Cytaty:Nauczyciele: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 81.219.134.2. Autor wycofanej wersji to EssePL.) |
M (do dalszej obróbki) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{redakcja}} |
{{redakcja}} |
||
{{czyszczenie}} |
{{czyszczenie}} |
||
{{nagłówek cytatu}} |
|||
'''Cytaty nauczycieli:''' |
|||
*'' Macie krzyczeć cicho |
|||
==A== |
|||
*'' (fizyka) Gdybyśmy na przykład wzięli kogoś z was i oderwali rączkę, to też by to była praca |
|||
*''A teraz zróbcie trójkąt czworoboczny.'' |
|||
*'' Kręcisz się jak smród z dupy! |
|||
*'' (fizyka) Gdybyście skoczyli np. z 2 piętra, to by wam się nic nie stało, ale jeżeli skoczylibyście powiedzmy tam z 20 piętra, no to wtedy byłby ketchup niestety... |
|||
==C== |
|||
*''Czasem myślę, że Wasz ulubiony zespół to zespół Downa.'' |
|||
==F== |
|||
*''Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.'' |
|||
==G== |
|||
*''Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.'' |
|||
==I== |
|||
*''I to ma być matematyczna klasa? Zamiast ścisłych macie ściśnięte umysły!'' |
|||
==J== |
|||
*''Jak coś jest popularne to znaczy, że wszyscy tam walą.'' |
|||
==K== |
|||
*''Kto mi tam trzaska dziobem? Zamknij się i przejdź na odbiór!'' |
|||
*''Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy na wieloryba.'' |
|||
*''Ktoś jest chętny? Ach, Agatka... Jedyna od lat.'' |
|||
*''– Kto tu jest przewodniczącym? '' <br> '' – Ja.'' <br> ''– Nie mieli kogo wybrać?'' |
|||
**Opis: dialog z uczniem |
|||
==M== |
|||
*''Macie krzyczeć cicho.'' |
|||
*''Mahomet umarł w 632r. Zjechał do bazy, inaczej mówiąc. '' |
|||
*''Mateusz, nie baw się tym, co masz pod ławką.'' |
|||
*''Moi Kochani powoli dochodzimy do finału, Ja też dochodzę'' |
|||
** Opis: Nauczyciel o zbliżającej się przerwie. |
|||
*''Mówi takie bzdury, że aż uszy opadają.'' |
|||
==N== |
|||
*''Nad twoją pracą domową myślała chyba cała rodzina, bo jeden człowiek takich głupot by nie wymyślił.'' |
|||
*''Nie baw się tym czymś co masz w ręce.'' |
|||
*''Nie obchodzi mnie czy wylecisz drzwiami, czy założysz spadochron!'' |
*''Nie obchodzi mnie czy wylecisz drzwiami, czy założysz spadochron!'' |
||
*''Nie poprawiłam waszych sprawdzianów bo miałam kupę do zrobienia.'' |
|||
*''Jesteś wysoki to po kolanach będziesz chodził'' |
|||
*''Nie przeszkadzaj mi bo liczę do dziesięciu.'' |
|||
*''Atom ma już oktet i jest już happy'' |
|||
*''No dobra, nieobecni wstać.'' |
|||
*''Ty tą piątkę (na koniec roku szkolnego. przyp. ja) będziesz widział jak własne uszy!'' |
|||
*''No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!'' |
|||
*''nauczyciel:To teraz opowiem wam żart.'' |
|||
**''uczeń: o znowu beton!'' |
|||
==O== |
|||
**''nauczyciel:<foch> nie chcecie, to nie(minuta ciszy)'' |
|||
*''Jak coś jest popularne to znaczy, że wszyscy tam walą '' |
|||
*''Dyżurny.. Bez przypominania '' (mowa starciu tablicy) |
|||
*''Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian'' |
|||
*''nie produkujcie się tak, Mickiweicz już pana Tadeusza napisał, nie będziecie lepsi . |
|||
*''Ty tu tylko powietrze zużywasz!!!'' |
|||
*''Napiszcie ołówkiem, najlepiej na czerwono'' |
|||
*''...I postrzelił się z łuku w oko...'' |
|||
*''...Bo to była dzika cywilizacja'' |
|||
*''Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek'' |
|||
*''No dobra, nieobecni wstać'' |
|||
*''Jak to nie wiesz co to jest koniunkcja?? KO-NIUN-KCJA już wiesz co to jest?'' |
|||
*''Nie lubię skakać po tunelach jak kangur'' |
|||
*''Mówi takie bzdury, że aż uszy opadają'' |
|||
