazdy. |
||
== Odmiany == |
== Odmiany == |
||
W czasie produkcji sprytni polscy inżynierowie wymyślali coraz to więcej mechanizmów. No a szkoda by było gdyby wszystkie marnowały się w wagonowni więc zaczęto je montować do wagonów. Był z tego taki bajzel, że postanowiono wprowadzić nowe oznaczenia. |
|||
Co ciekawe w dawnej Polsce gdy dawny Minister Transportu ujrzał te "cudo" uznał, że jest to tak dobra konstrukcja, że musi tego być więcej. '''No i jest''' |
|||
* '''111A''' – Podstawa do konstrukcji następnych typów najbardziej szare ze wszystkich bo nie posiada żadnych cech szczególnych. |
* '''111A''' – Podstawa do konstrukcji następnych typów najbardziej szare ze wszystkich bo nie posiada żadnych cech szczególnych. |
||
* '''111Ab''' – Musieli jakoś odróżnić ten typ od poprzedniego chociaż różnił się tylko tym, że wyjeżdżał do Niemiec. i Tak zgadliście następny typ będzie się nazywał. |
* '''111Ab''' – Musieli jakoś odróżnić ten typ od poprzedniego chociaż różnił się tylko tym, że wyjeżdżał do Niemiec. i Tak zgadliście następny typ będzie się nazywał. |
Wersja z 15:51, 7 lip 2019
111A – Drugo klasowe pudło z przedziałami do przewozu bydła nieszczęśników jakimi są pasażerowie PKP Intercity i innych Przewozów Regionalnych. Obecnie najliczniejszy typ wagonów pasażerskich ze względów historycznych.
Konstrukcja
Wagon ten to w zasadzie kilka blach zespawanych w całość za pomocą rączek wyzwolonego ludu pracowniczego z dodatkiem kilku kabli i czegoś co miało udawać wentylatory. 111A wyposażone są w porcelanowy kibel który katapultuje wszystko na tory a co za tym idzie generuje smród. Właśnie dlatego często podróż umilają pasażerom karaluchy które lubią wyłazić podczas jazdy w tunelu. Dodatkową atrakcją jest ogrzewanie parowe(!!!)[1] i elektryczne które albo nie działa albo działa za mocno. Wagony tego typu mają aż 10 okien[2] które lubią wypadać podczas jazdy.
Odmiany
W czasie produkcji sprytni polscy inżynierowie wymyślali coraz to więcej mechanizmów. No a szkoda by było gdyby wszystkie marnowały się w wagonowni więc zaczęto je montować do wagonów. Był z tego taki bajzel, że postanowiono wprowadzić nowe oznaczenia.
- 111A – Podstawa do konstrukcji następnych typów najbardziej szare ze wszystkich bo nie posiada żadnych cech szczególnych.
- 111Ab – Musieli jakoś odróżnić ten typ od poprzedniego chociaż różnił się tylko tym, że wyjeżdżał do Niemiec. i Tak zgadliście następny typ będzie się nazywał.
- 111Ac – Inżynierowie skapnęli się, że nie potrzebujemy w wagonach ekspresowych ogrzewania parowego i zostawili tylko elektryczne które szło prosto z trakcji.
- 111Ad – Niby nie istnieje a jednak.
- 111Af – Jedyny wagon tej odmiany został wyprodukowany w 1974 na potrzeby ekspresu Odra, posiadał "Ogrzewanie elektryczne nawiewne dwukanałowe". A poza tym prototyp.
- 111Ag – Chyba zmienili inżynierów bo zów jest ogrzewanie parowe. Średniak bo nie ma nic szczególnego do zaoferowania, poza tym, że ma nazwę pierwiastka i jest pierwszym wyprodukowanym w Pyrlandii. Lecimy dalej.
- 111Ah –
Ahh i OhhNie tak naprawdę kolejny średniak. Następny! - 111Ap – Pierwsza seria z dachem
waflowanymryflowanym który nie wiadomo czemu miał służyć. - 111Ar – Znowu ogrzewanie tylko elektryczne i w dodatku nowe wózki.