111A: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znaczniki: mobilna mobilna www
Znaczniki: mobilna mobilna www
Linia 18: Linia 18:
*'''111Aw''' – Praktycznie to samo co wyżej tylko inne oznaczenie. No cóż Polska.
*'''111Aw''' – Praktycznie to samo co wyżej tylko inne oznaczenie. No cóż Polska.
*'''111Ax''' – Raptem 30 sztuk tego cudeńka wyjechało na polskie tory. Jest to chyba najlepszy fabryczny typ 111A wyposażony w wszystko co miały poprzednie odmiany
*'''111Ax''' – Raptem 30 sztuk tego cudeńka wyjechało na polskie tory. Jest to chyba najlepszy fabryczny typ 111A wyposażony w wszystko co miały poprzednie odmiany
*'''111Ay''' – ''Yyyyyy co to ma być? Czy ja już tego nie widziałem?'' Tak właśnie zareagował minister transportu gdy ujrzał ten wynalazek. To tak naprawdę 111Ax tylko mniej prestiżowe.


{{przypisy}}
{{przypisy}}

Wersja z 10:07, 22 lip 2019

111A – Drugo klasowe pudło z przedziałami do przewozu bydła nieszczęśników jakimi są pasażerowie PKP Intercity i innych Przewozów Regionalnych. Obecnie najliczniejszy typ wagonów pasażerskich ze względów historycznych.

Konstrukcja

Wagon ten to w zasadzie kilka blach zespawanych w całość za pomocą rączek wyzwolonego ludu pracowniczego z dodatkiem kilku kabli i czegoś co miało udawać wentylatory. 111A wyposażone są w porcelanowy kibel który katapultuje wszystko na tory a co za tym idzie generuje smród. Właśnie dlatego często podróż umilają pasażerom karaluchy które lubią wyłazić podczas jazdy w tunelu. Dodatkową atrakcją jest ogrzewanie parowe(!!!)[1] i elektryczne które albo nie działa albo działa za mocno. Wagony tego typu mają aż 10 okien[2] które lubią wypadać podczas jazdy.

Odmiany

W czasie produkcji sprytni polscy inżynierowie wymyślali coraz to więcej mechanizmów. No a szkoda by było gdyby wszystkie marnowały się w wagonowni więc zaczęto je montować do wagonów. Był z tego taki bajzel, że postanowiono wprowadzić nowe oznaczenia.

  • 111A – Podstawa do konstrukcji następnych typów najbardziej szare ze wszystkich bo nie posiada żadnych cech szczególnych.
  • 111Ab – Musieli jakoś odróżnić ten typ od poprzedniego chociaż różnił się tylko tym, że wyjeżdżał do Niemiec. i Tak zgadliście następny typ będzie się nazywał.
  • 111Ac – Inżynierowie skapnęli się, że nie potrzebujemy w wagonach ekspresowych ogrzewania parowego i zostawili tylko elektryczne które szło prosto z trakcji.
  • 111Ad – Niby nie istnieje a jednak.
  • 111Af – Jedyny wagon tej odmiany został wyprodukowany w 1974 na potrzeby ekspresu Odra, posiadał "Ogrzewanie elektryczne nawiewne dwukanałowe". A poza tym prototyp.
  • 111Ag – Chyba zmienili inżynierów bo zów jest ogrzewanie parowe. Średniak bo nie ma nic szczególnego do zaoferowania, poza tym, że ma nazwę pierwiastka i jest pierwszym wyprodukowanym w Pyrlandii. Lecimy dalej.
  • 111AhAhh i Ohh Nie tak naprawdę kolejny średniak. Następny!
  • 111Ap – Pierwsza seria z dachem waflowanym ryflowanym który nie wiadomo czemu miał służyć.
  • 111Ar – Znowu ogrzewanie tylko elektryczne i w dodatku nowe wózki.
  • 111As – Posiada bajery jakich mało! Jest tak naszpicowany elektroniką, że można by go wziąć za transformersa. Wagony te to w zasadzie barówki posłane do Hipcia na dezynsekcje modernizacje ale pijani inżynierowie tak się zapędzili, że zrobili z tego 111A.
  • 111At – Trzy prototypy z nowymi wózkami niczym nie różniące się od 111Ar więc odrazu przemianowane. Nie ma co się rozpisywać.
  • 111Au – Ulubiony wagon Szmitka. A tak napradę biedniejsza wersja 111As ogołocona do minimalnego stopnia użyteczności.
  • 111Aw – Praktycznie to samo co wyżej tylko inne oznaczenie. No cóż Polska.
  • 111Ax – Raptem 30 sztuk tego cudeńka wyjechało na polskie tory. Jest to chyba najlepszy fabryczny typ 111A wyposażony w wszystko co miały poprzednie odmiany
  • 111AyYyyyyy co to ma być? Czy ja już tego nie widziałem? Tak właśnie zareagował minister transportu gdy ujrzał ten wynalazek. To tak naprawdę 111Ax tylko mniej prestiżowe.

Przypisy

  1. Którego nikt już nie używa i które jest już dawno przestarzałe
  2. Które mają zastąpić zepsutą klimatyzację ale i tak nie spełniają swojej roli ponieważ zalepione są gumą, sprejem i wszelkiego rodzaju insektami które rozbiły się o jadący pociąg