*''Wyskoczę tu z kapci zaraz...'' |
|||
*''Ludzie, trzymajta mnie, pod szafę wejdę!'' |
|||
*''Weź mnie teraz poinstruuj jak to się wkłada...'' |
|||
*''Nie baw się tym czymś co masz w ręce'' |
|||
*''No weź mi to scharakteruj'' |
|||
*''My nauczyciele jesteśmy jak wróble na drucie'' |
|||
*''Staraj się czytać tak jakbyś czytał swój własny testament'' |
|||
*''X przestań się przeciągać bo mi się przestaje chcieć... pracować'' |
|||
*''Zamknij się w komórce i rób apage, apage szatana'' |
|||
*''Ale to było dawno i nieprawda" |
|||
*''A teraz zróbcie trójkąt czworoboczny...'' |
|||
*''Kiedyś cię znajdę!'' (Nauczyciel o błędzie) |
|||
*''3 równa się 2'' |
|||
*''..w takim razie jutro się puścimy.'' |
|||
*''Szkoda, że niektóre z was są tylko ponętne, a nie pojętne.'' |
|||
*''Polubiłem waszą klasę od pierwszego wejrzenia, ale teraz widzę, że tylko dlatego, że mam słaby wzrok.'' |
|||
*''Nadajesz się do rozwiązywania sznurowadeł, a nie zadań z matematyki. |
|||
*Matysiak, za okno!'' |
|||
*''Jak jeszcze raz zrobisz z siebie taką seksbombę, to zadzwonię po saperów, niech cię wywiozą i rozbroją.'' |
|||
*''Nad twoją pracą domową myślała chyba cała rodzina, bo jeden człowiek takich głupot by nie wymyślił.'' |
|||
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.'' |
|||
*''Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy na wieloryba.'' |
|||
*Wymieniłem z wami myśli i teraz mam pustkę w głowie. |
|||
*''Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.'' |
|||
*''Edyta jest? Przynieśli ją diabli czy nie?'' |
|||
*''Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.'' |
*''Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.'' |
||
*''To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!'' |
|||
==P== |
|||
*''Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.'' |
|||
*''Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.'' |
|||
*''Kto mi tam trzaska dziobem? Zamknij się i przejdź na odbiór!'' |
|||
*''Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.'' |
|||
*''Czasem myślę, że Wasz ulubiony zespół to zespół Downa.'' |
|||
*''Powstaje związek o barwie szafirowej ponieważ tworzy się zwiazek, który ma barwę szafirową.'' |
|||
*''Prosze państwa, jak państwo będziecie tak gadać, to będziecie tu siedzieć do [[usrana śmierć|usranej śmierci]].'' |
|||
*''Przestań jeść na lekcji... A może jedz tą drożdżówkę, udławisz się i będzie jednego mniej.'' |
|||
*''No dalej chłopcy...tak czy nie tak?'' |
|||
*''– Pani profesor puściłam się...<br>– Gratuluję, a z kim? |
|||
*''Jak cię widzę to jestem za aborcją.'' |
|||
**Opis: na lekcji WF podczas ćwiczenia odmyku |
|||
*''Jesteście, jak przedszkolaki!!! Dlatego będę Was przytulać, całować, ściskać.'' |
|||
==S== |
|||
*''Sio!! A kysz!! Sio!! '' |
|||
*''Staraj się czytać tak jakbyś czytał swój własny testament.'' |
|||
*''Szkoda, że niektóre z was są tylko ponętne, a nie pojętne.'' |
|||
==T== |
|||
*''Tak liberalnego nauczyciela, to ze świeczką szukać.'' |
|||
** Opis: Nauczyciel o sobie |
|||
*''To jest lewa, czy prawa? Lewa, nie! Prawa! Kurczę, strony mi się mylą.'' |
*''To jest lewa, czy prawa? Lewa, nie! Prawa! Kurczę, strony mi się mylą.'' |
||
*''To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!'' |
|||
*''Jeszcze nie zdążyłam Wam usprawiedliwić usprawiedliwień.'' |
|||
*''Ty paskudo, TY! '' |
|||
*''Wzięła ekierkę i mówi: cicho, bo naprawdę będę strzelać!!!'' |
|||
**Opis: nauczycielka, gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia |
|||
*''Aśka, uważasz na tablicę.'' |
|||
*''Ty tu tylko powietrze zużywasz!'' |
|||
*''Paweł, nie demoluj sali tymi nożyczkami.'' |
|||
*''Dziobek do ogonka, ogonek do dziobka.'' |
|||
==W== |
|||
*''I to jest właśnie świat wektorów.'' |
|||
*''Widziałeś kiedyś buraka??!! To kup sobie lustro he, he.'' |
|||
*''A niech mnie drzwi ścisną!!'' |
|||
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na CH, a kończących się na UJ.'' |
|||
*''Ja wiem, czemu wy jesteście takimi tłumokami! Nie oglądacie wiadomości, nie słuchacie gazet...'' |
|||
*''Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.'' |
|||
*''To trzeba cofnąć do przodu.'' |
|||
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.'' |
|||
*''Czy ja jestem nawiedzona?'' |
|||
*''Wyskoczę tu z kapci zaraz.'' |
|||
*''Jak to jest książka zielona czerwona-aaaa... fioletowaa.'' |
|||
*''Musimy poświęcić więcej czasu na pacyfikację.'' |
|||
==X== |
|||
*''X przestań się przeciągać bo mi się przestaje chcieć... pracować.'' |
|||
==Z== |
|||
*''Za dużo słów, straciłam kontakt z początkiem.'' |
*''Za dużo słów, straciłam kontakt z początkiem.'' |
||
*''Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.'' |
|||
*''Nie poprawiłam waszych sprawdzianów bo miałam kupę do zrobienia.'' |
|||
*''Sabina bezpotrzebnie przelewa krew za sztukę.'' |
|||
*''Przestań jeść na lekcji... a może jedz tą drożdżówkę, udławisz się i będzie jednego mniej..'' |
|||
*''Ja widzę, X, że ty w ogóle nie chcesz zdać. A wiesz, że jutro jest rada pedagogiczna. A ja na tej radzie nie ruszę ani 'tym' palcem (wystawia palec wskazujący), ani tym palcem (wystawia fucka-palec środkowy), aby ci pomóc.'' |
|||
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciagłe ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na CH, a konczących się na UJ.'' |
|||
*''Proszę pani mam tu zwolnienie od Natalii P. |
|||
**Jaka Ewa?'' |
|||
*''I co tak bezczelnie tą książkę kartkujesz?!'' |
|||
*''Dziś będziemy się uczyć o kwasie palmitylowym. KWASIE JAKIM?! Palmi... tylooowym...'' |
|||
*''Dobrze, Dawid powtórz temat. AHA! Kwasy w przyrodzie...'' |
|||
*''Ma takie duże okulary i nie słyszy...'' |
|||
*''Mateusz, nie baw się tym, co masz pod ławką'' |
|||
*''Zaraz tu z wami odfrunę!'' |
|||
*''Wiesz co można na intuicję? Jakie imię wybraliście dla waszego dziecka...'' |
|||
*''Zdanie "Giertych jest Lepperem" jest zdaniem logicznym. A czy oznacza prawdę? A czort wie.'' |
*''Zdanie "Giertych jest Lepperem" jest zdaniem logicznym. A czy oznacza prawdę? A czort wie.'' |
||
*''Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.'' |
|||
<!--tego nie ma--!> |
|||
*''Masa molowa to jest podana masa molowa.'' |
|||
Te cytaty czekają na sformatowanie, a na razie są schowane aby nikogo nie straszyć swoim paskudnym wyglądem. Jeśli chcesz pomóż je sformatować pamiętając o zasadach formatowania cytatów. |
|||
*''Proporcja jest pod każdym wzgędem proporcjonalna.'' |
|||
*''10 razy to już jest mało, ale im lepiej tym dokładniej.'' |
|||
''– Cyklady, przez C jak Cecylia, albo czołg. '' <br> ''– Albo cymbał. ''<br> – ''A to już każdy za siebie mówi. '' |
|||
*''Co to znaczy, że coś ma masę 120 junitów? No? Nie wiecie?! Że jest 120 razy cięższe od jednego junita.'' |
|||
'' –Proszę Pana? '' <br> – ''Nie. '' <br> – ''Yyy'' <br> – ''Słucham? '' <br> – ''Może mi Pan pomóc? '' <br> – ''Zastrzelić się? No, chętnie dam Ci kilka rad. '' <br> – ''Dziękuję. '' <br> – ''Ale jakbyś chciał się zastrzelić to jestem do Twojej dyspozycji! '' |
|||
*''Poznacie różne układy i takie, które znacie, i takie, których nie znacie.'' |
|||
''– No, to na obrazie stoi se facet. '' <br> – ''Jak to stoi se facet? Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta! '' |
|||
*''Beznzen ma budowę pierścienia. Jakiego pierścienia? Pierścienia sześciokątnego. I to pierścienia sześciokątnego foremnego.'' |
|||
'' – Dobrze, za chwilę pobawimy się z sobą. '' <br> – ''Sobą?! '' <br> – ''Nie sobą, tylko z sobą. Haha ale śmieszne. '' |
|||
*''Powstaje związek o barwie szafirowej ponieważ tworzy się zwiazek, który ma barwę szafirową.'' |
|||
*''No przecież ja cudów nie zrobię... gdybym umiał cuda robić to bym wszystko na wino zamieniał.'' |
|||
* (po wzięciu ucznia do tablicy) ''No widzisz jakie masz szęście - na prostych sie przejedziesz.'' |
|||
* ''Jeden trzyma, drugi rżnie...'' (na lekcji techniki) |
|||
*''Błąkasz się po klasie, jak szara gęś po piekle'' |
|||
*''Dlaczego tego nie umiesz? Przecież to jest takie proste, że można się tego nauczyć z jednym palcem w nosie!'' |
|||
*''Dlaczego jesteś odwrócony? Halny cię zaciągnął do tyłu?!'' |
|||
*''Chodzisz po klasie jak jakaś wsza po grzebieniu!'' |
|||
*uczeń do nauczyciela o kartkówce ''"proszę pana, bo ja mam taką chorobe że myśle co innego i piszę co innego!"'' |
|||
*''(Polonistka pod koniec lekcji) Moi Kochani powoli dochodzimy do finału, Ja też dochodzę'' |
|||
*''(Polonistka do kilku uczniów) Chodźcie tu obytroje!'' |
|||
*''A to sreberko ucieka przed pałeczką jak ciastka kiedy zjemy ich za dużo" (fizyka) |
|||
*''Mogę zniszczyć tą ścianę!"(fizyka) |
|||
*''Język polski to nie tylko pyszczenie i lanie wody.'' |
|||
*''(Na lekcji Fizyki w pewnym gimnazjum w [[Szopienice|Szopienicach]]) Postawie ci taką jedynkę jak stąd do [[Sosnowiec|Sosnowca]]!'' |
|||
*nauczycielka od fizyki:"sód ukradł elektron" "płynąć jachtem na rysy" "całuje podłoże" |
|||
*''Szanowni Państwo! Czy ma ktoś pożyczyć niebieskie piwo?'' |
|||
* ''Tak liberalnego nauczyciela, to ze świeczką szukać.'' |
|||
** Opis: Nauczyciel o sobie |
|||
* ''Od tyłu jedziesz?'' |
|||
** Opis: Nauczyciel [[biologia|biologii]] do ucznia |
|||
* ''Już tego nie pierniczysz? Eee... do dupy |
|||
** Opis: Nauczycielka informatyki do ucznia |
|||
* ''W tym chwycie wszystkie otwory mają być puste, oprócz tego, który też jest pusty'' |
|||
** Opis: Nauczycielka muzyki na lekcji - autentyczne |
|||
* ''Musisz się, tego uczyć, żebyś potem wiedział, co to jest pół litra. |
|||
* ''Mruczysz jak Kubuś Puchatek. |
|||
* ''Będę pytać z odpowiedzi. |
|||
* ''Chyba uszy zalewajką myjesz?! |
|||
* ''Nie bądź zachłanny, bo się kiedyś jeszcze udławisz. |
|||
* ''What the hell?! |
|||
* ''Sio!! A kysz!! Sio!! |
|||
* ''Bardzo brzydkie słowo-teoria |
|||
* ''(na lekcji techniki)Przy liczeniu się jeszcze 15 razy pomyli... bo to STOLARZ jest!! |
|||
* ''(całkiem młody nauczyciel):Jestem stary ale jary!! |
|||
* Koniec lekcji: ''Zejdźcie mi z oczu będziecie szczęśliwsi'' |
|||
* ''Rozpuściłeś tą klasę jak dziadowski bicz'' |
|||
* ''Kolesie na solarium mówią do mnie fryta'' |
|||
* ''I to ma być matematyczna klasa? Zamiast ścisłych macie ściśnięte umysły'' |
|||
* ''Jesteście wolni jak ptacy''(polonistka) |
|||
* ''Kuryle - wiecie skąd ta nazwa? Na tych wyspach ruscy krzyżowali kury z gorylami.'' |
|||
* ''Widząc Twoją fryzurę wydaje mi się, że powinieneś mieć w dowodzie osobistym za miejsce urodzenia wpisany transformator............................. albo stację wysokiego napięcia.'' |
|||
* ''Tylko żeby nie było, że wypiszecie po jednym przykładzie. Mają być dwa.'' |
|||
* (Nauczyciel matematyki przed rozpoczęciem rozwiązywania zadania) "Posiedzimy sobie w pozycji stojącej naszego samochodu" |
|||
* (matematyka) "Ktoś jest chętny? Ach, Agatka... Jedyna od lat." |
|||
* (j. polski) "No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!" |
|||
* (Nauczyciel otwiera drzwi do klasy i próbuje wejść, ale one uparcie otwierają się tylko do połowy) "NO CO ZA CHOLERA Z TYMI DRZWIAMI, ŻE SIĘ WCISNĄC NIE MOGĘ?!" |
|||
* (religia) "Ja znam twoją mamę, twojego tatę, twojego brata, twoją babcię i twojego dziadka i ja im wszystkim powiem, jaki ty jesteś!!!" |
|||
* (matematyka)" Ile ja mam wam jeszcze powtarzać, że nie ma większej i mniejszej połowy? Połowy sa zawsze równe! Ale zresztą po co ja to mówię, skoro i tak większa połowa klasy tego nie zrozumie..." |
|||
* (geografia) "No, to za tydzień zrobimy sobie małą, niezapowiedzianą kartkóweczkę..." |
|||
* (wf) "Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie" |
|||
* (j. polski) "Dobrze P., że się oburzyłaś, ty się oburzyłaś i ja się oburzyłaś i jest oburzenie do kwadratu." |
|||
* (historia) "Tak to zawsze jest czasami" |
|||
* (j. polski) "No, nie przekonujcie mnie! Nie jestem taka pazerna jak wy!" |
|||
* (j. polski) "To jest fajne, nie?! Ahahahaha, jak ja lubię, jak tak czachy parują!" |
|||
* (j. polski) "MYŚMY KIEDYŚ TAK 17 CZŁONÓW JAK KRETYNI ZROBILI NA GRAMATYCE, ja płonęłam cała normalnie!" |
|||
* (j. polski) "Czujesz dramat sekretyczny?! Czujesz, jakie to fajne?! Niee?! To już wiesz!" |
|||
* (j. angielski) "No! Pytajcie! Zgadujcie! Szybko! Jest szansa na szympansa! A jak pójdzie gładko, to i całe stadko!" |
|||
* (j. polski) "Zrobili liberum veto i żyli se PĄCZKI W MAŚLE" |
|||
* (matematyka) "Teraz wszystko się rozjaśniło niczym JA, który rozjaśniam wszystko wokół" |
|||
* (nauczyciel, którego nazwisko to nazwa pewnego bardzo bardzo sympatycznego warzywa) "Zadanie. Bardzo, bardzo sympatyczne. O bardzo, bardzo sympatycznym warzywie. O cebuli." |
|||
* (matematyka) "Nie, nie sprawdziłem kartkówek. Miałem bardzo INTENSYWNE święta." |
|||
* (matematyka) "Twierdzenie odwrotne. Czas na odwrót." |
|||
* (matematyka) "Pożyczyłem podręcznik i stosuję go być może niewłaściwie, bo pod wpływem emocji." |
|||
* (chemia) "Słuchajcie, ja mówiłem tak: NAJPIERW MYŚLIMY, potem wstawiamy. To nadal obowiązuje." |
|||
* (Uczeń do nauczyciela) "Prosze pani! Bo Szczepan mówi żebym szedł do pały!."' |
|||
*Ale ktoś mi tutaj gada! |
|||
*Wy kiwacie głowami,ale ja nie wiem czy wy rozumiecie |
|||
*Te podstawy kwadratów są takie same tylko trochę inniejsze |
|||
*(informatyk)teraz zrobimy proste i przyjemne ćwiczenia w exelku( Microsoft Office Exel) |
|||
*(informatyk)aby komputer mógł zapamiętać Twoje imię musi ono zostać gdzieś zapamiętane |
|||
*"Rzeczownik nie może określać rzeczownika... chociaż w tym przypadku tak jest." |
|||
*"W czwartek wszyscy gumkują te pomaziane książki" |
|||
Dialog |
Dialog |
||
Linia 231: | Linia 155: | ||
Na lekcji WF-u podczas ćwiczenia odmyku: |
Na lekcji WF-u podczas ćwiczenia odmyku: |
||
- Matematyka: -Jestem ciekawa jak bedziesz wygladała ze wskazowką w czole |
|||
- Pani profesor puściłam się... |
|||
- Gratuluję, a z kim? Matematyka: -Jestem ciekawa jak bedziesz wygladała ze wskazowką w czole |
|||
Linia 441: | Linia 363: | ||
nauczycielka: (gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia) Ty paskudo, TY! |
nauczycielka: (gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia) Ty paskudo, TY! |
||
uczeń: ...i kto to mówi... |
uczeń: ...i kto to mówi... |
||
</!--tego nie ma--!> |
Wersja z 14:16, 24 lip 2007
Ten artykuł tak beznadziejnie zredagowano, że nawet nasz rezolutny szympans w to nie wierzy. A on cierpliwym zwierzęciem jest… Jeżeli nie potrafisz operować widłami ani redagować tekstu, zajrzyj do Kanciapy przed wzięciem się za poprawę. Jeżeli nie potrafisz uzasadnić wstawienia szablonu, nie wstawiaj go. |
Ten artykuł tak beznadziejnie zredagowano, że nawet nasz rezolutny szympans w to nie wierzy. A on cierpliwym zwierzęciem jest… Jeżeli nie potrafisz operować widłami ani redagować tekstu, zajrzyj do Kanciapy przed wzięciem się za poprawę. Jeżeli nie potrafisz uzasadnić wstawienia szablonu, nie wstawiaj go. |
Nauczyciele – cytaty.
A
- A teraz zróbcie trójkąt czworoboczny.
C
- Czasem myślę, że Wasz ulubiony zespół to zespół Downa.
F
- Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.
G
- Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.
I
- I to ma być matematyczna klasa? Zamiast ścisłych macie ściśnięte umysły!
J
- Jak coś jest popularne to znaczy, że wszyscy tam walą.
K
- Kto mi tam trzaska dziobem? Zamknij się i przejdź na odbiór!
- Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy na wieloryba.
- Ktoś jest chętny? Ach, Agatka... Jedyna od lat.
- – Kto tu jest przewodniczącym?
– Ja.
– Nie mieli kogo wybrać?- Opis: dialog z uczniem
M
- Macie krzyczeć cicho.
- Mahomet umarł w 632r. Zjechał do bazy, inaczej mówiąc.
- Mateusz, nie baw się tym, co masz pod ławką.
- Moi Kochani powoli dochodzimy do finału, Ja też dochodzę
- Opis: Nauczyciel o zbliżającej się przerwie.
- Mówi takie bzdury, że aż uszy opadają.
N
- Nad twoją pracą domową myślała chyba cała rodzina, bo jeden człowiek takich głupot by nie wymyślił.
- Nie baw się tym czymś co masz w ręce.
- Nie obchodzi mnie czy wylecisz drzwiami, czy założysz spadochron!
- Nie poprawiłam waszych sprawdzianów bo miałam kupę do zrobienia.
- Nie przeszkadzaj mi bo liczę do dziesięciu.
- No dobra, nieobecni wstać.
- No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!
O
- Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.
P
- Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.
- Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.
- Powstaje związek o barwie szafirowej ponieważ tworzy się zwiazek, który ma barwę szafirową.
- Przestań jeść na lekcji... A może jedz tą drożdżówkę, udławisz się i będzie jednego mniej.
- – Pani profesor puściłam się...
– Gratuluję, a z kim?- Opis: na lekcji WF podczas ćwiczenia odmyku
S
- Sio!! A kysz!! Sio!!
- Staraj się czytać tak jakbyś czytał swój własny testament.
- Szkoda, że niektóre z was są tylko ponętne, a nie pojętne.
T
- Tak liberalnego nauczyciela, to ze świeczką szukać.
- Opis: Nauczyciel o sobie
- To jest lewa, czy prawa? Lewa, nie! Prawa! Kurczę, strony mi się mylą.
- To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!
- Ty paskudo, TY!
- Opis: nauczycielka, gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia
- Ty tu tylko powietrze zużywasz!
W
- Widziałeś kiedyś buraka??!! To kup sobie lustro he, he.
- Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na CH, a kończących się na UJ.
- Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.
- Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.
- Wyskoczę tu z kapci zaraz.
X
- X przestań się przeciągać bo mi się przestaje chcieć... pracować.
Z
- Za dużo słów, straciłam kontakt z początkiem.
- Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.
- Zdanie "Giertych jest Lepperem" jest zdaniem logicznym. A czy oznacza prawdę? A czort wie.